VW-T4 2,5 TDI-пропала тяга

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем ora11, 26 лип 2010.

  1. ora11

    ora11 Початківець

    Авто:
    vw-T4 2.5TDI
    Доброго дня Всім.Переглянув форум дійшов висновку що тут мені можуть допомогти
    слушною порадою.Проблема вчому.Пропала "тяга" в мому залізному конику(VW-T4 2,5 TDI 75kW 1999р/в пробіг 370000км) .Зранку,на холодно,на горячо-заводиться чудово.Масла нагло не підбирає десь 0,5л/10000км.Зробив чергове ТО(заміна мастила,всіх ременів,натяжних роліків,фільтрів як паливного так повітряного.Притерті клапана,поміняні направляючі клапанів)Може хтось щось порадить,або до когось звернутись.
     
  2. GDM

    GDM Active Member

    Авто:
    VW Transporter T4 2.5 TDI '01 ACV 75 КВт ( 102 к.с.) DXZ Long vehicle
    У мене була подібна ситуація - полетів датчик масового розходу повітря (стоїть між повітряним фільтром і турбокомпресором). Спробуй зняти клеми з нього і проїхатись.
     
  3. ora11

    ora11 Початківець

    Авто:
    vw-T4 2.5TDI
    знімав суттєвої різниці не відчув.Шо характерно сильно димить (дим-чорний).Враження так якби дусилась.
     
  4. Romanych

    Romanych Початківець

    Авто:
    PASSAT GL B3 1.8МI, ПАСАС Б-3 1.9 ТДІ
    А паливний фільтир або насос часом не забитий?
     
  5. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    А тяга коли пропала? До ТО чи після?
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Як пропала...... турбіна включається.... турбояма відчувається
     
  7. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Турбіна працює завжди, тобто тоді коли працює двигун! Просто може бути низький тиск наддуву, можуть вийти з ладу датчики ( рециркуляції і т.д), а може бути і забитий каталізатор, а може бути і негерметичність в системі охолодження повітря.
    А може коли міняли роліки і ремні, неправильно виставили запалення тому і чорний дим, а може форсункам п.....ц, і ше багато чого "а може"!
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    То Т4 ...там напевно простий дизель і турбіна без геометрії.. Проста турбіна крутится завжди але включається по датчику розрідження після певних обертів. Момент включення - турбояма. Завжди включена тільки турбіна з змінною геометрією лопастей.
     
  9. ora11

    ora11 Початківець

    Авто:
    vw-T4 2.5TDI
    Тяга пропала ще до ТО.Може проблема іне в турбіні бо чути як вона вклячається(лигенький свист при 2000
    обертах на 5 -ій передачі) А що таке сажовий фільтр? Може він забитий.
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тоді є підозра на датчик повітря.... якщо знімав і нічого не помінялось то при нормальному датчику при знятій клемі двигун повинен гірше працювати. Але то треба додатково провіряти....недешева штука
     
  11. ora11

    ora11 Початківець

    Авто:
    vw-T4 2.5TDI
    Не дешева то скільки і де?
     
  12. GDM

    GDM Active Member

    Авто:
    VW Transporter T4 2.5 TDI '01 ACV 75 КВт ( 102 к.с.) DXZ Long vehicle
    Коли я брав новий ДМРВ він мені обійшовся в 1300 грн. і це ще досить дешево.
     
  13. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Та нічого там не включається! Турбіна працює постійно від вихлопних газів, просто ефективність її прямопропорційно залежить від обертів двигуна, і ні який датчик її не включає, в любій системі з турбіною є регуліровочний клапан(датчик) який підтримує заданий тиск в системі, перепускний клапан(рециркуляції) який призначений для відводу наддувочного повітря назад у впускні патрубки до турбіни і стравлюючий клапан який стравлює занадто високий тиск в атмосферу.
    А з часом інженери для того щоб позбутися від такої проблеми як "Турбояма" і придумали турбіни зі змінною геометрією
    "При низких оборотах двигателя энергия отработавших газов невелика. Для эффективного ее использования направляющие лопатки находятся в закрытом положении, при котором площадь канала отработавших газов наименьшая. За счет малой площади сечения поток отработавших газов усиливается и заставляет турбину вращаться быстрее. Соответственно быстрее вращается компрессорное колесо, а производительность турбонагнетателя увеличивается.

    При резком увеличении оборотов двигателя, вследствие инерционности системы, энергии отработавших газов становиться недостаточно. Поэтому для прохождения «турбоямы» лопатки поворачиваются с некоторой задержкой, чем достигается оптимальное давление наддува.

    На высоких оборотах двигателя энергия отработавших газов максимальная. Для предотвращения избыточного давления наддува лопатки поворачиваются на максимальный угол, обеспечивая наибольшую площадь поперечного сечения канала.
    http://systemsauto.ru/vpusk/tdi.html
     
  14. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Не думай не гадай, зроби комп. діагностику, бо причин крім ДМРВ може бути багато!
     
  15. ora11

    ora11 Початківець

    Авто:
    vw-T4 2.5TDI
    я вже достиг до КД тільки де її зробити .Незнаю на АЛЕКСІ роблять?
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Роблять. Я теж роблю...
     
  17. ora11

    ora11 Початківець

    Авто:
    vw-T4 2.5TDI
    kym буть добрий зорінтуй в ціні
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Проста діагностика на Алексі було в районі 100 грн (зараз точно не скажу) ... в мене 50 грн.
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ми говоримо про те саме тільки різними словами.
     
  20. ora11

    ora11 Початківець

    Авто:
    vw-T4 2.5TDI
    Наразі усім дякую зїзджу відпишусь
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)