Друзі, щось запав на цю машину як другу в майбутньому. Хочеться про неї більше взнати. Слабі місця, комплектації, пару слів про наболіле. Бо за Пасати, Гольфи 2, 3, Джетти - знають всі і все. А ось Венто щось ми весь час обходили стороною... "Третій гольф з багажніком"... Це все... Принаймі що я знаю... З.І. В неї зад - ну майже Корадо! Хочу жовту Венто!!!! :roll:
Відповідь: VW Vento - відгуки. Сам хотів, і зад подобається, одне але то їх ціна , як на мене дати 10-12 тис дол за Венто саме най-най краще не варто. Як на мене Ауді В4 з вв мотором 2.0 кращий вибір за ту саму ціну і тим самим пробігом, така моя філософія, а так авто гарне. Правда мені більше до вподоби морда ранніх випусків.
Відповідь: VW Vento - відгуки. Ну дайош, може ще одну Кору! Взагалі то знайомий має таке чудо! Каже - СУПЕР, дуже задоволений! Про всі слабкі місця розпитаю і тоді розкажу! Мафина мені також дуже подобається, навіть думав гнати з Німців, але як побачив вартість розтаможки - розстроївся і взяв Г2 (про що не жалію)!
Відповідь: VW Vento - відгуки. Венто гарна, надійна машина. На Кору подібний не тільки зад, а і перед, як на мене Із 2-літровим мотором 2Е (115 к.с.) знайти не важко. Десь 93-95 року вона буде коштувати в середньому до 10 тисяч. Є екземпляри дорожчі, є дешевші. Більшість пропозицій на ринку - 1.8, трохи менше 1.9 ТДІ. 2-літрові часом бувають, не дифіцит. Я на такій пробував кататись, в принципі моторчик для тої машини доволі жвавий (вага її десь 1200 кіло), хоча, звичайно не те що G60 90-сильного 1.8 мені особисто вже було б замало. Бувають венто ВР6, а ще, кажуть у Львові існує Венто 1.8 16V G60 (американка). Але то вже варіанти, які знайти фантастика. Я, якби впала шафа на голову і прийшлося міняти свою корягу на сімейне авто, то міняв би саме на Венто 2E.
Відповідь: VW Vento - відгуки. Сам відкатав на Венто 1.9TDI майже рік, машинка приїхала на спортпідвіці, електро вікна, електро зеркала і електролюк. Стояли занижені амо і пружини (дотепер в гаражі лежать), на трасі така підвіска вела просто супер, а от на бруківці можна погубити всі пломби і не тільки:-D:-D:-D. Сама машинка супер, от мені попався варіант з ржавою лівою переднью колісною аркою і ржавими порогами(як передні так і задні пороги) також почав облазити лак на кришці багажника8-08-08-08-0. Були проблеми з заводкою і датчиком темпер. охолодж. рідини все вирішилось просто - було поміняно контакну групу і сам датчик охол. рідини на двигуні. По салону - трохи тіснуватий, як на мене при моїх 185 см зросту задній пасажир за мною трохи нив на рахуног його колін. Причина продажі була в тому, що почала ржавіти і хотілось більш просторішого салону!
Відповідь: VW Vento - відгуки. я десь чув шо Венто буцімто зняли з виробництва бо то була невдала модель. Хоча я думаю шо Венто то суперська машина і сам зараз думаю як би то поминяти свого гольфа на Венто. цінова категорія від 7500 до 14 000 у.є залежно від стану авто. Я на початку літа бачив на базарі венто за 14 000 штук 1998 р.в. но машина виглядала як з заводу всі лейби і навіть заводські бумажки були приклеїні на місці і на повному фулі крім шкіри.
Відповідь: VW Vento - відгуки. і цим все сказано, надійна як гольф, у сусіда такаж 1,9 ТДІ, їздить 1,5 роки довольний як слон, робив раз турбіну, десь в районі 3000 грн в Києві, каже що то херня, но розхід 5 л по трасі, машинка кльова
Відповідь: VW Vento - відгуки. гольф то третій і ходова як в третього, а от важить трошки більше і тому виходить що він гружений завжди, я не маю на увазі пружини і аммо, я маю на увазі осі, цапфи задні, балку задню, і ін. тому на мою думку він би мав бути менж живучим ніж гольф. ал то тіко моя думка.
Відповідь: VW Vento - відгуки. Не думаю, що то невдала модель. Судячи з того скільки їх їздить... Досить вдала машинка. А от з останнім постом не згідний. В мене універсал, і там багато чого не таке як у хетча. І ходить він не гірше хетча. А ще важчий за венто. Це москалі на жигулятори можуть ставити все одне і те саме, а німці думають головою.
у мене венто 1,9ТДІ уже 2 роки. гнали мені під доки джети. дєд їздив, 141 тис. довольний, як слон!!!!! мотор - супер! і "дурі" в ньому вистачає для маневрів по місту. на трасі також достойно себе веде. раніше на стрийській трасі 180 без проблем. тіпа таке саме і в мене. і в мене також - іммобілайзер. контакти підпаяти і все гуд. це точно.
Вмене також була ця машинка, спершу я знею трошки помучився, так як купив її не в дуже хорошому стані, були проблеми з кулісою коробки передач, з тормозами і елекрикою, вихлобною, ходовою (одним словом почитай мої теми, і зрозумієш на що звертати увагу при покупці) но не через то що це якась недоробка чи конструктивні недоліки просто попередні власники до такого довели. Ці проблеми легко вирішились, тай НАРОДУ з форуму ще раз велике ДЯКУЮ що помогли порадами! Продав її через те що не міг дати ради з порогами, (попердні власники їх прогнули, вони почали гнити, тай роки ріджимали (1993)). А загалом машинка хороша, як на мене і місця вистарчає, і ходова прекрасна, мотор супер...
Ні вмене була 1,8 моно. На форум я рідко коли заходжу, переважно коли є час, а продав її ще рік назад! Я її б не продавав, бо зробив на совість, всі неполадки які вилазили після покупки виправив, тільки от з гниттям нічого не міг зробити, може якщоб попався якийсь хороший зварщик зразу попався і підварив порого то 100% гарантія що її б не продав, а так був один знайомий який "називає" себе класним майстром сказав що краще її продати..... А чому я час від часу заходжу на форум, бо ту цікаво поспілкуватися з нородом, почитати що нового пишуть про машини, всетаки мені подобаються німецькі машини особливо гольфи...хоч зараз катаюсь на Логані.
йому продати??? зараз останнім часом (у порівнянні з минулими роками) венто стало в стільки разів більше, що просто торба. я більше від вас звертаю увагу на них оскільки в самого така мафина, ніж наприклад щасливі власники гольфів чи тп. тому попит на них, як видно по кількості зріс нормально. та і знайомих багато, хто в моїй їздить бігає часто за мною і питає, чи не надумав продавати. я задоволений!!! є і мінуси, написані шановними вище, але ж в чому і в яких мінусів нема??? та і один з немаловажних плюсів - економ палива! розхід дуже навіть нормальний...
Ні не йому, просто продати...., а як виявилось пізніше, моя проблема вирішувалась дуже просто і за невеликі гроші, просто потрібно було з нормальним майстром зразу поговорити. Якщо я бухду купляти наступну машину то обовязково німця!!!!!!!! З того всього що я чув за Венто, то в тому переважають позитивні відгуки. А більше їх стає, тому що німаки їх починають сплавляти бо роки підходять, останній рік коли їх випускали кажісь був 98, от і ці машинку кучують до нас, тому їх так багато стає...
Romko, а де гнила? І що ти мав на увазі "попердні власники їх прогнули, вони почали гнити" - це як? І на рахунок майстра є може в когось добрий бо починаються тісамі проблеми з порогами, але майстер який би вам робив щось і ви вподальшому більше немали з залізом проблем.
Попередні власники били чи то дауни чи то з лівими руками, одним словом не вміли правельно ставити домкрат, через це і попрогинали пороги так що навіть в деяких місцях буди розриви металу (дирки), а вже від такого калічення металу почалась гниль, і коли машинка попала в мої руки я вже сам нічого не міг зробити, тільки вирізати пошкоджені місця і приварювати хороший метал...А на рахунок майстра, то перший з яким я говорив і який нарадив мені її продати був майже родич, тому може в той момент я і його послухав...):, а другий з яким я спілкувався і який варив мому другу машину сказав що це звичайна фігня яка легко виправляється, він сам з Винник, варить не тільки кузова алей блоки двигунів, коробки, одним словом що можна полагодити то до того береться, його Імя і телефон є навіть на форумі, пошукати треба....