Позавчора попробував 10л. Супер!!! Машина реально дістала взривний характер. Видать працює октанове число:gamer:
цікаво - і яким це макаром вони нагнали аж 100!!!!!!!! поїздь-поїздь, потім, коли будеш капіталку робити - фотки поршнів і клапанів скинеш)))))))). Свічки які???
Поки нова марка... Щоб заправлялись побільше. А потім стануть 95 гнати... З присадками щоб колір був інший. поки нове, мона користуватись....ІМХО
На лючку бензобака в мене пише - Мінімум октане 98. Зараз на ЗНГ, в нього октан - 104. Після заміни кілець (2008р) підшаманили голову. низькооктановий бенз(тип 92) для мого двигуна протипоказаний (сильна детонація). Деколи заливав тільки А-98. А-95 на ОККО детонував
ллю 95 на ОККО. немає ніякої детонації. причому мій двигун - 300% розрахований під 98 бензин. Але по 10 грн я манав таке лити. не факт, що воно краще за 95 чи 92. Наскільки мені відомо 9з достовірних джерел) На нафтопереробну базу в Луцьк привозиться (закачується, заливається))))) тільки 76-ий бензин. А решта всі марки - нагонка різними присадками і порошками. ще одне - коли був в Речі Посполитій ( Жигульом, а лив в нього тілько 95 бензин) то мав можливість (хоча цього дуже не хотів, бо бенза в них тоді була дорожча) залити 92-ий бензин. Так вона шпарила по польським дорогам як дурнувата, робота мотора -рівненька, хоч би тобі куліса на КПП затряслась, чуть газу дав - піщить резина. чуджовий бензин...
Правильно тобі відомо! В Україні всі заводи старі як світ! На жодному з них нема обладнання, щоб виготовляти 95-й чи тим паче 98, а за 100-й я мовчу. Направду присадками роблять т.з. 95,98,100
хм....... дуже цікаво...за кордоном ( в тій же Прибалтиці) пальне набагато дорожче, а в нас дешевше.... Получається, що наші олігархи (нафтові) про нас дбають......зі свого кармана різницю в ціні покривають, щоб нам дешевше було........м-да... а я ще на них всяко наговарював...))))))) А може тому дешевше, бо - Вона - працює? ( тут тіпа має бути намальоване сердечко)
забув за Польщу дописати - як вертався з відти, то за метрів 50 ні з того, ні з сього захлохла машина. Я почав грішити на бензин (польський) думав ппц поршням, клапанам, згоріла прокладка і т.д і т.п. почав викручувати свічки - на моє здивування вони були темного кольору, не чорного!!!!! а просто темнуваті, злегка невеличка ніби сажа, хоча мало на те навіть схоже. кароче - свчка виглядала так, як і має виглядати при нормальному бензині. На нашому - свічки червоні, як дупа чорта в пеклі!!!! а проблема виявилась в іншому. Машина майже добу не знала відпочинку і в трамплері злетів кусочок якоїсь там бумажки(навіть незнаю де вона там взялась) і попала між контакти.
незнаю як в тебе а на моїй кришці бензобака написано min91, а про мах нічого не написано Я не кажу що постійно використовувати WOG 100, а просто спробувати(потрусити сажу) я вважаю двигуну це не зашкодить. Доречі на рахунок присадок іх в будь якому пальному безліч, та й на ринку можна купити таблетки для пального! Так чому їх не можуть додавати до пального на заправках? Я влітку заправлявся 95 WOCовським то розхід по місту зменшився з 10 до 7 літрів(заправлявся приблизно місяць коли різниця була в 10-20 коп/літр) відчутного приросту потужності я не відчув(але росхід говорить сам про себе), відповідно не все повинно бути фуфловим, можливо хоть щось працює
Я вважаю, що як мінімум користі не буде, а взагаліто може зашкодити, з того що я читав http://volkswagen.msk.ru/forum_txt/index.php/t45047.html а кому ліньки все читати: поправте якщо помиляюсь
В якійсь мірі ти правий! Але якщо палити гуму на 92-95 то двигун помре раніше ніж ти будеш спокійно їздити на 98(хоча це не факт), по друге ми ведемо мову про volkswagen а не про таз 40 річної давнини(ми мріяли про 93бензин, а за кордоном каталися на 95 - 98), по третє я ніколи нечув детонацію в VW двигунах, і головне по четверте для постійного користування на гольфі2 WOG100 всетаки недопустимий а для проби 10літрів я вважаю страшного небуде нічого(навпаки той нагар що зібрався вигорить, а відповідно очиститься двигун).
Куліч - 100 % правий!!!!!!! цікава філософська думка... Мабуть ти хотів сказати - Якщо палити гуму - то двигуну ппц, якщо спокійна їзда - довго житиме. А якщо палити гуму на 98??? а на 92-95 спокійно їздити, як тоді двигун себе поведе??? Буває дядьку, буває.... чому ти вирішив, що він очиститься????
в суботу вернувся з польші... там залив 95 бензин 4,48злотих/1літр (в україні тільки 92-й). там по заправках 92-го нема, а подекуди і 95-го також нема... так от, машина летіла, шо пити дати, і розхід невеликий ... до чого веду - та бензина варта тих грошей
А я про що тут писав???? між іншим - сорі. помилився в попередньому дописі. МАЛОСЬ НА УВАЗІ - за 50 метрів до самого кордону, точніше митниці. ніч сцука була і образливо було, що до колєйки не дотягнув. між іншим, це що маємо - в Польщі бенза по 11 грн, коли в нас по 7,40. То це як треба стояти на колінах 9і можливо ще щось робити) нашим нафтотрейдерам перед закордонними, щоб вимолити бензу з октановим числом 100 по 9 чи скіко там гривень??
бензин в Європі в одну ціну, мається наувазі відпускна на нафтопереробних заводах. Просто акцизний збір, який формує кінцеву ціну для споживача в кожній країні різний. Звідти і ціна на бензин різна.
да розсмішили з самого ранку :D:D Виходячи з Ваших слів, при різниці в роздрібних цінах між Європою і Україною в 3 грн., враховуючи обєми імпорту на Україну - сума знижки, яку дають європейські нафтотрейдери українським за позу - получиться пару десятків міліончиків Євриків. За такі гроші вони можуть вистроїти живу чергу з найдорощих ку*вів, які будуть не тільки під прямим кутом з широко розкритим ротом стояти Тепер що стосується різниці в цінах на паливо - в Європі продається паливо екостандарту Євро 5, скоро затвердять Євро 6. На Україні виготовляється і імпортується паливо екостандарту Євро 3 (і то в кращому випадку). Тепер думаю всім зрозуміло чому у нас дешевше. Аргумент орального сексу не в щот Далі про Мустанг 100... Зроблений він із звичайного українського А-95 Євро3 шляхом додавання на нафтопереробному заводі комплексу присадок, за рахунок яких піднімається октанове число і змінюються деякі властивості звичайного А-95 Євро 3. Проте вміст сірки і бензолу залишається таким же ш як у звичайного А-95. Висновки робіть самі.