Просто хочу вивчити ринок по продажу таких красенів, як Харлей! Маю можливість доставки мото з Америки по гарних цінах! Цікаво, скільки буде коштувати розмитнення такого красеня! Цікавить об'єм - 1200-1600см.? Харлей дешевим небуває!
ROS, я знаю ти трошки байкер, і бачу тебе мучить мототоксикоз, як і мене, але то не тут, тут нема поціновувачів двох коліс, вот якби ФВ шось на двох робив, о! Ти закінчуєш свого монстра? Навесні б покатались!
Как это нет ? я на 2х колесах с 13 лет , спрос на мото технику сейчас и так никакой , а на Харли его небыло даже в пик продаж , ПЫСЫ мне дилерство по Харлею предлагали пришлось отказаться ввиду отсутствия спроса на этот продукт , Харлей имиджевый мотоцикл а у нас пока спрос на высокотехнологичных и недорогих японцев . Будут вопросы по мото -технике пишите я уже давно в этом бизнесе !
як то нема, то ж мрія кожного здорового мужика - a babe, a bike & a beach))) а шодо, по темі, то за годинку має передзвонити мій брокер і все розкаже, але тут будуть такі поняття як: митна вартість, акциз(залежить від кубатури), ПДВ(20, мито на транспортні засоби,...карочче пізніше розпишу все детально
Мій кум займається Харлеями в Америці. Посиділи, подумали... Один візьму полюбому! він в четвер вилітає до другої хати, до неділі маю мати фото і ціни на апарати, там. В четвер зустрінуся з працівником МРЕВ і взнаю всі розхідники! Хочеться Харлея. Хто хоч раз проїхався на ньому, ніколи незабуде вражень!
Довіряю тому, що сказав мій друг, коли обирав собі мотика. Спробував він того Харлея, був дуже незадоволений. Все трясеться, вібрації і т.п. Купив собі мотика БМВ.
Бізнес з мото технікою трохи туговатий хіба під конкретне замовлення. Розкажу одну історію. Знайомий на початку 2008 року через eBay за допомогою друзів в штатах придбав Suzuki Burgman 400. Виїхав на ньому тільки в кінці сезону. Такої техніки розмитнюється і оформляється мало, постійно виникають різні питання. Все задоволення обійшлось в 4700дол. Поїздив сезон по різноманітним фінансовим проблемам в кінці 2009 вирішив спробувати продати. Стартанув з 4500. нижче нема сенсу опускати. І шо ви думаєте? Апарат ляля, сам би взяв, но уви, кризис. Буде їздити на ньому і насолоджуватись. Блін замучив мене мототоксікоз!
+1, правда на двох з мотором з 14-ти Так і є, по комфорту та надійності нічим не відрізняється від нашого Дніпра. Абсолютно ті ж технічні рішення, ті ж технології 40-х років. Просто бренд розкручений. І ціни відповідні до бренда а не до теххарактеристик. Я не зовсім погоджуюся, що кайфово керувати півтонною дурою з обємом 1600, яка розганяється повільніше ніж 200-кілограмовий ендуро з втричі швидшим розгоном і втричі кращою прохідністю. Хоча це особисте, є маса людей, що кайфують від керування дізелем, я теж цього не розумію
то ж саме якщо я скажу що скірокко "по комфорту та надійності нічим не відрізняється від нашої Таврії чи 2108. Абсолютно ті ж технічні рішення".
Тим БМВ Семен з Москви прилетів до Запоріжжя за 9 годин. То приблизно 1100 км. Харлеєм їхав би вдвічі більше й устав би набагато сільніше! Доречі фото в тему: Приїхали з Латвії, Літви хлопаки до нас(кінцевий пункт - Севастополь), але з ними йшла машина - технічка бусік з лафетом. Так вони без неї на такі відстані не їздять, а то показник не дуже гарний.
Якщо скажеш, то помилишся. У 80-х роках 16-клапанний двигун з електронним керуванням, гідропідсилювач, бортовий комп'ютер, кондиціонер, електропакет, удосконалення моделі фактично кожні 6 місяців, тисячі конструкторських рішень, продумана активна безпека, аеродинаміка ітд відтісняють таврію далеко назад. Це різні технічні рішення. А от харлей є таким же як і К750, оскільки не удосконалювався з 40-60 х років. І це признаютиь і самі власники, порийся в їх форумах, більшість харловодів зізнаються, що без постійного догляду кожен харлей ламається дуже часто. Для приккладу - якщо сучасний сузукі може проїхати без ТО 10 тисяч км, то для Харлея цей відрізок не перевищує 1-2 тис км.
без постійного догляду і ФВ ламається. А з людиною яка пише:"А от харлей є таким же як і К750, оскільки не удосконалювався з 40-60 х років" і мабуть в житі на мото не сиділа, а може навіть і не бачила зблизька, щось далі обговорювати не бачу змісту. Я не захищаю марку Харлей, мототехніка всіх марок для мене МОТОТЕХНІКА!
Ну так, тільки постійний догляд для ФВ це заїзд на СТО раз на 10 000 км а для таврії це кожен заїзд в гараж А ти спробуй заперечити те що я кажу аргументовано, слабо? Чи можеш тільки какашками розкидатися?
Не місце красить чоловіка, а чоловік місце! Орест - з міста Лева! А те, що зараз він у Київі - так то тимчасово! ЗІ Хоча хочу побачити відповідб самого Ореста! ЗІЗІ А ще мушу визнати, що наїзжати на самого адміна - дуже шкідливо для інетздоров*я.
Харлеи действительно очень архаичны по кострукции ( тормоза , подвески , мотор , итд . ) насколько я знаю только с этого года на них начали АБС ставить , у большенства моделей ( кроме V ROD , кстати не считаю его харли ) крейсерская скорость 80 км\ч , я назвал его имиджевым потому как его покупают исключительно из за бренда и ретро стиля т.к в европе им уже наелись , у нас пока покупают хайтек джапа . Если кто то собрался брать чеппер берите не меньше 1.5 л , через месяц надоест 100 % . В Америке же харли культовый потому что это их история + отличный сервис + распространеность бренда .Пысы я также не перевариваю БМВ как мото бренд . Также Харлей берут люди в основном что бы сделать кастом , большенство уже наелось японцами - им скучно от того что они не ламаюсться и их не надо ремонтировать:D !!!
Юра тебе идет чеппер , если видел первый раз подумал бы что проженный байкер )) , кроссы только наказаки поменяй ))