Хлопки в вихлопній при їзді накатом

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем VovaVirus, 6 кві 2013.

  1. VovaVirus

    VovaVirus Active Member

    Авто:
    Seat Cordoba 1,6 98р
    Клубна карта:
    70
    Сиітуація не критична але напрягає, оскільки це відхилення від норми.
    Двигун 1.6л повний інжектор, свічки нові NGK згідно каталогу, бензин ВОГ95 Мустанг.
    Симптоми: Коли їдеш накатом ідуть хлопки в вихлопній трубі як в спортивних машинах. Далі припиняються. Подібні хлопки є і при різкому скиданні газу з високих обертів.
    Особливо добре відчувають при спуску по Пелехатого.
    Коли появилися відслідкувати не можу, колись цією зимою. Просто спочатку на наших догробах не чув а потім систематичність тих же звуків мене насторожила.

    Може хто стикався? Є в кого які ідею про можливі причини? Не хотілося б пропустити серйознішу хворобу. Спеціалісти і знавці роботи інжекторних машин, чи може якимось чином не повністю припинятися подача палива?
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Непорядок з системою запалення. Десь є причина на пропуски іскри. Тре діагностувати
     
  3. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Або неправильний кут запалення.
     
  4. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    В мене таке було коли прокрутилась шестерня трамбльора, плюс хлопки в мене йшли з подушки моноінжектора.., вистав запалення.
     
  5. VovaVirus

    VovaVirus Active Member

    Авто:
    Seat Cordoba 1,6 98р
    Клубна карта:
    70
    Дякую за відповіді але в мене є сумніви щодо вірності деяких тверджень. Може я чогось не розумію.

    Пропуск іскри - яке діло мотору до іскри при їзді накатом якщо палило не повинно б попадати в двигуню Їзда ж накатом. В жигулях памятаю (Ладах і Тавріях) стояв кларан холостого ходу який цим і займався. Дивився компютер, жодної помилки.
    Можна детальніше як пропуск іскри накатом може викликати хлопки?

    Як погане запалення може впливати на хлопки, детальніше будьласка. Я нажаль з інжекторами не сильний але й не дурак. :D

    Запалення виставляє компутер, в мене він розумний :nyam2:

    Сьогодні дивився показники компутера, температури всі показує реальні, положення заслонки - ОК, лямбда пригає як має бути.

    В інеті прочитав що тіпа може форсунка пропускати. Спеціалісти, це реально? Батько, механік старого покоління каже що не може. В мене відчуття що якось попадає паливо при накаті, реально це? Як, таке може бути? Кудою?

    Діліться своїми ідеями і знаннями. Істина десь під капотом :D
     
  6. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    [OFF]
    клапан ЕПХХ спрацьвує тоді, коли повністю відпустити педаль газу - подає суміш каналом холостогу ходу. саме для того, аби машина не заглохла, якщо не натискати на педаль. перевіряється просто: знімаєш фішку з клапана - машина глохне. + якшо жиклер ЕПХХ забитий (а з нашим бензином це часто стається) то пропадають холості.

    От тепер ще раз скажи мені, що накатом двигун не споживає бензу ;)[/OFF]
     
  7. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    То які проблеми? З Твоїх слів все працює значить все окей.
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    пряме діло мотора до іскри.... без іскри двигун глохне. коли ідеш накатом то машина в режимі ХХ. Твій компютер не настільки розумний щоб самому з нуля виставляти кут запалення. Твій компютер розумний щоб корегувати кут в межах 6 град.
     
  9. VovaVirus

    VovaVirus Active Member

    Авто:
    Seat Cordoba 1,6 98р
    Клубна карта:
    70
    Уточнення, клапан відкривається при опусканні оборотів нижче якого рівня. Тому накатом не споживає допоки обороти не впали нижче критичного.
     
  10. baksius

    baksius Місцевий

    Авто:
    Vw Golf4 2001 1.6AVU МКП;
    Нижче 1200.
     
  11. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    звідки інфа ? я особисто відлагоджував цей клапан на солексі - в нього контакт на приводі ДЗ.
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Неправильно - ще раз повторюю накат - це режим ХХ. Тормоз двигуном - ізда без газу при включеній передачі тоді до 1400 об паливо не подається, але іскра все одно іде
     
  13. VovaVirus

    VovaVirus Active Member

    Авто:
    Seat Cordoba 1,6 98р
    Клубна карта:
    70
    Осьце уже цікавіше. Дякую Куме. Тобто ісра всерівно є при русі накатом, про це я й сумнівався, але при обертах більше 1200-1400 нема палива.
    Ситуація в моєму випадку що хлопки є поки високі оберти, тобто на всьому схилі Пелехатого і припиняються знизу коли обороти падають. З цього виходить що хлопки відбуваються при відсутності палива і скоріше за все ізза якогось несистематичного попадання палива.
    Основне питання, ЯК? Чи може суміш піти поза форсунки? Ніколи таких двигунів не розбирав, але догадуюсь що це неможливо.
    Хтось стикався що форсунки просто пропускають бензин?
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не зовсім так. Треба дивитись по конкретному двигуну. Бензин може відключатись при при обертах вищих діапазону 1400-1700 об. На різних системах вприску по різних конкретних величинах обертів. І залежить на якій передачі їдеш. На пятій на спуску можуть бути 1400... на третій 1800. Але я так і не зрозумів ти по Пелехатого в низ їдеш накатом чи на включеній передачі (тормоз двигуном). Але по любому стріляти не має
     
  15. VovaVirus

    VovaVirus Active Member

    Авто:
    Seat Cordoba 1,6 98р
    Клубна карта:
    70
    Полікувалося банально заміною гофри на вихлопній. Тепер я їх не чую :rofl:.
    Виходить що вони були завжди і лише ізза прогорання гофри ми їх можемо почути.
     
  16. fediv

    fediv Новачок

    Авто:
    ford
    Невже заборонено почитати теорію ? І не запитувати на форумі всіх підряд !
    Протікає одна з форсунок. Або вона відкрита через закорочений командний сигнал на форсунку, або під тиском бензину вона протікає сама собою.
    Тут є стаття про багато заскоків з двигуном :
    http://tv-remont.info/publ/7-1-0-207
    А "повного інжектора" не існує. Заодно прочитаєте про правильні назви.

    Я ще додам. Як пострілювало, так і пострілює, але тепер ви не чуєте, і щастя вже є. Коли нема підтікання ні одної з форсунок, накатом їде тихенько, чи в хорошому стані глушник, чи ні.
     
    • Подобається Подобається x 1

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)