Хочу для профілактики перебрати компрессор G60

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Rock-n-Roll, 13 лип 2009.

  1. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Хочу для профілактики перебрати компрессор G60 , хто знає майстра який таке може зробити ?
     
  2. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    не буду флудити, але на рахунок майстрів в Україні я не чув. є завод в Мелітополі чи маріуполі, точно не скажу. там турбіни ці виробляють. я просто збився в пошуках майстрів. не знайшов. точніше знайшов, але не Майстрів. кожен береться робити але поняття в тому не мають. відправ в Польщу. це найкраще.
     
  3. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Мартіні хоче мого забрати для тренувань по ремонту. дивись, може на моїй турбіні виросте новий спеціаліст:dance:.

    десь через тиждень-два буду знімати, то вже в нього зможеш побачити її.
     
  4. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    шо за сенсаційна інформація? В Україні виробляють G60 :) От ти насмішив :)
     
  5. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    наскільки я знаю, Юлік незадовго до продажу тобі машини це робив. Якщо не шумить там нічого, не дзвенить і їде машина добре, то я би казав не чіпати.

    Але як будеш все-таки чіпати, то поклич мене, мені то все дуже інтересно подивитися :)
     
  6. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Для профілактики ,(не розбираючи жошки) можна відєднати патрубок на виході від нього і подивитись чи нема в патрубку масла і "металевої" пилюки.
    Зжати патрубок рукою перед входом в інжектор,другою рукою "газнути" - при нормальному наддуві буде відчутно,як патрубок "розжимає" - це так,на "хлопський розум"
    Для більш детального виміру сили наддуву варто використати борт.комп(при умові справної електрики)
    І взагалі,профілактику жошці бажано робити кожних 25-30тис.(ремінець міняти обовязково!)Саме із-за невчасного обслуговування вона і "навертається",а потім кажуть:йоптєль,не їде.а як їхало!
     
  7. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    От саме цим я і хочу зайнятись , ремні міняв вже другий раз після купівлі + глянути чи всередині все ок , бо має кіт для надуву 1 бар , а зараз 0,6 бара . Якщо раптом щось не то з ним , то краще не збільшувати надув , машина їде то добре , але краще знати що і всередині в тебе там все добре :)
     
  8. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    та бліііііінннннннн. не Г60 виробляють, а до всяких там Богданів, іванів і ще всякого совєтского мотлоху. але ці беруть на ремонт.

    від*єднай на інтеркуллері нижній патрубок - подивишся, чи потече з інткуллера масло. можна ще й його продути - промити. помагає.
     
  9. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    як вони можуть ремонтувати компресори,коли виготовляють турбіни?Турбіна і мех.компресор - речі абсолютно різні по конструкції.Навіть самі компресори між собою відрізняються системами,а жошка взагалі унікальна!Хоча і поступається ресурсом,але має більший КПД і меньш шумна.
    говорив я рік тому з тими майстрами з польші.за роботу попросили від 300у.є.,+ремкомпл-кт до нього.гарантія - всі 3 місяці!Я на то всьо забив і розібрав сам,нічого там надзвичайного нема,подивившись на внутрощі - зрозумів:відремонтувати в кустарних умовах - нереально(наростити стінки під апекси),а саме в них і криється вся біда.І саме від несвоєчасної заміни апексів,або від використання неоригінальних ці стінки і вилітають в кулєр!
     
  10. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    ярик. я з тобою погоджуюсь. але на рахунок того заводу я взнавав. ремонтують. ціни захмарні. ще більше ніж у Польщі. вони по твоїй старій конструкції роблять нову. як? - хєр його зна. детальніше туди я не влазив, не розпитував
     
  11. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    так то вже не ремонт,а виготовлення практично нової деталі.але її мало виготовити точно по розміру,потрібно ще знати склад сплаву,який використовували німці.тай по друге:що німець придумав.....дальше сам знаєш:D
    пи.си.на різних корадоклабах ще до цих пір ведуться спори про "правильний"матеріал для апексів,але до згоди ще так і не прийшли
     
  12. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    я на якомусь сайті читав, що ремкомплект з америки навіть замовляли.
     
  13. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Може то буде новина, але Г60 треба обслуговувати кожнi 30-40 000 км. Обслуга - замiна аппексiв, сальникiв i головне - ременя у нагнiтачi! Комплект з/ч для обслуги коштуэ приблизно 200 ойро!
     
  14. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    \

    мені в Луцьку казали, що даєш свого компресюка і 300 паперів, а взамін тоді поремонтовану з Поляндії дають. але як довго вона їздить - ХЙЗ.
     
  15. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    то ну його до дупи таке обслуговуваня!!!!!!!!!! я в рік приблизно стільки наїжджаю. навіть більше. Це що получається 31 грудня мені лежати під машиною і міняти щей 200 євро викидати на те все. при тому що 200 європейський зайчиків - це 2300 наших рідних і "стабільних" гривень.
     
  16. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    для заміни ремкомплекта під машину лізти не треба, все під капотом :)
    А взагалі перед покупкою машини треба було поцікавитися шо воно за Г60 :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    я це знаю. це образність і гіперболізація проблеми))))))


    якби ж то на капоті писало великими літерами - Г - 60. а то ХЙЗ, що то під капотом - мотор вроді би. це ж не Жигуль чи Москвіч, що там все просто
     
  18. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    коли все інше гуд,коли твій пас має 160 коників і на повному приводі - думаю то не дорога плата.
    інша справа коли все сипеться і лізе з усіх боків!
     
  19. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    так, недорога плата,але коли приходиш і кажеш,шо двигун ПГ і то є сінкро,то та сама деталь,шо підходить на інші двигуни зростає навіть в декілька сотень долларів.)))))
     
  20. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Не туда ти ходиш за деталями :)

    А взагалі багато деталей для ПГ реально коштують дорожче бо є вони тільки в оригіналі, замінників не роблять в Польщі чи Італії і тим більше в Китаї. Прокладка ГБЦ наприклад коштує на звичайні мотори якісь 15-20 баксів, а на ПГ 70-80
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)