Вобщем пришел моей лямдя полний абзац. Коррадо г60. Начал искать и узнал такие цены и варианты: - б/у 15 дол. - бош универсал 3 провода 450 грн. - бош оригинал 800 грн. (дороговато) Кто себе что ставил на коррадо дайте совет, и как себя будет вести универсал, может ктото себе ставил чтото другое подскажите!!!!!!?????
я теж вагався між універсалом і оригіналом але Петро ака Бейліс зробив вигідну пропозицію і я взяв оригінал по ціні універсала. На форумах начитався шо краще ставити оригінал на худий кінець універсал, але були і випадки коли з б.в. лямбдами люди їздили довго але то скорше виняток.
Есть такие у меня сравнения, что скажете: -Универсал, он подходит к Опель, ФФ,Ауди,БМВ,Мерседес.Результат неизвестен 450 грн. 3-х проводный. -БОШ ВАЗ 2110 4-х проводный, 300 грн. Разница между 3-х и 4-х проводным такая, у 3-х пр. масса идет через кузов, как у нас, 4-х пр. масса идет отдельно, но принцып один и тот же. Может есть чтото по этому поводу, инфа про совместимость????
может поможете мне найти характеристики таких лямбда зондов: - Bosch 0 258 003 973 это для Г2-Пассат-Коррадо - Bosch 0 258 005 133 это для Ваз 2110 Показания они интересно дают одинаковые?? Знаю много людей которые ставили ВАЗовский на Субару, форд..
Думаю шо б/у ставити це брєд - невідомо як він прауює. до ВВ піжходять від Вазу і кажуть шо все нормально працює тіки треба шоб правильно підключили. Я тут тиждень тому миняв але взяв всеж таки оригінальний. Оскільки той же Петро Бейліс зробив чудову пропозицію.
Наш бензин не переберає який лямбда зонд чи оригінал чи замінник він всерівно йго завалить, навіть непройшовши того моторесурсу що вказано у документації. Я поставив замінник недавно фірма 4max код продукту 0219-03-0001Р. Довольний роботою.