Нещодавно придбав задній широкий бампер оригінал на мій гольф. Бампер має дві частини: нижня - пофарбована в колір машини і вехня чорна. Верхню чорну частину фарбували якоюсь фарбою і з роками експлуатації вона почала частково відлущуватись. Виникає два питання 1) якими препаратами, методами і способами можна здерти ту огидну чорну фарбу не залишивши подряпин і таке інше. (колір під фарбою і текстура дивляться досить непогано) 2) яка процедура фарбування нижньої частини, планую пофарбувати з балончика (знаю що трохи б*юджетно виглядає але хотівби спробувати). Прошу не судити строго, в таких питаннях не обізнаний, але є бажання і час щоб все зробити самому. ПС на нижній фарбованій частині є глибокі подряпини, чи можна їх якось позбутися? Буду дуже вдячний за допомогу
Позбутися можливо лише за допомогою шпатлівки, звісно якщо в тебе фарбована частина гладка, якщо структурна і ти її хочеш залишити такою то це складніше(чесно кажучи навіть незнаю як бюджетно це зробити) Колись намагався зробити то саме тільки з молдінгами(широкі на Г2) то купляв додатково структурну чорну матову фарбу для пластику, "мочалку-наждачку", затирав все з водичкою а потім фарбував структурною фарбою, то після фарбування отримав матову поверхню візуально схожу на нажначку(60тку чи 80тку). Правда в мене небуло попереднього фарбування. Ти можеш спробувати розчинник 647, він дуже сильний тому спробуй на незамітній ділянці, щоб не пороз"їдав пластик, фарбу він візьме лише терти прийдеться добре. Успіху!
фарбована частина гладка, підозрюю що бампером щось зачепили коли здавали назад і залишили подряпини А з розчинником спробую, дякую за пораду)
оригінально бамперові ніц небуде від розчинника. бери зразу 650 він покруче. але самий нормальний варант, на мою думку нождачка+ структурна фарба. тим більше якщо є косяки і тре шпаклювати.
щоб усунти глибокі подряпини яку шпаклівку використовувати, наждачку якої фракції брати щоб отримати гладеньку поверхню
шпаклівка, спеціальна до пласмаси. з балона красити тупо.тим більше краску хрен підбереш. папір від 120 180 240 320. 120 тільки чорнова обробка(зтерти надлишок шпаклівки, грубий сло фарби і тп) там де буде текстура 240 достатньо. з балона красити троха тупо.тим більше краску хрен підбереш. бажано перед покраскою пласмасу покрити грунтом для пласмаси, тоді фарба нелущится. взагальному краще звернутися до того хто цим займається або хочаб вже таке робив. потратиш купу часу, грошей на матеріал.а як вийде фігово тре буде переробляти.
Якщо машинка не нова (свіжо пофарбована) і є велике бажання зробити щось самому, то нічого їхати до майстра(в нього це коштуватиме +- 300-700грн). "непомиляється той хто нічого не робить" головне не спіши під час фарбування, шкурку фінішну беруть 1000 бо від 320 залишаться цуарапини які з балончика не задуєш. Грунтувати необхідно лише той пластик який ще не фарбували. Доречі 647 сильніший за 650 і може з легкістю зоз"їсти пластик бо змиває заводське лако-фарбове покриття і розчиняє бензостойку гуму, тому будь обережним щоб дійсно не прийшлося їхати до маляра.
дуже дякую за підтримку Ще хотів запитати: якщо розчинником зняти стару фарбу що відлущується до оигінального кольору з текстурної частини обовязково шпаклювати чи можна буде просто прогрунтувати і зафарбувати? чи потрібно лакувати, лак наносити коли фарба підсохне чи на свіжофарбоване. За якої температури потрібно фарбувати?
царапини лишаються якщо пропустити крок шкурки, тобто неперибити риску від попереднього розміру. грянь тут, хороше відео http://depositfiles.com/files/2bqgheevt 1. на практиці перед покраскою більше 600 ніхто невикористовує. 2. 1000 то вже чорнова поліровка якщо є дефекти при покрасті(апельсинова кожура. потьоки і тп).
Повністю згоден! Та є одне але автор теми хоче фарбувати з балончика, а в них дуже рідка фарба яка не дозволить скрити дефекти (царапини) від шкурки слой фарби дуже тоненький. На днях по роботі потрібно було підфарбувати (відновити) одну детальку то я не став заморочуватись і тягнути компресор, пульвилізатор, готувати фарбу, купив її балончику зачистив детальку, пошпатлював, зашкурив то після покраски на сонці видно мілкі царапини від шкурки.
Шпатлівкою виводяться дефекти покриття : царвпини, сколи, вмятини інші дефекти якщо на твоєму бампері цього немає то шпатлювати не потрібно, Просто нанеси грунтівку для пластика передивись щоб небуло потьоків, якщо бачиш дефект перетираєш це місце(після повного висихання грунта 2-4год, краще через добу),потім фарбуєш, грунтована деталь має получитися ідеальною тоді і фарба ляже ідеально. Лакується коли підсохне. Чим вища температура тим більш якісне покриття, майстри фарбують при 25-30град а висихає 40-60град.
тут є ще один нюанс. є різні затвердники можна і при 10 градусах красити якщо використовувати "швидкий" затвердник, але при 30 градусах фарба поверхня буде в крапочках. це від того що фарба буде присихати на льоту і на оборот якщо використовувати повільний затвердник коли холодно тоді від потьоків неспасе нічого. взагаліто для нормального затверника ідеальна температура покраски 18-22 градуса.Тоді фарба розтікаєтьсяна поверхні так як треба. А сушити бажано при 60. Тоді фарба краще полімеризується. твердіша, блистить і так далі.
Якщо для бампера то шпатлівку для пластику(вона більш еластична після висихвння) Антисилікон або будь який інший нежирний розчинник (уайт-спіріт непідходить).