ходовая Б-6 Пассат

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем Жекин, 22 лют 2012.

  1. Жекин

    Жекин Новачок

    Авто:
    passat B6 2.0TDI
    по гарантии поменяли сайлент-блоки на 30тыс., через 15тыс. опять застучали, поменял за свои деньги (дорого блин)... проездил еще 15 тыс. теперь опять стучат((( я в шоке, машина с салона, новая... подскажите хто че знает??? разве у Б-6 это проблема???
     
  2. Spinogrizik

    Spinogrizik Active Member

    Авто:
    passat b6
    на 30 тис. мав ідентичну проблему , поміняв 4 салейнблока передніх ричагів, стойки стабілізатора + рульові наконечники , і 2 внутрішні салейнблоки задніх ричагів , поставив заміник лімфордер (не реклама) і вже пробіг 60 тис. грюкотів і нарікань ніяких немає !
     
  3. Жекин

    Жекин Новачок

    Авто:
    passat B6 2.0TDI
    ну вот... и у меня таже фигня, а сейчас поменял задние тяги стабилизатора... вроде и сайлентблоки оригинальные поставили, а оно опять стучит! могут быть бракованые рычаги???
     
    Останнє редагування: 22 лют 2012
  4. Spinogrizik

    Spinogrizik Active Member

    Авто:
    passat b6
    Можливо , якась партія бракована пішла , в знайомого пасат 2007р накатав вже 50 тис. і ніяких нарікань ,а я вже багато чого поміняв , хоча і їздим фактично по одній дорозі
     
  5. Givi

    Givi Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Найкраще реставрувати ричаги
     
  6. Рус

    Рус Active Member

    Авто:
    Passat B6 1.8 TSI
    PHP:
    Реставроване НІКОЛИ не буде таке, як ОРИГІНАЛЬНЕ! Б6 - це не та ашинка, на якій потрібно економити на ричагах та сайлентблоках !!!
    Свої перші сайлентблоки, як на одному Пасаті так і на другому, міняв десь приблизно на 40 т.км, потім на 2.0ФСІ поміняв вже на 93т.км і продав з пробігом 101т.км і нічого не стукало - новий власник перевіряв авто на "Алексі", де воно успішно і обслуговувалось. З Пасатом 1.8 ТСІ взагалі жодних проблем, авто ще й до того обезшумлене і зараз пробіг 64т.км і теж все гуд! Не забувай, що ще багато чого залежить від право/криво - рукості майстрів - я завжди їздив тільки до одного, про що й домовлявся з майстром-приймальником заздалегідь!
    А в цілову Б6 задоволений дуже - набагато краще авто получилось в німців після Б5 !!! Зараз купив ще собі в сім"ю Вектру С 2008р.в. 2.2 бензин, 39т.км пробігу - навіть поруч не стояла з Пасатом... відро з гайками! :D
     
  7. Жекин

    Жекин Новачок

    Авто:
    passat B6 2.0TDI
    а вот с этого момента по подробнее)) я на счет рукості майстрів, конкретно кто с нормальными руками? я наколесил за три года 60 т.км, и сейчас прийдется ТРЕТИЙ раз менять сайлентблоки!!!
     
    Останнє редагування: 24 лют 2012
  8. Жекин

    Жекин Новачок

    Авто:
    passat B6 2.0TDI
    возможно брак! печально(( а у тебя с какого года? еще вопросик, а ты все лемфердер поставил?
     
    Останнє редагування: 24 лют 2012
  9. FOREST

    FOREST Active Member

    Авто:
    VW Passat Variant B6
    У мене пробіг 34 тис.км. (2.5 роки) нарікань жодних 1.8 ТСІ (тьфу три рази)
     
  10. Spinogrizik

    Spinogrizik Active Member

    Авто:
    passat b6
    в мене 2008р , 8 місяць , так повністю все поставив лімфордер , крім рульових наконечників , але є і запчастини подороще)
     
  11. Жекин

    Жекин Новачок

    Авто:
    passat B6 2.0TDI
    Всем спасибо за ценную информацию!!! :bye2:
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)