холодно в салоні

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Front, 4 жов 2013.

  1. Front

    Front Новачок

    Авто:
    wv b3
    мужики підкажіть не гріється машина ??? Радіатор пічки поміняв і розвоздушив, рівень тосолу є, вхідний і вихідний патрубки гарячі, робоча температура норм, а в салоні дубар!!! Що робить ???
     
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Можливо щось з заслонками не так. Заслонка перекриття гарячого/холодного повітря перекриває подачу якраз гарячого повітря. Треба розбирати пічку і дивитися. Може тросик злетів.
     
  3. Front

    Front Новачок

    Авто:
    wv b3
    неа там все ок я сам радіатор ппічки міняв, крім того якщо тросік злітає то не працює регулятор гарячого/холодного. А за підказку спс
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Тоді в чому проблема? Сам радіатор пічки холодний, чи що?
     
  5. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    а з чого в взяли що він у вас працює???
     
  6. Front

    Front Новачок

    Авто:
    wv b3
    сам тросік працює бо як накручуєш на холодне дує холодне а на гаряче то ледве тепле
     
  7. Front

    Front Новачок

    Авто:
    wv b3
    я не знаю там до радіатора добратись проблема але патрубки гарячі обидва
     
  8. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Не здається вам, що саме тут десь відповідь і зарита.
    Заслонка 100% злетіла зі свого місця, або трос проскакує. Вона ледь привідкривається от і дує ледь теплим.
     
  9. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    все правильно і іншого не дано. якщо радіатор пічки гарячий(його вх і вихід) знач проблема тільки з тим що повітряна заслонка хол\гар некоректно працює. я б почав пошуки з того що подивився б як себе веде оболонка тросіка в місці кріплення до блоку керування пічкою. має сидіти нерухомо під час регулювання
     
  10. Front

    Front Новачок

    Авто:
    wv b3
    Може ви й праві буду дивиться. спасибі за пораду
     
  11. Front

    Front Новачок

    Авто:
    wv b3
    Угу подивлюсь наразі спс. Як буде результат напишу
     
  12. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ще подумав. Якщо заслонки не відновлювалимсь, то ймовірно ще їх покриття від старості порозсипалося. Заслонки там металеві з дірками всередині і покриті якимось синтеттичним матеріалом з заводу, який не пропускає повітря. От за роки він розсипається і пропускає холодне повітря до гарячого.
     
  13. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    Front, когда переключаешь ручкой хол/гор, должно чётко ощущаться на ручке, как заслонка ходит, плюс если прислушаться, то даже это и слышно...
    есть ещё вариант, что радиатор отопителя не качественный, то есть не греет, но вроде как рано ещё, морозов то ещё нет...
    чёй фирмы печка?...
    совершенно точно, но при замене печки, я думаю, что Front, проверял эти заслонки..
     
  14. Front

    Front Новачок

    Авто:
    wv b3
    неа там пластик з ущільнювачем 3 міс тому розбирав і міняв радіатор пічки потім гріло ок а тепер лажа ((( Я ще думаю на термостат але навряд то він
     
  15. Front

    Front Новачок

    Авто:
    wv b3
    радіатор на базарі брав фірми не памятаю а на рахінок варіанту з неякісним радіатором то може бути що фуфу мені впарили
     
  16. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    До чого тут термостат? Мав би проблеми з перегрівом/недогрівом тоді. Якщо патрубки гарячі на радіатор то має гріти.

    Навряд, навіть найбільш не якісні гріли доволі не погано, але значно гірше в порівнянні з оригіналом.

    Починай з заслонки. Дійсно ручкою якшо від одного положення до іншого - то чути як вона закриваєтсья чи відкривається.
     
  17. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    особливо якщо шидко крутити ручкою, то на крайніх положеннях навіть чути такий характерний хлопок.
     
  18. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    нічого там не злетіло..в мене була така ж байда...то я робив взимку комплексну перевірку..поміняв радіатор +проклеів всізаслонки..річ в тому що в заслонках металевих є дирки по боках десь як 5коп а посередині ще більша ..з заводу заслонки проклеєні паралоном який за 20років перетворився в попіл...тому все гаряче повітря шуруе крізь ті дирки на вулицю а невелика частина попадае в салон...тому одноі заміни радіатора замало..знімай повністю пічку пока тепло розбирай(тільки акуратно бо защолки ламаються на раз..) я минулого року при -14до 4і ночі сидів міняв то ...зате потім ташкент)))
     
  19. urbanracer

    urbanracer Початківець

    Авто:
    VW Golf CL 1.8 RP Mono
    також термостат міняв ..стояв ще рідний вахлер з значком фолькса і ауді...

    п.с. юзайте гольф2клаб там вже все обсосано давно...там є з фотками звіт..то я по ньому дивився....
     
  20. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)