Всім привіт, знаю що тема неодноразово піднімалась але нічого подібного не знайшов. На гольфі 2, 1.3 NZ, після заведення плавають оберти, буває що аж глохне. Причому на холодно нормально, а на прогрітому після заведення плавають, але якщо проїхати на обертах метрів 300-500 все стає на свої місця. ХХ стабільний, до слідуючого заведення. Варто заглушити і завести, все починається по новій. Наперед дякую за відповіді.
Наразі навіть не уявляю куди копати. А коли довго в пробці стоїш оберти не починають плавати? І якщо дати машині попрацювати в такому режимі хвилин з 10 далі викрутити свічки то вони будуть чорні? Мокрі? Сухі білі? Спробуй, хоч будем знати чи багатить чи збіднює.
Дякую за пораду, спробую. Було колись, завів двигун, оберти тримались десь 1200-1300. По мірі прогріву падали до стабільних 900-950.Зараз на холодно завів, оберти 1000-1100, трошки прогріється і починають плавати. Свічки, вв дроти,Нові.Ще трошки грішу на лямбду.
Провір свічки. Другий варіант - можуть форсунки не тримати. Коли виключаєш запалення форсунка не тримає і заливає свічку, а при старті поки не просушиш свічку їхати не хоче.
Якщо вже холостий став стабільний, то не плавають. Ще доречі згадав, під час руху, зрідка буває ніби як провал, реакції на педаль газу немає, якщо відпустити педаль двигун глохне. Відразу з ключа завів і поїхав далі. Закономірності цьому немає, може бути 2-3 рази на день, а може і раз на тиждень.
Схоже на лямбду! відключи її і покатайся деньок другий, якщо проблема лишилася то шукай далі, якщо зникла - то лямбду під заміну (авто нормально працює з відключеною лямбдою, тільки апетит вищий). Заміни датчик температури ох/рідини що дає сигнал "мозгам" (колір непомню). Перевір датчик ХХ на дросельній заслінці, чи неза....сраний сам блок дросельних заслінок мастилом з сапуна.
Двигун рік як після ремонту. Заслонку нетак давно чистив.Датчик температури синій, теж не давно міняв. З темперетурою грався, стрілка постійно між діодом і максимумом посередині ( робоча температура). Лямбда стоїть бош , коли купив авто дроти були відрізані, підпаяв дроти, підключив. Все запрацювало. Лямбду шукати оригінальну якщо прийдеться, чи підійде універсальна?
Там два датчика один - на приборку, інший - на мозги. Тому покази стрілки невраховуєм. "Кінцевик" холостого ходу перевіряв? він відрегульований? він робочий? (стоїть на дросельній заслінці, чорний з двома проводками). Якщо не регулював то зроби наступне: кінцевик має розмикатися при найменшому повороті др.заслінки. Бензонасоси перевіряв? Їх два один підкачуючий в бензобаці, другий під днищем де фільтр стоїть (коли фільтр міняв? я що 15тис. пробігу) Взагалі книжка є по авто? в ній є вся інформація, і озброєвшись тестером можна все перевірити. Якщо немає кинь електронку я поділюсь чи пошарь тут на форумі вона є точно. В мене має назву golf2&jetta2_hy в ПДФ форматі 17Мб. Перевір чи немає підсосів повітря, чи вірно під"єднані ваккуумні трубки їх стан, можеш замінити від вазівки 08 там він йде близько метра. Digijet досить надійний і простий вприск в мене з ним небуло жодних проблем
Бенз.фільтр поміняний, датчик працює, можливо регульнути треба. Вакумні трубки цілі, регулярно перевіряю. Як перевірити насоси в домашніх умовах?Чи може розходомір барахлити, він вже раз ремонтувався( дорожки зміщував). Хоча пробував підставляти інший, маю ще один ще не відкривався. Ефекту жожного не було.