холостий в PG

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем ярик, 26 вер 2008.

  1. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Отже проблема в наступному:
    (зранку,двигун холодний)
    1.заводимо двигун(без лишніх різких рухів нижніми кінцівками) - хол.х.-1200
    2.заводимо двигун і злегеньку притискаємо піндальку - 1500-2000
    3.заводимо двигун і вирушаєм у подорож,зупинка на першому перехресті-холостий-2000-2500 !!!!!!!!!
    В будь-якому випадку при досягненні роб. темп.ох.рід.(90),оберти різко падають до норми(900 об),і тримаються стабільно.
    Може хтось стикався з подібною проблемою,або знає як це вирішити - прошу викласти свої думки!

    пи.си.звичайно,можна би було б підставити завідомом робочий клап.стаб.хол.хода,але враховуючи тип данного двигуна це практично нереально(тай у мене нема впевненості що там стоїть рідний)
     
  2. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: холостий в PG

    А ти попробуй зняти фішку з КСХХ (подивись, чи КСХХ відкритий чи закритий при відсутності живлення, подивись шо на нього приходить в той момент), або просто перетиснути патрубок до нього (коли ХХ буде 2500), якшо шось міняється-знач справав ньому, або в неправильному керуванні на нього (ДТОР, мозги, глюк). Якшо далі ХХ зависокий-тоді дивитись положення ДЗ, тестити ДПДЗ, байпасний канал ХХ (там має бути гвинт регулювання).
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: холостий в PG

    на холодну глохне однозначно!


    Додано через 6 хвилин
    тоді дійсно лишається або цей датчик темп.пов. або мозги(і,на мою думку,скоріш за все вони в тому винні !)
     
  4. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: холостий в PG

    Мікрік - 95%. На відміну від простого діджіфанта, де є потенціометр дросельної заслонки, наш з тобою моторіщє, друзяко - має мікріки. Мікріки холостого ходу і повної нагрузки, які кажуть двигуну - або "тпруу" або "повне вйо". Виглядає це як коробочка з маленькою кнопочкою яку натискає дросель в тому або в тому положенні - глянь уважно, сам побачиш. В мене таке було - правда воно було випадково - то є то нема, а не залежало від температури. Можливо від нагрівання там появляється контакт. Лічиться заміною дроселя.
     
  5. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Відповідь: холостий в PG

    Я не розумію, у яріка vw golf-2 1.6 , це явно не PG

    Подивися правильно букви мотора свого, тоді питай поради
     
  6. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: холостий в PG

    Брате-Мартіні - у Яріка ще і Пасат Синхро, якщо я правильно памятаю.
     
  7. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: холостий в PG

    ,так я їх,собак,тестував-працюють гади !

    Додано через 15 хвилин
    букви не путаю:evil:,питаю про данний мотор!
     
  8. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    Відповідь: холостий в PG

    це може бути датчик температури двигуна, з якого йдуть покази на ел, блок курування двигуном, він може давать не ті покази
     
  9. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: холостий в PG

    там їх є 2шт.(1 на приборку,2-ий до ЄБУ:-D),і обидва робочі!!!
     
  10. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: холостий в PG

    Робочі то робочі, але той, шо на ЕБУ, треба перевірити, чи він правильно змінює опір відповідно до зміни температури. Відповідна таблиця зміни опору є в букварі по твому мотору.
    Я б зробив так: замість КСХХ поставив би гумовий шланг, і на повністю прогрітому моторі шляхом перетискання шланга струбциною виставив би ХХ (нормальний). В такому режимі він не буде підстроюватись під більшу нагрузку чи температуру, але на холодному моторі подивишся, як поведе себе ХХ, і можна буде зробити відповідні висновки. Якшо далі буде рости-знач причина в блоці ДЗ чи ДПДЗ. Якшо буде в нормі чи занизький-знач глючило таки КСХХ чи керування на нього.
     
  11. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: холостий в PG

    та він нормальний хлопець:-D,показує все правильно(перевіряв так:відєднав фішку,підєднав ометр(тестер),завів двигун і спостерігав за показниками тестера і темп.ох.р. на приборці,звіряючи це все з мануалом,може і не суперточно,але збігається)

    КСХХ-то в принципі і є гумовий шланг,тільки з ел.управлінням,тобто якщо потрібно його перетиснути - то означає відімкнути фішку,і клапан закривається,якщо на холодну-то мотор просто заглохне/на гарячий-норм.!

    справа в тому що в данному двиглу цих прибамбасів просто не існує,тобто їх заміняють мікровимикачі холост.хода і повної нагрузки!
     
  12. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: холостий в PG

    може бути, я чомусь думав шо там є потенціометр ДЗ. А з шлангом і струбциною я все ж попробував би, бо коли ти відключаєш фішку, то повністю перекриваєш повітря і машина глохне, а так ти будеш мати роботу на ХХ при відключеному КСХХ, і порівняєш на гарячій і на холодній.
     
  13. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: холостий в PG

    Датчик температури охол рідини може давати таки шлюк, тобто наприклад в момнт коли темп. двигуна 70град то датчик дає на мозги шо темп -20, мозги лиють бензу і оберти ростуть, а коли темп двигуна досягає 90 град то датч показ шо темп 90 і мозги стають в нормальне функціонування.
    моя порада перевір датчик температури охол рідини, або краще просто заміни, він не дорогий, тільки бери такого ж кольору.
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: холостий в PG

    Таки дійсно це може бути повязане з датчігом,і ,наскільки я розумію,датчик керує мозгами шляхом зміни опору,тобто це підштовхує мене просто спробувати підєднати потрібний опір на мозги!
     
  15. golf2

    golf2 Active Member

    Авто:
    vw golf 2 1.6 JP diesel
    Відповідь: холостий в PG

    замість датчика постав змінний опір і подивись як реагують оберти на зміну опору
     
  16. Хат

    Хат Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60
    Відповідь: холостий в PG

    1. промий бензом датчик ХХ. лежить на клапанній кришці посередині.
    2. поміняй датчик Темп. охол. рідини.
     
    • Подобається Подобається x 1
  17. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Причиною неправильного хол,хода була погана проводка між мікріками і ЄБУ,і до останього часу все було ОК,але зараз вилізла інша проблемка:після того як моторище прогріється,і після інтенсивної їзди(2500-5500ОБ.ХВ.коли відпустити піндальку)оберти падають до критичного показника(200-400),декілька раз(2-3) поколихаються(200-1500) і потім стають до норми(850-по мануалу).1чи 2 рази вже глохнув на світлофорі,тай зі сторони воно дивиться прикольно(чувак нагазовує як на гонках),хоча я особисто до педалі газу не торкаюсь!
    КЛ.СТ.Х.Х промивав розчинником,все інше - робоче,
    в чому ще може бути причина?
     
  18. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Причина може бути або в поганій роботі (неконтакті, забрудненні, поганому контакті) кінцевика ХХ на ДЗ (чи потенц. ДЗ, непам*ятаю шо там в тебе стоїть), або через перезбагачену суміш. Тобто в момент, коли ти відпускаєш газ, повітря вже не поступає через ДЗ, а бенз. ше попадає в завеликій пропорції. Тоді машина починає глохнути, КСХХ додає повітря, оберти стають зависокі, КСХХ закривається - і так по кругу.
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    ну суміш в мене перезбагатшена вже півроку(мозги то надіються на наддув і лиють його,хоча вже трохи підкоректовану на біднішу трампльором)

    тоді замикається мікровимикач холостого ходу і подає сигнал на мозг
    Грішу на сам КСХХ,можливо він працює неправильно
     
  20. Хат

    Хат Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60
    сними фишку с ДТОЖ (синий) если работа не поменяется двига-меняй его.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)