Пройшовся пошуком і відповідної теми не знайшов.... Два тижні тому усе було ок. А тепер при заводженні і роботі двигуна радіо починає хрипіти (легеньке потріскування). Розумію, що ідуть якісь наводки, але звідки таке може іти??? При глушінні двигуна радіо працює чисто. Чи можливо поставити якийсь фільтр?? П.С. Свічні провода нові..
скоріш за все в тебе не екрановані ВВ дроти, ось вони і дають "шуми". Спробуй поставити старі ВВ дроти, якщо все буде гуд значить проблема в них.
Була про ксенон і хрипи радіо, але ж в мене ксенону немає... іншої похожої незнайшов. Екрановані, вони вже стоять рік часу (приблизно), а шуми почалися два три тижні тому...
Шум йде від системи запалювання, відповідно там треба й шукати: поперше в бігунку стоїть чи то резистор чи опір так от коли він летить починаються подібні проблеми. Ти писав що в тебе нові дроти які працюють вже рік?! спробуй протерти їх анти силіконом. Доречі система запалювання в тебе яка? якщо контактна то може ще й кандьор таке давати.
Наскільки мені відомо, коли летить той резистор то машину не заведеш (було таке в жигулях), тим більше тільки що згадав, що бігунок я теж міняв. Де його беруть, що це таке?? система запалювання безконтактна.
В фольксвагенах коли опір горить то машина їде тільки якась свічка може погано робити. Скоріше всього твої нові дроти китайські були ... і гавкнули по китайськи. Провір в темноті чи не іскряться, особливо якщо маєш металічні набалдашники на кінцевиках.
Грубо кажучи це звичайний розчинник, але його використовують для обезжирювання поверхонь. Доречі генератор теж може давати поміхи на радіо, адже недарма на них ставлять шумоподавляч. Зніми ремінь та заведи авто, якщо не шумить шукай в генераторі.