Так вийшло що є в наявності кондюк від Г2 1,8 МІ. Є все крім кріплення на мотор. Питання: 1. Чи варто з тим звязуватися 2. Що скаже двигун - простий дизель 3. Як перевірити чи справний двигун кондюка 4. Які нюанси встановлення
ну не знаю, когда включишь кондюк то наверно надо будет педалями на горку помогать , и так в районе 100 трудно фуры обгонять, а с кондюком наверно ваще печалька будет.
это как , всю дорогу клацать кондером , слабоват этот мотор для кондера, 75 коней еще можно подумать, а так вбухать куча денег и потом удостовериться что машина совсем не едет
ніфіга не слабоватий. оот візьміть для прикладу деу метіз.потужність така ж, маса такаж, моменту менше, але ж ставиться з заводу кондюк
Вобщем в городе в пробке не так уж и важно сколько у тебя коней когда за бортом +30 так что давайте по теме.
конечно кондюк це круто. Але гемору багато + купа грошей, якщо зось буде несправне ще більше грошей. якщо маєш багато вільного часу і грошей берись онозначно. мотор прохаває без проблем. Я б поставив однозначно. Глянь на якому фріоні система, якщо на 134а навіть дам пару кг фіріону для такого інтузіаста.
Там спочатку треба розібратись з шківами і з механізмон натягу ремнів... може бути що з кондюком треба буде міняти шківи і механізм натягу і помпи і генератора. Так по памяті можу тільки сказати шо розбирався з кондюком на Чефіса сірку(доречі не робочим, а двигуни розміщенні однаково) то там хитра система натягу ... ремінь кондюка натягується після натяжки ремня гідрака одночасно з ременем генератора. в результаті натягнути гідрак ціла проблема . Дивились як викинути той кондюк.... теж проблема бо треба міняти кріплення генератора і гідрака і взагалі переробляти весю ту механіку.... думаю щоб поставити буде такаж проблема