Товариш загорівся такою машинкою. Продаж у Львові. В такому вигляді як в оголошенні, неможливо не замітити. Хто знає цей автомобіль, він клубний?
це шикарний В4 бачив його вживу, і на фесті цьогорічному він був, та і ціна адекватна, я б купив однозначно, якщо б розглядав такої категорії машини. Тут немає шо думати, якщо шукає б4 то треба вже забирати, бо такі машинки довго не продаються.
Эл. стеклоподъемники, Электропакет Гарна машинка, шкода, що також не розглядаю для купівлі такого авто. Для себе цікаво, де електропакет і чому задні склопідйомники на веслах, а передні карти з заглушками
я думаю, що електропакетом там не пахне або окремо був доставлений шкіряний салон(у версії з веслами). Я коли собі брав салон шкіряний, то я брав з пасата V6(де був електропакет), і у мене на пасаті був повністю електропакет.
там написано що продається з оригінальними стойками... значить не занижена, і якщо гуму поставити не 40 а хоча б 60 - то буде так високо, що мало не покажеться. курча, сам задумуюсь чи не взяти її.
Як на мене, то на даний момент за 6 600 дол.США (готівкою) можна сміло шукати вже Б5-го ось наприклад: http://auto.ria.com/auto_volkswagen_passat-b5_14739541.html http://auto.ria.com/auto_volkswagen_passat-b5_14750812.html
Та машинка безумовно тих грошей вартує, і вона знайде свого клієнта, приємно бачити такі машинки на дорозі, і дуже хотілось, щоб вона попала в добрі руки, а не перетворилась в типовий універсал Б4. Для когось нічого особливого, а її власник реально дуже багато часу і себе вклав в цю машину.
І що там такого? Пассат як пассат, просто занижений і не тонований. Салон як видно міняний, розхід який вказаний - бред повний, такі літражі хіба що для дізеля. Як на мене - дійсно вже Б5 брати, раз вже такі ціни настали.
Машина зроблена по Vdub"у, для поціновувачів, я думаю як би тут був власник, він би більше розказав, а що стосується салону - то такий салон треба ще найти і зберігати його в такому стані, по витраті палива згоден в такі цифри вкластися не просто і середніми в реальних умовах їх не назвеш, ну а б5 за такі гроші, то міф, по роках практично та сама машина, а проблем з Б5 за такі гроші буде немало, а цей Б4 я думаю доглянутий, масла з пластикових пляшок туда не лили, і витратники які попало не ставили. Кому не потрібен салон, диски, підвіска, губа бампера і всякі дрібнички, а треба просто універсал, то звичайно знайде дешевше, але власник має право свою роботу оцінити. Згадай як ти свою купляв, які ціни були, і який рік можна було за ті гроші купити, і чи легко було найти такого універсала.
Та до чого тут те шо було? Маємо шо маємо. Зараз за такі гроші можна багато чого купити класом вище. Стан це все гуд. Але ціна від того не міняється нажаль. І клієнта йому найти хіба серед лінтяїв яких. Бо ті шо таке роблять куплять звичайного пасата за 4500 і зроблять собі гарного.
При чому тут класом вище, ми розглядаємо конкретну машину Пасат Б4 універсал. Купивши доходягу Б4 універсал за 4500 і вклавши 1500 в сьогоднішніх умовах з нього таку цукерку не зробиш, от йому вже 6000 якийсь лінтяй запропонував порахувавши все на калькуляторі. Цікаво, що зараз з універсалів класом вище за таку ціну можна купити ???
машина гарна....але на мою думку як не крути ціна всетаки явно завищена....от якщо то би був нормальний вр6 з синхрою !!
Врш то тепер хіба звучить гордо, з таким розходом при таких цінах. А цей пасат норм. Sent from my HTC Inspire 4G using Tapatalk 2
зняти ті диски, поставити сталюки і буде печалька, яка не вартує тих грошей... задуті з балончика фари, задні ліхтарі, салон "недороблений" взагалі не рахуємо... що ви знайшли саме в цій машині культового, не варта уваги за ті гроші, бо роботи почати і закінчити, щоб довести до якогось культу... всім мир...