Власне зарас в мене стоїть резина 195/55/15 ,не тре ніде , чи 195/60/15 не буде терти ? хтось таке практикував ??
Ти правий, але мені просто цікаво наскільки міняється звук при їзді, вагаюсь і незнаю що краще 14 чи 15))))))))))
Бачив у місті гольфа з 195*60*15, думаю що йому нічого не тре.. принаймні їздить він не перший день, хоча все ще залежить від стану твоєї підвіски, то тієї дороги по якій ти катаєш. Взагалі поки не переміряєш сам ніхто тобі не допоможе
Ставив... завод!... на Кантрі :D Саме такий розмір ставився на звичайні кантріки. На кантрі хром ставили 205/60/15
195/45x16 мав досвід на такій резині поїздити і на 205/45x16 теж їздив нічого нетерло тільки передні бризговики пошкодились. Скажу так машина таборетка, рульове без підсилювача змагання із нахило проїзжої частини плюси стійкість на дорозі і маневренність стійкіша. Зараз виміняв на 205/55x15 різниця у мягкості повідношенню до 205/45x16. А так супер їзда нічого нетре. Обмін здійснив мах на мах просто перезувся і поїхав.
Чим більший радіус колеса, 1. тим двигуну і коробці важче 2. тим гальмує гірше 3. тим більше бреше спідометр (показує 80, а насправді їдеш 85) Радіус колеса - це елемент цілісного збалансованого інженерного витвору, автомобіля. Втручаючись в один з елементів, ти порушуєш цілісність і збалансованість.
Цілісність і збалансованість порушують ями та бруківка хоча повинен признати що останнім часом дороги стали куди краще ніж були 2-3 роки назад
висота колеса(радіус) що на 175/70R13 що на 195/50R15 одинаковий тому інженерні витвори ми не руйнуємо а от змінюючи виліт колеса ми втручаємось в довгі безсонні ночі інженерів. А по темі в мене стоять 195/50 р15 то не тре, але при вивернутому колесі місця до підкрилка залишається дуже мало то можливо на 60 гумі(з висотою 117 проти 97,5мм на 50 профілі) буде терти. Якщо хочеш мякіше то купуй 14диски і став 195/60 чи хоч 65 то небуде терти 100%.
Діма, ти не уважно читаєш тему. Тут йдеться не про 195/50R15, а про те, шоб замість заводського розміру поставити 195/60R15. Різниця радіусів виходить 2 см (діаметр 4 см) , тобто приблизно 8%. Спідометр і лічильник відстані при цьому бреше десь на 6% (показує менше реального) Я не знаю, як вирахувати різницю навантаження на гальма, двигун і коробку передач , але ясно як білий день, що вони збільшуються, а отже їх надійність і ресурс зменшується.