На замітку автолюбителям, про ситуації які трапляються з НЕ порядними людьми. Почну з того що в мене здохла катушка яка виробляє струм, довелося тягнути авто до майстра в якого була і катушка і можливість оперативно поміняти, щоб не пацькатися в дощ самому. Тягнув як завжди до Кн. Ольги до Валєри в кооператив "Ласточка". Звісно тягнув мене тато я моргаючи аварійкою їхав на буксирі. Лишалося 7 метрів до повороту в гаражний кооператив як на славнозвісному мості я побачив в дзеркало заднього виду як несеться 3210 Волга, я зрозумів "труба" дєло і відпустив тормоз, щоб пом_якшити удар. Удар був середнього класу, думав що торба і пів "сраки" мого пасата розвалено. Звісно тато який тягнув мене навіть не зрозумів що сталося і довелося його втормозити своїм тормозом. Вийшовши і оглянувши своє авто в мене виник сміх, на мому задньому бампері були три шкрябини фарби аж до білої грунтовки, бампер цілий і все решта також. Зато в той час як у Волгашника пішов капот, решітка, бампер і фара одна. Але не веду до того який витривалий Фольцваген, а веду до того які "порядні" бувають люди. Чувак який вийшов з машини спочатку мене звинуватив, що я різко загальмував, потім побачивши що я на буксирі звинуватив, що у мене не блимають аварійки, потім звинуватив (невідомо кого) в тому що він побив свою Волгу. Я закурив і слухав не сказавши ні слова. Потім було ЧУДО, чувак сідає в свою машину і починає їхати, мені чуть цигарка з рук не випала від здивування. Звісно я його зупинив руками і попросив вийти з авто, чувак здивувався ніби до нас немає претензій і ніби пробачає нам усе :mrgreen:. Тут мене звісно понесло, не слухаючи що чувак говорить... від мене посипалася така нецензурна брань, що тато від мене ще такого в житті не чув:mrgreen::shock:. Чувак різко зрозумів що я знаю правила, почав доказувати, що в мене три шкрябини і так їздити можна, потім сказав що мені немає чого їх фарбувати бо то пластмаса і ржавіти не буде і мені немає чого висувати претензії, після плеяди ще одних матюків чувак зрозумів, що в мене все ж таки є претензії і вирішив мені заплатити грошики. Сказав що дає мені 100 грн, після чого витягнув мені 50 грн і сказав що мені їх достатньо. Мораль байки:! На дорогах трапляються "ОЛЕНІ", котрі завжди хочуть звинуватити і викрутитися. Чому б не бути гоноровими в ситуаціях аварій і не вирішити все по людськи. Якби людина вибачилася, точно б претензій в мене не було, а так людей треба вчити. П.С. Остерігайтеся шановні одноклубчани подібних "ОЛЕНІВ" і життя буде прекрасне!!!
Відповідь: Забавний краш-тест мого Пасата мало дав. тре було з нього взяти за покраску бампера, бо за 50 грн людей ненавчиш.
Відповідь: Забавний краш-тест мого Пасата Не хочу тебе розстроювати, Юрку, але по моєму ти лоханувся. Треба було тіпа того не відпускати , а зняти нормальні бабки. Не може волга розбити всю мордяку , подряпавши тобі бампера. Мордяку вона розбила об твій кузов, який живе під бампером, швейлер бампера, лонжерони. То ж танк. А твій бампер має властивість після удару повертатися в своє попереднє положення, такий пластик. І якщо зняти бампер, то буде видно реальну шкоду, яку той ган%он заподіяв твоїй машині. А вона може бути доволі значною, аж до деформації лонжерона і , як наслідок, порушення геометрії. Так шо насмперед заглядай під бампер і перевіряй геометрію коліс. А багажник нормальо відкривається-закривається? Хоча, від щирого серця бажаю , щоб ти дійсно відбувся двома подряпинами. Мені колись, як їхав на гольфі, заїхав в бампер Опель Кадет. На нього після того було страшно дивитися - фари, капот, бампер, решітка - всьому гаплик. А в гольфа цілий задній бампер з відбитими кадетівськими фарами. Правда ушкодження було видно відразу, бо задня панель над бампером пішла вперед і багажник не відкривався. Заднє крило вздулось. Наступного дня на сервісі оцінили все в 300 баксів (при цілому бампері), чувак на місці розрахувався і ми більше не бачилися.
Відповідь: Забавний краш-тест мого Пасата 2МАРТІНІ Як ти з ним домовлявся? Яка була гарантія що він з тобою на сервіс поїде?
Відповідь: Забавний краш-тест мого Пасата +1 до Мартіні. Задній бампер через швеллер кріпиться на лонжерони. Треба на підйомнику дивитись їх стан, наявність/відсутність складок на підлозі багажника/ніші для запаски, стан самого швеллера (який коштує 100 баків мін.), зазори задніх дверей перевірити і їх нормальне відкрив./закрив. Часто після удару візуально дефект не видно, але він може бути набагато серйознішим за той, який видно з першого погляду. Хоча я тобі бажаю, шоб все закінчилось тими подряпинами. Шо до того, шо тіп ше тобі намагався шось розказати-я би вбивав на місці, і ше б за хамство дєнєг знього вибив. Він неправий однозначно, і гайони в нього ше б права забрали до купи. А тобі треба було як мін. на покраску бампера 100 баків брати, якшо все решта ціле. Дебілів треба вчити, а якшо хамлять, то деколи і ногами.
Відповідь: Забавний краш-тест мого Пасата гарантій жодних, хіба що він мені віддав свої права. Правда, мені потім розказували, що я лох, бо йому права зробити то раз плюнути і значно дешевше, ніж мене ремонтувати. Але чувак виявився порядним і при грошах (дуже важливо, щоб дві ці опції були присутні ) і наступного ранку в обумовленій годині був на обумовленому сервісі. Скільки сказав майстер, стільки тут же витягнув з кишені. Не викручувався, не торгувався. Повна протилежність тому підарасу, який був заїхав мені жигульом в зад ще рік перед тим випадком. Тоді 400 баксів довелося витрясати з нього протягом 3 місяців. Відразу після аварії він мені доказував, шо я вискочив прямо перед ним. Сам же визвав ментів, які самі йому ж і доказали, що він дибіл, тицьнувши носом на його тормозний шлях, на осколки фар і пошкодження на мому Гольфі та порадили домовлятися зі мною. Ніби домовилися, але тривало то все дуже довго.
Відповідь: Забавний краш-тест мого Пасата дякую за пораду, можливо так виявиться, що я справді лоханувся і вилізуть скриті деформації і роботи яких не видно зараз. Якби він не доказував мені нічого і вибачився я взагалі б поїхав і нічого не вимагав. Можливо я свого Пасата не дуже люблю, але я легше ставлюся до саме моєї аварії. Можливо мені колись аукниться, але маю що маю. Звісно я передбачив що малювання бампера 100 баксів, тягнути балку 100 баксів + ще скриті роботи 200 баксів. Але не можу пояснити свою психологію чому мені так байдуже, мабуть списую що син народився, здоровий і веселий, а все решта "бджоли" і тії мари і тії раки... Але з МАРТІНІ повністю погоджуюся і буду мати "научку" на перспективу.
Відповідь: Забавний краш-тест мого Пасата Як я тебе розумію в мене була подібна ситуація.... З такими навіть звязуватися не хочеться, біьлше не приємності від них а не від аварії а я так і не поняв як він так влетів в тебе? він часом не був пяний або з будуна?
Відповідь: Забавний краш-тест мого Пасата просто не встиг загальмувати, а в другому ряді їхала інша машина, ховатися йому не було куди.
Відповідь: Забавний краш-тест мого Пасата Ти лоханувся по повній. :-( А метод до тих "олєней" дуже простий - визов ДАЇ.
Відповідь: Забавний краш-тест мого Пасата Чом ви причіпилися до Кіндера - простити чи наказати людину це його особистий вибір, а слово "лох" придумано обмеженими людьми в замкнутих камерах. Тому ще не відомо, хто виграє в результаті - той хто накаже чи той хто простить і подарує...