загорається і пишить датчик тиску мастила

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем 514rabbit, 3 жов 2007.

  1. 514rabbit

    514rabbit Active Member

    Авто:
    VW GTi 2010 2.0T + Honda Shadow 750cc '84
    Як тiльки зaвoжу мaшину - тaк i пищить зрaзу... мoже якийсь сенсoр пoлетiв ?

    [SIZE=-1][/SIZE]
     
  2. BaNdeRa

    BaNdeRa Active Member

    Авто:
    VW Golf III 1.6 1994
    Клубна карта:
    000487
  3. 514rabbit

    514rabbit Active Member

    Авто:
    VW GTi 2010 2.0T + Honda Shadow 750cc '84
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    дякую, aле в мене прoблемa трoxи iншa. Мaшинa нaвiть не прoгрiвaеться - тiльки зaвoжу - зрaзу пищить i пoки не зaглушити мoтoр, вoнo не зaмoвкне.
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    В тебе обірвався чи окислився (або взагалі не підключений) дріт який іде до датчику тиску масла. Тих датчиків 2. Тобі треба дріт до білого датчика.

    Додано через 8 хвилин
    Стоїть або на крепежі масляного фільтра або в голові.
    Виглядає він так (тіко білий):
    [​IMG]
     
  5. 514rabbit

    514rabbit Active Member

    Авто:
    VW GTi 2010 2.0T + Honda Shadow 750cc '84
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Дякую, Sasa.
    Вчoрa дивився - врoде тaм все нoрмaлънo... aле мoже тoй дaтчик уже нiкуди не гoдний...?
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Береш тестер і прозвонюєш. Один датчик має бути в нормальному стані замкнутий на массу а другий розімкнутий... точно не помню, можу збрехати. Спробуй взяти схему і глянути. Буде більше часу - постараюсь згадати.

    Додано через 1 хвилину
    Прозвони дріт до приборки!!!
     
  7. Skil

    Skil Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.8і 1986
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Привіт! може банальне запитання, а рівень масла провіряв???
     
  8. Pirat-7

    Pirat-7 Active Member

    Авто:
    Пішоход.
    Клубна карта:
    000047
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    в мене таке було на джеті, то світила то не світила, то на обертах засвічувалась, винуватий був датчик шо на головці, коричневого кольору поставив замість чорного, і всьо стало добре. а вот масло напевно треба лити мінералку в старі мотори. зараз їжджу на ліквімолі 10w40. вот думаю яке краще 15w40 чи. 10w40.

    Додано через 1 хвилину
    якшо датчик в маслі,треба міняти.
     
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Ну ти Pirat-7 просто піпєц!!! Ти що пишеш? Ти на номінали датчиків дивився? Який від якого тиску спрацьовує? Ти б ще заглушку поставив щоб не пищало!!!
    Задумка датчиків така:
    Чорний датчик спрацьовує якщо на 2000 тисячах обертів тиск масла менший за 1,4 бар.
    Білий датчик спрацьовує якщо на 2000 тисячах обертів тиск масла менший за 1,8 бар.
    Коричневий датчик спрацьовує завжди якщо тиск масла менший за 0,3 бар.
    Народ, роздупліться в системі перед тим як щось зі стокового міняти на те що вам захотілось!!!
     
  10. Pirat-7

    Pirat-7 Active Member

    Авто:
    Пішоход.
    Клубна карта:
    000047
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    ясно:shock: :shock:
     
  11. Skil

    Skil Active Member

    Авто:
    VW Jetta II 1.8і 1986
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Мені мотористи казали для інжекторних двигунів лити краще 10w40 , я зараз збираюся переходити на нього бо завжди їздив на 15w40...
     
  12. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    ІМХО: Змащувальні властивості масла на систему вприску не впливають!!! :) Тип масла треба лити в залежності від уставшості самого мотора!
     
  13. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Рівень масла в Г2/Дж2 на покази індикатора і на зумер не впливають ніяк. Тільки тиск. Навіть якшо рівень замалий, лампочка не загориться при нормальному тиску, перевірити рівень можна тільки візуально по щупу.

    Масло треба лити таке, як вказано в мануалі до мотору. А взагалі, якшо мотор в хорошому стані (цілі всі сальники, маслозйомні кільця, то від синтетики йому буде тільки краще, а от мінералкою можна запороти, якшо любиш покрутити до 5-7тис. ), і не залежно чи інж, чи карб. Залізо в моторах однакове, а майстри багато чого можуть нарадити. Мені наприклад пропонували в коробку залити мінералку (бо всі в Г2 так роблять, і всьо супер, олені мля...) А по мануалу-тільки синтетика Кастрол ТАФ-Ікс, так-от...
     
  14. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Не згідний. Якщо рівень масла малий, на поворотах маслозабірник хапає повітря, яке перетворюється в бульбашки в маслі. Як відомо повітря стискається і якщо його в масляних каналах багато - тиск суттєво падає. Було таке на практиці. І ще. Якщо рівенб дуже малий, таке може статися і не на поворотах. Тому думка слушна, хоч я і не думаю що в топіку саме ця причина, оскільки при заведенні масло густіше і ймовірність спрацювання зуммера менша. Ставлю на поломку датчика високого тиску.
     
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Всі завжди грішать на ці датчики. В реалі вони майже ніколи не виходять з ладу. Прозвони провід! Щоб відкинути сумніви купи білий датчик і постав. В нас він 2 американські долляри коштує.
     
  16. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Було. Сам бачив. Принцип роботи датчика - мембрана, що змінює опір відносно сили натискання. Мембрана знаходиться в камері, в яку через дірку потрапляє масло. Так ось, якщо в камері є бруд чи загусле масло - вона майже не рухається, оскільки такі субстанції з часом твердіють і не дають маслу натискати на мембрану. Також може бути зворотня ситуація, коли гидоти набивається стільки, що мембрана застигає в натисненому положенні.
     
  17. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Я мав на увазі, що індикатори сигналізують про занизький тиск, а про занизький рівень масла-ні. Тобто якшо внаслідок меншого, ніж потрібно рівня масла падає тиск-індикатор спрацює. Якшо рівень занизький, а тиск нормальний (шо все одно не є гут для мотора), то індикатор не спрацює, тому рівень масла треба перевіряти по щупу, а не думати, шо індикатор покаже, коли буде менше мінімуму.
     
  18. 514rabbit

    514rabbit Active Member

    Авто:
    VW GTi 2010 2.0T + Honda Shadow 750cc '84
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    бiлий i кoричневий...http://loadup.ru/video/view/?id=v1277256b8c

    Сйoгoднi пoмiтив щo сигнaл лиш зaгoрaется пiсля 3000 oбoрoтiв.
     
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Мда. Доволі реторичний допис. Ти вже замінив білий датчик? Прозвонив проводку?
     
  20. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: загорається і пишить датчик тиску мастила

    Точно. Він і є причиною того негаразда. :)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)