Доброго дня всім. Перечитував на форумі про датчик тиску масла і для себе відповіді на питання не найшов. Проблема в тому що іноді загоряється датчик тиску масла на приборі переважно після невеличких ям. Звісно, можна сказати минай ями і не буде світитися але хочу дізнатися Вашої поради, можливо в когось таке було
Може там рівень на мінімумі? В мене була інша фігня, але теж цікава. Влітку, в спеку (але не смертельну) піщав зумер тиску масла. На рівній дорозі. Але то проходило. А на підйомі пищав завжди при обертах менше 2700. Похолодало - все ок. Масло синтетика, підозрюю, що в спеку воно ставало "зарідке" і не могло створити тиск. Ти то може бути причиною перейти вже на півсинтетику? Масла не бере зовсім, пробіг після капремонту двигуна - тисяч 70-80...
та розєми вроді на місці все, проводка також.. вот на ямі стукне то засвітиться, відкрию-закрию капот гасне
провір рівень масла. якщо менеше мінімума долий масло. якщо більше то основних варіантів 4. попробуй різко заходити в правий поворот, глянь чи буде блимати лампа. 1. поганий датчик, 2. проблема в проводці може дріт переломаний. 3. забитий маслоприйомник. 4. поганий насос саме краще провірити тиск масла механічним манометром. тут точно буде видно чи щось з маслонасосом.