Загоряється датчик масла після "невеличкої" ями

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Serz, 3 жов 2014.

  1. Serz

    Serz Новачок

    Авто:
    Volkswagen T5
    Доброго дня всім. Перечитував на форумі про датчик тиску масла і для себе відповіді на питання не найшов. Проблема в тому що іноді загоряється датчик тиску масла на приборі переважно після невеличких ям. Звісно, можна сказати минай ями і не буде світитися:lol:
    але хочу дізнатися Вашої поради, можливо в когось таке було
     
  2. baks

    baks Active Member

    Авто:
    VW Golf 2
    Рівень масла в нормі? Може щось з проводкою?
     
  3. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Може там рівень на мінімумі?
    В мене була інша фігня, але теж цікава. Влітку, в спеку (але не смертельну) піщав зумер тиску масла. На рівній дорозі. Але то проходило. А на підйомі пищав завжди при обертах менше 2700. Похолодало - все ок. Масло синтетика, підозрюю, що в спеку воно ставало "зарідке" і не могло створити тиск.
    Ти то може бути причиною перейти вже на півсинтетику? Масла не бере зовсім, пробіг після капремонту двигуна - тисяч 70-80...
     
  4. Serz

    Serz Новачок

    Авто:
    Volkswagen T5
    рівень масла в нормі.. відкрив капот, закрив капот і поїхав далі до наступної ями
     
  5. Serz

    Serz Новачок

    Авто:
    Volkswagen T5
    та масло є, недавно міняв.
     
  6. lion13

    lion13 Місцевий

    Авто:
    Octavia A5 2008 2.0 FSI
    Golf 3 1.8 ABS '93 (була, 2012-2018)
    Датчик загоряється і гасне? Якщо так, то перевір проводку, особливо роз'єм на датчику.
     
  7. Serz

    Serz Новачок

    Авто:
    Volkswagen T5
    та розєми вроді на місці все, проводка також.. вот на ямі стукне то засвітиться, відкрию-закрию капот гасне
     
  8. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    провір рівень масла. якщо менеше мінімума долий масло.
    якщо більше то основних варіантів 4.
    попробуй різко заходити в правий поворот, глянь чи буде блимати лампа.
    1. поганий датчик,
    2. проблема в проводці може дріт переломаний.
    3. забитий маслоприйомник.
    4. поганий насос
    саме краще провірити тиск масла механічним манометром. тут точно буде видно чи щось з маслонасосом.
     
  9. Serz

    Serz Новачок

    Авто:
    Volkswagen T5
    Спасибі за пораду, буду пробувати з вище перечисленого
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)