Під час різкого гальмування на моєму В2 (з 60 км на 0) загоряється індикатор тиску масла, може в когось таке було, хоч є припущення знайомий казав що в піддоні від різких коливань масла мають бути перегродки як в баку і насос масляний всмоктує повітря, то тоді напевно пегодки нема? А от чи таке можливе???
У мене на Москвичі 2141 була така сама фігня, хоч і перегородки були. Вирішилося усе зняттям піддона і чистки його від залишків масла і різного бруду. Також чистив тоді ще ту сітку яка всмоктує масло з піддона.
В мене на Б2 1,6 ТД також при різкому гальмуванні блимала лампа тиску масла. Після капіталки не пропало, тому бруд тут ніпричому. Думаю це конструктивний недолік будови піддона чи розташування маслоприйомника.
Дякую за поради, тепер вже спокійніше їздити, ато всі контакти датчиків перевірив, та й масло поміняв 1 тис км тому, так що все ОК!
Проблема: горить індикатор тиску мастила, тиск в системі нормальний провіряв вручну , замінив датчик проблеми не вирішило коли двигун холодний індикатор тухне, як тільки прогріється починає світитись суцільним і не гасне думаю проблема в проводці поки незнаю з чого починати, можливо у когось шось подібне було буду вдячний за допомогу audi 80 b2 двигун 1.8 JN
Датчик тиску мастила це проста контактна пара (є контакт - нема контакту). Якщо ти підключав манометр і перевіряв тиск механічно так як пише книжка на прогрітому двигуні то: як варіант ти переплутав місцями датчики тиску (якщо в ауді їх два), як варіант поставив новий датчик з більш високим "порогом" спрацювання (замість 0,5мПа поставив датчик на 1мПа), і як варіант десь "коротить" проводка чи приборка. В першому варіанті спробуй замінити місцями проводку, дізнатися де верхній датчик(проводка до нього) можна простим методом: оберти двигуна більше 2000- роз"єм проводки датчика "коротиш" на масу, має замигати лампочка і спрацювати зумер (почне пищати приборка). Другий варіант перевірити можливо по номерам датчика: перепиши номер запчастини і перевір в інеті його технічні характеристики. І третій варіант перевірити можна так: коли буде світитися лампочка на прогрітому двигуні- відключи від датчика роз"єм (лампочка має потухнути) Якщо світиться то проблема в приборці (або не той датчик відключив) і на сам кінець можеш тестером перевірити працездатність датчика:заводиш двигун, тестер ставиш на прозвонку- один кінець на массу авто інший на роз"єм датчика(проводку відключи від датчика), при працюючому двигуні не повинено показувати КЗ (ланцюг розірваний) якщо показує що є коло (покази змінилися) то або непрацездатний датчик тиску мастила або тобі поламаним манометром міряли тиск в системі (тиск замалий). Успіху!
Це не в проводці справа.... якщо б в проводці то він і на холодно світив.... а так датчик працює.... переміряй ще раз верхній тиск (в ГБЦ) .... таке буває коли розбиті колодці гідрокомпенсаторів і вони травлять масло. Можливий варіант що не правильний датчик стоїть на верхньому тиску - має зависокий поріг спрацьовування... але не катайся з червоною лампочкою поки точно не встановиш причину.
проблема не в датчику, замінив на новий поміняв фільтр, масляну помпу KS нову поставив, замінив масло але проблема залишилась коли двигун працює на холостих навіть якщо на нейтралці доводити до 5000 обертів лампочка не горить але коли починаєш рухатись буквально через 100-200м покинає блимати а потім загоряється і не гасне неважно на якій передачі і кількості обертів провіряв вручну коли машина постоїть і пробувати тиск є якщо проїхатись і тоді пробувати з отвору де вкручується датчик масло просто лиється без тиску потрібна порада можливо в когось подібне було, буду вдячний за допомогу
та не з таким двигуном їхати без сенсу тільки зажену туди близько 40км від мене тому поки діагностую, є підозра що прийдеться розбирати двигун
Виглядає що вкладишам кінець.... можливо ГБЦ в колодцях гідриків не тримає... тре в середину заглядати.