Закипаю

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем MARTINI, 6 сер 2009.

  1. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Перетворилася моя коррада в самовар.

    При прогріві до робочої температури вода вилітає через розширювальний бачок. Десь півтора-два літра. Температура на приборці в районі 90 градусів.

    Термостат поміняли, без змін

    Насос воду ніби качає (обратку дивилися)

    Радіатор майже новий, менше року.

    В голову лізуть ху%ві думки про то, що через перегрів покрутило голову і гази з двигуна мимо прокладки попадають в систему охолодження і видавлюють воду через бачок.

    Питання до знавців і тих хто має досвід

    1. Які симптоми того, шо причина в картерних газах? Може я рано панікую?

    2. Чи може бути причина все-таки в помпі? Тобто в тому, що вона типу не так качає як треба. Або може вона то качає, то не качає. З обратки дивилися, там на холостих фактично капає, але якшо дати газку то фігачить напором. Дехто каже, що на холостих мало би не капати а нормально спокійно текти струйкою. Тому в мене є ще надія що то всього лиш довбаний насос. Але поки його не знімали оскільки не зрозуміли зразу як до нього добратися , а уже було пізнувато, тому машину лишив на сервісі. Чи треба для того щоб зняти помпу, знімати компресор? Бо вона так ніби за кронштейном компресора живе. Знизу чи зверху то робити простіше?

    3. кажуть треба попробувати поміняти кришку бачка. Типу там клапан якийсь полетів і не тримає. Може таке бути? Адже вода тече не через кришку а через отвори збоку в бачку, які якраз і призначені для стравлювання зайвої води. Чи я щось не так розумію?

    4. В чому взагалі ще може бути причина і як її шукати?

    Поведена голова для мене дуже хреновий варіант розвитку подій, оскільки мотор вже мав капіталку, а отже голова була шліфована, а другий раз ніби-то не шліфують, а то значить заміна голови або мотора :sad:
     
  2. dido

    dido Active Member

    Авто:
    AUDI А6 С4 Quattro 2.5 TDI, VW Passat B4 Variant 2,0 AGG 1996 ГБО - був!!!
    Я можливо помиляюся, відносно ВАГовських двигунів - практики немаю, а от в вітчізняних - якщо такі симтоми то в 8 з 10 випадків лопша гільза. ІМХО
     
  3. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    який вихлоп на прогрітій машині?
    коли в мене згоріла прокладка ГБЦ - то патрубки аж розривало(при роб.темп.90),а за машиною тягнувся шлейф пару,як за паровозом.а антифриз буквально вилітав з вихлопної!
     
  4. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    В мене таке було коли пробка тиск не стравлювала, треба перевірити чи стравлює тиск, тобто потискати патрубки чи не кам'яні. Якщо тиск не стравлювати, то в один момент вода раптово вскипає и валить через слабі місця в системі, в мене найшло слабкий патрубок і рвало його. Розширювального бачка в мене немає
     
  5. Євген

    Євген Початківець

    Авто:
    VW PASSAT B4 1,9TDI 1Z
    Заведи холодну машину і прослідкуй за температурою радіатора в нижній частині і верхній. Коли двигун прогріється, відкриється термостат і тоді весь радіатор буде гарячим. Це якщо термостат робочий. А у тебе скозіше за все завоздушена система (у мене колись таке було). Відкрий кришку розширювального бачка, якщо вода буде витікати, нехай витікає скільки захоче, але май при собі на долив, потім повинно вийти повітря і рівень тут же впаде. Долий воду і проконтролюй остаточний вихід повітря (нехай пару раз включиться вентилятор радіатора). А взагалі я б тобі порадив заливати антифриз.
     
  6. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    як заливати антифриз, якшо воно все вивалюється літрами, спочатку треба вияснити причину і усунути, а тоді антифриз лити

    наразі чекаєм на робочу пробку для проби
     
  7. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    Питання а печка гріє якщо ні то скоріше помпа.можливо з помпи злетіа крильчатка.Можу дати тел. свого майстра(порадишся)
     
  8. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    може бути і таке. А можуть бути і повітря в системі. Коли заливаєш, треба патрубок, що йде на пічку відкручувати, поки не потече вода з нього.
    на власному досвіді і з Г60 і з 2,0 знаю. таке було

    треба знімати. робити краще зверху. не заздрю я тобі, друже. Багато гімору

    вода збоку витікає, коли кришка бачка відкривається.

    тоді вода буде в маслі. насос також створює тиск і нормальний при тому
     
  9. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Вода по свому хімічному складу сильно розширюється, навідміну від антифризу. Тому відповідно при 90 градусах в системі вже сильний тиск і всі патрубки тверді, і вже при тих 90 градусах вода починає сочитися в слабких місцях.
    Але якшо в тебе таке було і на антифризі, тоді дійсно треба щось дивитися.
    Питання в чому?? Помпа?? А до чого тут помпа, якшо вже при 90 градусах вода валить верхом?? Якби не качала, або погано качала помпа, то нагрібв був би значно більший. В мене коли були проблеми з температурою то при 110градусах нічого нікуда не витікало і не вибризгувало.
    Тоді варіант шо тобі на приборку бреше датчик температури, і дійсно таки там тепература і проблема в помпі. Але мені здається, що дійсно проблема в пробці! Пробуй!
     
    • Подобається Подобається x 1
  10. dido

    dido Active Member

    Авто:
    AUDI А6 С4 Quattro 2.5 TDI, VW Passat B4 Variant 2,0 AGG 1996 ГБО - був!!!
    Необов"язково, може бути мікротріщина через яку прориваються тільки гази в рубашку охолодження.
     
  11. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    не картерні гази а вихлопні, які можу через поведену голову або пробиту прокладку попадати в тосольні канали. але воно б булькало в бачку відразу. то замітно.

    залежить як шліфували перший раз і залежить як поведена зараз. шліфувати можна на 0.1-0.2-0.3....-1мм. тому треба дивитися.

    та якщо б лопнула гільза то там би вся вода була в маслі, диміло б густим білим димом і був би величезний рівень "масла". за той час мотор вже би 10 раз клина схопив.

    цікаво яким чином.. якщо пробита прокладка - так. якщо тріщина в циліндрі - це нереально.

    я думаю варто почати з пробки. причина цілком може бути в ній.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Так, щойно зателефонували з сервісу, машину зевели, проїхались, постояла заведена - не кипить. Нічого не міняли, кришку бачка не підставляли. Кажуть напевно було повітря і за ніч вийшло... То мені дуже дивно, але дай Бог :) їду зараз за нею :)
     
  13. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    не в обіду, але реально сама по собі проблема не може зникнути, шось там та й притаїлось... може таки попробувати спустити повітря, як нижче було описано..
    Пи.Си. самі по собі тільки гроші зникають :)))
     
  14. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    цілком з тобою згоден, і абсолютно готовий до того, що воно вилізе поки доїду додому :)
     
  15. dido

    dido Active Member

    Авто:
    AUDI А6 С4 Quattro 2.5 TDI, VW Passat B4 Variant 2,0 AGG 1996 ГБО - був!!!
    Реально! На М-412 3 рази розбирали двигун думали - прокладка, а за третім разом вгледіли тріщину в гільзі в 2 циліндрі.
     
  16. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    навіть і не вірю в таке. також мав був М 2140. була пробита гільза. поки їдеш - все гуд. за ніч половина рівня води була в картері.
    тріщину також видно не було.

    на рахунок повітряної пробки - в мене така ж фігня була на цьому двигуні, що я поставив. поки згадав, що тре той патрубок знімати, то вже всі гази через крищку вийшли. зараз все гуд і фантастіш)))))))
     
  17. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Звиняйте шо по руски, копіюю сюда те, що написав на рускому корадо-клубі, багато букв перекладати :)

    Мастер рассказал как было. С утра машину мою не трогали, так как я позвонил что нефиг помпу никакую снимать, лучше попробуйте крышку бачка поменять. Приехал после обеда на сервис пассат , взяли с него крышку, вкрутили в мою и завели. Все окей, никаких проблем, не кипим. Вкрутили потом мою крышку, тоже все ок.

    итак, я приехал, завели, довольно долго грели до 90 градусов, потом проехался пару км на высоких оборотах, все норм, пропеллер включается, машина не греется :) Так я и поехал домой, больше 30 км, заглушил, жду пока закипит , нет, все в норме.

    Че это было не понятно. За ночь барабашка выдул воздух из системы :)

    Есть правда у меня версия одна. Я вчера когда она после замены термостата два раза выгнала воду (как в первом посте) решил что у меня в верхнем патрубке радиатора скопился воздух и виноват он. Поэтом я заехал жопой на 15-см бордюрчик чтоб этот патрубок был пониже а бачек повыше. И в таком именно положении мы делали все остальные пробы. Заливали воду, прокачивали по патрубкам воздух и тд. Ничего не помогало, результат все время повторялся.

    А вот когда я сегодня приехал за машиной, она стояла наоборот носом к верху. И может быть действительно если воздушная пробка была в печке, то в таком положении она и вышла. По моему логическое объяснение всех проблем :)
     
  18. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Окреме ДЯКУЮ Олегу М за терпіння і що помив мені мотор. Такої краси під капотом вже не було в мене понад два роки :)
     
    Останнє редагування: 6 сер 2009
  19. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    А, ше окреме дякую Шегу, що підвіз мене до Городка :)
     
    • Подобається Подобається x 1
  20. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Цікава історія, навіть не знаю, що казати, вітати чи співчувати.

    Повітряний корок може створитися лише у пічці і це не може бути причиною перегріву - повітря не зупиняє ротації антифризу, про що свідчить також твій гарячий радіатор, вмикання пропеллера ітд. Тому стати причиною перегріву чи закипання повітря у пічці не могло. Треба заспокоювати себе іншими версіями :)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)