на амортизаційній палці э два кінця, якими він кріпиться. з протилежно'і сторони від шарового пальця э скоба пластинка, яку легким рухом на себе відщьолкуэш і вуаля, це якщо просто зняти сам аморт. а ще можна відкрутити рожковим ключиком на 10-12 і тож все. дерзай
Головне - це не забути тримати кришку багажника, яка ой яка важка без тих маленьких амортизаторів... Краще, щоб хтось допоміг з цим.
Перестали амортизатори тримати кришку багажника на холоді, літом втримували. Що в такому випадку робити: 1. якось ремонтуються/прокачуються старі 2. купити нові(цікавить +- ціна) 3. шукати на шроті, але де гарантія, що ті ще нормальні. П.С. Гольф 2
1. думаю не варто 2. так. оригінал 667грн\шт. замінники від 76 до 574 грн\шт 3. неварто під час заміни обовязково тримати кришку. вона тяжкуча
Собі брав від москвича кАЛЕКО. На Г2 стають 1:1 без переробок. Дурі мають більше. Раджу ставити один, бо як поставиш пару - вибє зуби. Бюджет був 45грн шт при курсі бакса 5.
Знайшов замінник за 85 грн - то виходить практично на одне. А від одного сильного(від Москвіча) не буде перекосу/викривлення з часом кришки?
В мене не було. Та й другий підтримує полюбе як не як. А як вдруг буде перекос поміняєш їх місцями С мабільнава дєвайса
амортизатори від кАЛЕКО просто піднімають, а рідні в кінці ходу кришки її пригальмовують. як на мене- на шрот по оригінал
Купив 1 таку газову пружину, ціна 55 грн. Стала без проблем, перекосу нема. При підніманні сповільнюється хід до верху(ще є мінімальний запас руху), ударів немає.
Кришка піднімається на морозі впевнено? Доречі є якийсь номерок тої москвичовської? Я б собі на екзісті придивився.
в мене такий Вчора і позавчора (рахую найхолодніші дні, коли стоїть газова пружина) з середнього положення кришка сама піднімається вверх, без удару