заміна двигуна на дизель

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем bodya999, 21 кві 2013.

  1. bodya999

    bodya999 Active Member

    Авто:
    AUDI 80(B3) 2.0(½ 3A, ½ AAD) '91
    Підкажіть будь-ласка, де у Львові або на околиці СТО де можуть замінити двигун з бензин 2,0(3А) на дизель 1,9(1Y) або 1,6(RA/SB), але щоб це було легально, бо самому наскільки я знаю не можна (головне потрібна довідка чи сертифікат від СТО що вони мають дозвіл на даний вид переобладнання) або купити її?
    І ще одне, в машині стоїть клімат, чи не буде з ним проблем?
    Дякую.
    AUDI 80(B3) 1991 2.0E(3A)
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    А новий двигун де ти взяв? на нього документи про те що він розмитнений?
    Якщо ні, то все одно прийдеться в мрео мазати, що за новий техпаспорт, що за інший двигун, так що спочатку раджу все утрясти з мрео наперед.
     
  3. bodya999

    bodya999 Active Member

    Авто:
    AUDI 80(B3) 2.0(½ 3A, ½ AAD) '91
    двигун з донора, а розмитнювати його не треба, це не мрео розмитнює а митниця.
    в мрео техпаспорт зробиться, насамперед я поки що інтересуюся хто грамотно зможе перекинути двигун.
    за СТО дякую.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ми можемо замінити. Документи треба робити самому. Офіційно ніяке СТО цього робити не буде.
    Двигуни ти вибрав невдалі. в порівнянні з бензином машина не буде їхати.
     
  5. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    В мрео коли ти будеш робити новий техпаспорт, а його потрібно робити, бо йде заміна бензинового на дизельний, що чітко прописано в техпаспорті.
    От тоді у тебе і запитають номер нового двигуна, щоб внести в базу (нажаль у нас того ніхто не відміняв). і всі документи на новий двигун... Для того щоб заповнити бланк "заміни номерного агрегата". А от тут ти їм заспіваєш, що мол пішли ви під три чорти, я взяв двигун на розборці з нерозмитненої машини, і нічого нікому показувати не збираюся.

    Саме тому жодне нормальне СТО тобі його офіційно міняти не буде, єдине що можуть зробити, то надати довідку, що рідний двигун підлягає заміні по такій-то причині. І ця довідка, якраз і є одним з документів які буде вимагати мрео.
     
  6. bodya999

    bodya999 Active Member

    Авто:
    AUDI 80(B3) 2.0(½ 3A, ½ AAD) '91
    По-перше, я думаю пригнати донора з Польші (малоімовірно що двигун на ній був крадений) і було б добре на всякий пожарний провірити номер мотора (якщо таке можливо) і номер мотора нехай собі пишуть.
    По-друге це експерт в мрео повинен зробити експертизу до переобладнання і його акт з другими доками відправляти в Київ щоб дали добро.
    По-третє в законах не пише по якій причині я повинен міняти двигун, це моя воля що хочу то роблю, це так само як з грузового роблять пасажир (машино шо не здатна перевозити груз, а тільки пасажирів?)
     
  7. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    bodya999, так наче з вами тут іншою мовою розмовляють... ми вам про вареники, а ви далі пельмені тулите...
     
  8. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Коли ви ставите новий двигун, то повинні надати документи на нього(товарний чек і так далі) щоб знати де і коли свін був куплений. Якщо він їде з донора, то тоді документи надасть митниця при розмитнені.
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Хлопаки - все набагато простіше. ДАЇ зовсім не цікавлять документи правовласності на з/ч. Їх цікавить тільки чи двигун не з машини яку вкрали. і звертають увагу на машини які більше 60 тис дол коштують. потім потрібна довідка з київського інституту про можливість установки такого двигуна на кузов без переробки кузова, кермової, гальмівної систем. Потім техогляд експерта, як на ТО з провіркою працездатності всіх систем. Вся проблема в тому що ДАЇшники спеціально створюють проблему щоб грошей зкачати..... так що якщо дати грошей... то як завжди на Україні))))))))
     
  10. bodya999

    bodya999 Active Member

    Авто:
    AUDI 80(B3) 2.0(½ 3A, ½ AAD) '91
    Тепер все зрозумів. Я просто чув шо мрео провіряє номер тільки чи не крадений двигун.
    А про чек я не знав, в мрео мені про нього нічого не казали.
    І в є така постанова від 21 липня 2010р. "про затвердження порядку переобладнання траннспортних засобів" і там я не знайшов про документи на новий двигун.
     
    Останнє редагування: 22 кві 2013
  11. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Куме, а ми про що тут з самого початку воду в ступі товчемо, щоб все було офіційно - потрібно зробити то і то, а неофіційно, то вже сказали - біжи в мрев і все там узгодь, а потім плати гроші і все будеш мати.
     
  12. bodya999

    bodya999 Active Member

    Авто:
    AUDI 80(B3) 2.0(½ 3A, ½ AAD) '91
    Офіційно по моїм підрахункам документи без самої роботи перестановлення приблизно 160~200$
    Розмитнювати двигун точно не потрібно, так в мрео то підвердили і навіть якшо розмитнювати 1896 куб.см. х 2,18Є = 4133Є + ПДВ, так дорого переобладнання не може бути.
     
  13. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Розмитнення двигуна, як запчастини, то не розмитнення всього авто в зборі. Звідки такі ціна у тебе?
     
  14. bodya999

    bodya999 Active Member

    Авто:
    AUDI 80(B3) 2.0(½ 3A, ½ AAD) '91
    Під розмитненням я маю на увазі акцизний податок для дизельних двигунів від 5 років, від 1501 куб до 2200 куб становить 2,18Є + ПДВ 20% на акциз.
    Є окремі ставки для кузова, а для самого мотора там такого, може інакший закон.
    "ПОДАТКОВИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ"
    "РОЗДІЛ VI. АКЦИЗНИЙ ПОДАТОК"
     
  15. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    Швагро хотів минулого року на Г 2 з 1,3 мотором поставити дизель 1,6. Нюанси не взнавав де конкретно і скільки, але в загальному мало винести 350-400 вічно зелених. Тому від затії відмовився.
     
  16. bodya999

    bodya999 Active Member

    Авто:
    AUDI 80(B3) 2.0(½ 3A, ½ AAD) '91
    Тоді скількі буде коштувати розмитнення?
     
  17. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Привіт, вчора я переоформляв свого В2 В МРЕВ! Я теж перехворів темою "заміна двіжка". Міняв з звич диз. 1,6D на 1,6TDI. Замінити фізично самому без проблем!!! І бриє SB прекрасно хоч ще з невстановленим кулером!!! І бере при самій агресивній їзді не більше 6,8 л, і ще недоводив більше 2600 обертів (є тахометр) а так без напряга бере 4,5л. :preved:З заміною документально без проблем (якщо все домовлено) просто вписують в базу. Так, в принципі, буде морока з заміною з бензина на дизель (бо все через Київ і буде десь 3 -3,5 тис. грн), а от з кубатурою головне - щоб була менша за паспортні (якщо менша то просто вписується як заміна і вбивається в базу).
    Доречі, вигідніше привезти цілого донора, бо ще треба коробку ї купу іншого трахомудїя до дизеля, а якщо докуповувати то винесе все конкрено!!! Сам двигун без навісного може коштувати стількиж скільки ціла машина!!!!:hi:
     
  18. bodya999

    bodya999 Active Member

    Авто:
    AUDI 80(B3) 2.0(½ 3A, ½ AAD) '91
    В МРЕВ ніяких довідок не требували, що не ви самі міняли мотор, а "відповідна організація" яка має на то дозвіл?

    В Києві в інституті по телефону сказали "Висновок НТЕ" (так правильно воно називається) буде коштувати в районі 390 грн.

    Тоже чув за таке, але десь в законі вичитав, що має бути різниця в потужності не більше 30%, а по обєму 20% або наоборот.

    Донор це само собою, багато чого треба буде, мені вже крім мотора треба спідометр і фари поміняв би заодно.
     
  19. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
     
  20. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Зваживши усі затрати можливо варто розглянути варіант переобладнання на газову установку 4-го або 5-го покоління.

    На такій кубатурі втрати потужності будуть не суттєві (якщо устновка 4-го покоління), а от економія відчутна як по пальному так і на маслі і по комплектуючим. Думаю що в порівнянні між заміною двигуна і переобладнанням на газову 5-го покоління то дешевше на газ причому повторюся на 5-му поколінню газ установки і безпечно і тяга не втрачається
     
    Останнє редагування: 26 кві 2013

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)