заміна двіжка

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем wwB2, 7 тра 2012.

  1. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    VWB2 (універсал), потекло масло з під головки, двигун 1.6D відверто кажучи тяги маловато (особливо на трасі) , хотів би перекинути на 1.9TD з переоформленням, чи варто і чи можливо бо їзжу багато???
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Робили таке. Є пару нюансів, але зробити можливо. і навіть переоформляти не дуже треба..))))) По тязі не зрівняти.
     
  3. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    мене цікавить чи підійде по кріпленню моя кробка на 1.9ТД бо піввісі з шарнірами (кулаками) по каталогу в мене такіж як у 2.0 куб з 5-ти баняками та й щеплення нове Діаметром 210 (від ЛТ-2). А то в Б-3 і Б-4 двіжки в поперек а тільки в Б-5 в здовж ну а такі недешево І балка в мене від Б-3 з дисковими з стабілізатором і з розпридільником новим.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Розвернути двигун це найменьша проблема.... кажу- зробити можливо. А от чи варто то друга справа. Бюджет такої операції разом з двигуном потягне за 1000 вічнозелених.... Хоча як на мене Б2 по своїх ходових якостях пережене і новіші авто... єдине дизайн старенький.
     
  5. VWDRIVER

    VWDRIVER VWMANIAC

    Авто:
    VW CADDY MAXI GTD 2012 180bhp
    дизайн неможна да і треба рівняти з новими авто, хоча простіший б2 за новітні комп'ютери на колесиках
     
  6. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    wwB2

    Якщо на шроті брати то так і буде, сьогодні вже питався, - 1.9ТД без навісного і коробки з Б-3 800 уо. Так що напевно буду брати донора Б-3 підганяючи під свою коробку бо старіші моделі мають такеж щеплення з первинним валом КП. От тільки запитання відносно радіатора,- чи мого буде достатньо хоча в мене майже навсю морду та щей по каталогу мавби бути кондиціонер згідно розміщення патрубків???
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Радіатора вистарчить... тільки систему охолодження треба міняти бо турбовані більше гріються. Випуск теж треба повністю переробляти... турбіна качає більше повітря.
     
  8. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    є простий дизель 1,9 з В3 без стартера і коробки - 650
     
  9. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2


    Де як і коли можна подивитись???
     
  10. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    067 7185993
     
  11. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2

    Ну по ціні ви точно сказали, бо буду брати донора Б3, так вигідніше! Бо багатенько міняти: двіжок, вся вихлопа система, тай вжеби рульову колонку ,бо регулювальний болт на максимумі (то бувби взагалі фарт якби з підсилювачем), та й вся начинка на радіатор (по каталогу подвійний вентилятор і т.п.
    Тут одне тільки но!!! конфігурація маховика 1.9ТД мені не підходить! чи можна міняти маховик (чи він не балансується з колінвалом і чи замінний з 1.6Д???) Якщо це питання вирішується то все гуд!!! Хоча ще стартер? чи мій потягне бо на 1.9 з редуктором?
    Тобто два питання??????????
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Блоки 1.6 і 1.9 однакові, значить навішати на них можна різні речі. в тому числі і маховики можна міняти. маховик балансується разом з колінвалом і корзиною. стартер піде той який кріпиться до твоєї КПП, але краще з редуктором( треба дивитись по кріпленню чи підійде) - зимою заводити буде краще.
     
  13. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2

    Ви не знаєте де можна балансувати колінвал з маховиком? І чи варто бо порозбиває корінні!
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Знаю... Якраз навпаки незбалансований розбиває посадку і корінні.
     
  15. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2

    буду шукати повністю В-3. - так вигідніше!!! Дякую!!!
     
  16. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Я вже дозрів щоб поміняти двигун та й найшов хто привезе донора, яле хотівби знати всі номера і коди двигунів дизелів VW 1.6 ТДІ;1.9 Д; 1.9ТД B-3 або Г-3 бо от дивлюсь по книжці:
    то 1588см3 турбо, 59 kW (RA),
    а 1896 см3 турбо, 55 kW (AAZ),
    і тільки 1896 см3 електр сист впорск турбо, 66kW (1Y)
    а такий же 1Y , без турбіни і мех сист впорскув. 47 kW
    То на вашу думку який краще??? Я бачу не в об'ємі сила???
    може простіше брати 1.6TD???
    Чи може тут питання в довговічності 1.6TD і 1.9TD і 1.9D
     
    Останнє редагування: 5 чер 2012
  17. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    І ще одне??? В новіших двигунах ніж що на В2 і діаметр циліндра більший і хід прошня (76,5-79,5\86,4-95,5) може дійсно достатньо 1,6TD SA або SB???
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    То треба дивитись або по ЕТЦІ або по ЕЛЬЗІ... треба досліджувати.
    Ну якщо вже дозрів... а не просто поговорити...))))) то питання треба вивчати детальніше. Так на перший погляд то тобі треба донора не VW а Audi. Там є питання з задньою лапою. в поперечних двигунах задня лапа кріпиться на стику двигун - коробка, в повздовжних посередині блоку. чи на VW на блоку є передбачені дірки для кріплення лапи по середині ...то треба дивитись в живу. Хоч концерн вроді один, але є нюанси. Також може виникнути питання з маховиком і самим кріпленням КПП. Двигуни VW-VW уніфіковані і можна міняти більший на меньший і навпаки, але Б2 має специфіку туди йшли модифіковані двигуни АУДІ. Може блоки настільки універсальні що підійдуть без питань але це треба вивчати. Ну і по модельних роках треба дивитись щоб не попасти на перехідну модель, бо було три чи чотири принципових зміни моделей двигунів.. тобто вони не взаємозамінні
     
  19. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Хто може відповісти чому двіжки 1.6TD (RA і SB) мають 80 к.с. а 1.9TD (AAZ) 75 к.с. хоча компресія 1.6TD-23.0 а 1.9TD- 22.5
    І хто може підказати з власного досвіду як довго ходять 1.6TD в порівнянні з 1.9TD (AAZ) і чи можна з часом підігнати електронну пряму сист впорскув як у 1.9 TD (1Y)?????????????????????
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    У двигунів крім параметру потужність є параметр крутний момент, по народному "ТЯГА"... от і почитай в неті чому одні мають більше потужності і меньше тяги при одних обертах або навпаки меньше потужності а більше тяги на других обертах. Про це є купа статей...
    По твоїй темі: Сьогодні подивився пару фолькс блоків чи є заготовка під кріплення правої лапи при варіанті розвертання. НЕМАЄ. Так що як і думалось тобі донором на двигун піде тільки АУДІ
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)