Заміна форсунок в Digifant на аналогічні

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем stealth, 11 лис 2008.

  1. stealth

    stealth Active Member

    Авто:
    VW Golf II gx 1.8i 1987
    ось знайшов статью-може комусь знадобиться:
    Решил поделиться опытом по замене форсунок в Digifant. Всем известно, что вещь не самая дешевая, а менять иногда приходиться. Начнем с того, что родная форсунка имеет номер 037 906 039 P или ее BOSCH аналог 0 280 150 757. Далее, где-то в документациях на впрыск натыкался (сейчас уже аргументировать не могу) на то, что 757 форсунка заменяема с 711. Берем документацию на все форсунки BOSCH с производительностью и рабочим давлением (где взял не помню, но кому интересно могу выслать) и смотрим, что по параметрам они действительно очень близки. А теперь заметим, что во впрыске BOSCH, стоящем на Волговском 406 движке используются именно 0 280 150 711! Естественно, они нашего производства (”по лицензии”), но стоят 400 руб/шт. Это же не 100$. Поэтому я поехал в ГАЗ-сервис, купил их форсунки и воткнул их себе на Passat GT 1.8 PF. Все замечательно работает
     
  2. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Цікаво, цікаво. Може ще десь є інфо на що міняти форсунки в Скірокко?;)
     
  3. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    На оригінальні форосунки Бош для твого мотора. 50 у.е за штуку не так і багато.Правда вистачає їх не на довго...
     
  4. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    які форсунки?? на механічних інжекторах ж вроді немає форсунок..а на сірхах вроді тільки такі і ставили.. чи я помиляюсь??
     
  5. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Ясно шо нема. Бєнза попадає по блютузу в циліндри, в новіших версіях-по вайфаю.
     
    • Подобається Подобається x 2
  6. Solaris

    Solaris Аксакал

    Авто:
    VW Golf Mk2 RF->9A H&R -40-100
    попадає по трубках віддозатора а він вже рагулірує шо куда і скільки.. хібе ні?
     
  7. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    По трубках від дозатора попадає до форсунок, через які розпилюється в камери згорання. Єдина відмінність в тому, шо форсунка в джетроніку відкривається від тиску, а не електромагнітного імпульсу (як в ел. інж.). До речі в електронному інжекторі форсунки також ні разу не дозують бензин, а розпилюють його.
    Учітє матчасть, товаріщ!
     
    • Подобається Подобається x 1
  8. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Маркель, ти пекельний дідько! Жжжешь нІ пА дЕЦкі!!! :)
     
  9. G60

    G60 Active Member

    Авто:
    BMW 5
    А що ж тоді дозує бензин???? Електронасос подає паливо під тиском рівномірно до кожної форсунки на паливну рейку(крім CDI),а форсунки вже дякуючи компутеру дозують та "розпилюють" паливо в кожен окремий циліндр.
    Матчасть пройдєна:yes:;)
     
  10. G60

    G60 Active Member

    Авто:
    BMW 5
    А в найновіших(Євро-6) по вай-максу:rofl:
     
  11. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Форсунки відкриваються і закриваються відповідно до електромагнітного імпульсу, який подається на них мозгами (ел. інжектор). Це просто клапан, який вміє відкритись і закритись, без збільшення чи зменшення прохідного січення чи функцій регулювання потоку. Форсунки не знають, скільки повітря попадає в циліндри, в якому режимі завантаження знаходиться двигун, яка його температура і т.д., тому самі по собі нічого не дозують.
    А самим процесом дозування займається воздухомір+ДТОР+ДПКВ, а допомагає їм лямбда, яка підкоректовує суміш. Ну і залежно від типу інжектора або датчик повної нагрузки, або потенціометр ДЗ, або датчик тиску (в турбомоторах). З цих всіх девайсів поступає інфа на мозги, які її переварюють і тупо говорять форсункам, відкритись чи закритись. А насос подає паливо не до форсунки напряму, а в рампу, де підтримується постійний тиск шляхом регулятора тиску і обратки, якшо форсунки повністю закриті - регулятор всю бєнзу запускає в обратку.
    В мех. інжекторі функцію дозування виконує дозатор і механічний воздухомір, ДТОР і лямбда можуть бути, а можуть і не бути.
    Матчасть пройдєна але до кінця не понята.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)