ось знайшов статью-може комусь знадобиться: Решил поделиться опытом по замене форсунок в Digifant. Всем известно, что вещь не самая дешевая, а менять иногда приходиться. Начнем с того, что родная форсунка имеет номер 037 906 039 P или ее BOSCH аналог 0 280 150 757. Далее, где-то в документациях на впрыск натыкался (сейчас уже аргументировать не могу) на то, что 757 форсунка заменяема с 711. Берем документацию на все форсунки BOSCH с производительностью и рабочим давлением (где взял не помню, но кому интересно могу выслать) и смотрим, что по параметрам они действительно очень близки. А теперь заметим, что во впрыске BOSCH, стоящем на Волговском 406 движке используются именно 0 280 150 711! Естественно, они нашего производства (”по лицензии”), но стоят 400 руб/шт. Это же не 100$. Поэтому я поехал в ГАЗ-сервис, купил их форсунки и воткнул их себе на Passat GT 1.8 PF. Все замечательно работает
На оригінальні форосунки Бош для твого мотора. 50 у.е за штуку не так і багато.Правда вистачає їх не на довго...
які форсунки?? на механічних інжекторах ж вроді немає форсунок..а на сірхах вроді тільки такі і ставили.. чи я помиляюсь??
По трубках від дозатора попадає до форсунок, через які розпилюється в камери згорання. Єдина відмінність в тому, шо форсунка в джетроніку відкривається від тиску, а не електромагнітного імпульсу (як в ел. інж.). До речі в електронному інжекторі форсунки також ні разу не дозують бензин, а розпилюють його. Учітє матчасть, товаріщ!
А що ж тоді дозує бензин???? Електронасос подає паливо під тиском рівномірно до кожної форсунки на паливну рейку(крім CDI),а форсунки вже дякуючи компутеру дозують та "розпилюють" паливо в кожен окремий циліндр. Матчасть пройдєна
Форсунки відкриваються і закриваються відповідно до електромагнітного імпульсу, який подається на них мозгами (ел. інжектор). Це просто клапан, який вміє відкритись і закритись, без збільшення чи зменшення прохідного січення чи функцій регулювання потоку. Форсунки не знають, скільки повітря попадає в циліндри, в якому режимі завантаження знаходиться двигун, яка його температура і т.д., тому самі по собі нічого не дозують. А самим процесом дозування займається воздухомір+ДТОР+ДПКВ, а допомагає їм лямбда, яка підкоректовує суміш. Ну і залежно від типу інжектора або датчик повної нагрузки, або потенціометр ДЗ, або датчик тиску (в турбомоторах). З цих всіх девайсів поступає інфа на мозги, які її переварюють і тупо говорять форсункам, відкритись чи закритись. А насос подає паливо не до форсунки напряму, а в рампу, де підтримується постійний тиск шляхом регулятора тиску і обратки, якшо форсунки повністю закриті - регулятор всю бєнзу запускає в обратку. В мех. інжекторі функцію дозування виконує дозатор і механічний воздухомір, ДТОР і лямбда можуть бути, а можуть і не бути. Матчасть пройдєна але до кінця не понята.