Заміна G60 !!!

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем S0r0kiN, 2 кві 2012.

  1. S0r0kiN

    S0r0kiN Початківець

    Авто:
    VW Passat B3 Syncro
    Привіт усім форумчанам, допоможіть будьласка з проблемою!
    У мене Passat Syncro седан з двиглом PG купив його пів року назад, і у ньому вже на той момент був відсутнім нагнітач, зимою якось не було до нього діла, а зараз задумуюсь про встановлення, хочеться довести машинку до пуття. чи може хтось підказати до кого або куди можна звернутись з питанням купівлі, заміни штатного G60 на Eaton 45, Eaton 68 ??? і скільки в піці видаватиме 45, на скільки слабше він дує від 68. дякую!!!
     
  2. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Стосовно купівлі - шроти, алегро, ебей

    Стосовно встановлення, я не чув, щоб хтось у Львові таке робив. Тому доведеться тобі шукати інформацію в інтернеті і вже тоді вирішувати чи їхати з тим до Києва, чи робити самостійно.

    Інформації багато на форумі www.corrado.su
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Дивився і чистив Рокінролівський G60 коли в мене був на ремонті. Нічого там складного немає... простий пилесос))))). Єдине щоб провірити надув по факту - тре робити всякі приспособи, щоб манометр піключити.
     
  4. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Тут мова про те, щоб замість Г60 присобачити мерсівський пилісос. Там інша конструкція, кажуть, що надійніша. Але щоб його встановити, потрібно колхозити кріплення, адже на рідні кронштейни він не стане, і мерсівські кріплення теж не поставиш, треба мудрувати щось середнє. Я сумніваюся, що у Львові хтось має такий досвід.
     
  5. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    А, забув.

    Є у Львові/Франківську жовта корада з Ітоном. Якщо добре попросити власника, думаю, дозволить підглянути як воно все під капотом зроблено і зробити так само.
     
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну це найменьша проблема. Головне щоб вали шківи і ремені грали.
     
  7. S0r0kiN

    S0r0kiN Початківець

    Авто:
    VW Passat B3 Syncro
    На Алегро знайшов G60 реставровану, за 800 Євро, реально дорогувато + кіт в мішку не знати як її реставрували, а з втановленням думаю щось би тай вигадав сам, руки ростуть з правильного місця, головне хочу знайти швидше заміну штатної, бо мерсовські реально надійніші, принаймні якщо вірити фоорумам :)
     
  8. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Декілька років тому бюджет такої заміни складав приблизно 1000 доларів. Туди входила купівля Ітона + його встановлення. Треба було їхати в Київ.
     
  9. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Все відносне... Кап. ремонт турбіни обходиться 300-400 дол. Пилесос не багато чим відрізняєится від турбіни, навпаки простіший... просто мало їх і ніхто не займався їх ремонтом.
     
  11. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    я і некажу що це дешево.
    нормальна жшка+ ремкоплект + робота = турбіна не вбита на глухо+ відновлення.
    ти тут неврахував що турбу теж в ціну включити.
    на рахунок простіша, можу скахати що більше деталей в ж60 ніж в турби.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)