Привіт усім форумчанам, допоможіть будьласка з проблемою! У мене Passat Syncro седан з двиглом PG купив його пів року назад, і у ньому вже на той момент був відсутнім нагнітач, зимою якось не було до нього діла, а зараз задумуюсь про встановлення, хочеться довести машинку до пуття. чи може хтось підказати до кого або куди можна звернутись з питанням купівлі, заміни штатного G60 на Eaton 45, Eaton 68 ??? і скільки в піці видаватиме 45, на скільки слабше він дує від 68. дякую!!!
Стосовно купівлі - шроти, алегро, ебей Стосовно встановлення, я не чув, щоб хтось у Львові таке робив. Тому доведеться тобі шукати інформацію в інтернеті і вже тоді вирішувати чи їхати з тим до Києва, чи робити самостійно. Інформації багато на форумі www.corrado.su
Дивився і чистив Рокінролівський G60 коли в мене був на ремонті. Нічого там складного немає... простий пилесос))))). Єдине щоб провірити надув по факту - тре робити всякі приспособи, щоб манометр піключити.
Тут мова про те, щоб замість Г60 присобачити мерсівський пилісос. Там інша конструкція, кажуть, що надійніша. Але щоб його встановити, потрібно колхозити кріплення, адже на рідні кронштейни він не стане, і мерсівські кріплення теж не поставиш, треба мудрувати щось середнє. Я сумніваюся, що у Львові хтось має такий досвід.
А, забув. Є у Львові/Франківську жовта корада з Ітоном. Якщо добре попросити власника, думаю, дозволить підглянути як воно все під капотом зроблено і зробити так само.
На Алегро знайшов G60 реставровану, за 800 Євро, реально дорогувато + кіт в мішку не знати як її реставрували, а з втановленням думаю щось би тай вигадав сам, руки ростуть з правильного місця, головне хочу знайти швидше заміну штатної, бо мерсовські реально надійніші, принаймні якщо вірити фоорумам
Декілька років тому бюджет такої заміни складав приблизно 1000 доларів. Туди входила купівля Ітона + його встановлення. Треба було їхати в Київ.
800 еврів за живий г60 це норміль ціна. повний ремкомплект 269 евро. в провірені канторі в бундесі новий 1799 еврів http://www.maxrpm.de/New-G60-Lader-G60-supercharger в штатах 2400 уо http://www.orz-motorsport.com/index11.html
Все відносне... Кап. ремонт турбіни обходиться 300-400 дол. Пилесос не багато чим відрізняєится від турбіни, навпаки простіший... просто мало їх і ніхто не займався їх ремонтом.
я і некажу що це дешево. нормальна жшка+ ремкоплект + робота = турбіна не вбита на глухо+ відновлення. ти тут неврахував що турбу теж в ціну включити. на рахунок простіша, можу скахати що більше деталей в ж60 ніж в турби.