Заміна гідрокомпенматорів 9а 16 кл

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем DRIVER, 13 лют 2011.

  1. DRIVER

    DRIVER Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 91.
    хто знає де як і шо то коштує?
     
  2. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Це не складна робота, візьметься любий моторист. Але у мене є підозра, що справа не у них, вони зношуються після того, як зношується все в двигуні :) З чого зроблено такий виновок?
     
  3. DRIVER

    DRIVER Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 91.
    то дзеленчать ,то не дзеленчать,а якщо дзеленчать то на прогрытому моторы.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Масло поміняй.....
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Масло поміняй.....
     
  6. DRIVER

    DRIVER Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 91.
    масло нове
     
  7. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Яке саме залив?
     
  8. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Тут не справа в тому чи нове чи ні а в першу чергу в тому чи в'язке чи ні. Стук гідрокомпенсаторів на холодному моторі допускається виробником, в цьому немає нічого поганого. Крім того кожен двигун їздить менше після ремонту ніж з заводу, врахуй це.
     
  9. DRIVER

    DRIVER Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 91.
    півсинтетика з происадкою молібден.вроді елф або мобіл
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ельф добре і мало підробок. Мобіл добре але багато підробок. Якщо масло не підробка то сів якийсь з гідриків
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    ІМХО ельфи і есси не для ФВ
     
  12. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Після того як я залив масло з присадкою, за декілька тис км довелося міняти двигун. Я нічого не стверджую, можливо в мене все було зношено і так співпало :)

    +1, потрібно лити лише те, що має допуск WV.
     
    Останнє редагування: 17 лют 2011
  13. Олександр

    Олександр Початківець

    Авто:
    VW Golf II GTI 1.3 1991
    Про гідрокомпенсатои.Маю Г2 1991р.Коли застукали гідпокомпенсатори, то на різних спеців по виявленню причин затратив купу часу і трохи грошей.Причина виявилась
    ДО БОЛІ простою:суттєво понизився рівень масла а я й не відразу помітив.Частково вилетіло через отвір вентиляції в кришці двигуна, частково через масляний щуп./кудись поділось ущільнююче гумове кільце у верхній частині щупа/А от вартість робіт плюс матеріали, по заміні гідрокомпенсаторів становить, по досить скромних підрахунках, близько 1000 грн.
     
  14. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    В тому то і справа, що гідрики самі по-собі стукають вкрай рідко. Причина №1 - це сильна забулькованість масла (бульки це повітря, яке стискається на відміну від мастила), причина №2 - погане масло. Раджу поки не пізно залити щось з допуском VW і за кілька тисяч км стук має зняти. Як варіант - кастрол з потрібною вязкістю. Це не реклама, просто не пригадую, хто ще має допуски.
     
  15. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Я лию Mobil, дивився, як на мене, напівсинтетика весь ряд має допуск VW.
     
  16. DRIVER

    DRIVER Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 91.
    рівень масла є вищий за допустимий.міняти на кастрол півсинтетику?попасти на 250грн,а як нічо не дасть???.... гроші на вітер... вони то стукаютть голосно,то тихо ,деколи не стукають.але стук цей дуже неприємний,в мене перед тим був пасат з мотором 1.6 карб.то коли там стукали треба було або масла долити.або замінити))
    деколи з мотора зливав літру масла))) пєчальна історія...))потім через такий догляд йому прийшов капець але машина їздила гуд.масло їла і диміла, але вміру.
     
  17. DRIVER

    DRIVER Початківець

    Авто:
    PASSAT B3 2.0 91.
    [​IMG]

    може хтось хоче купити даного коня ,то продам
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Вічний спір про масла...))))) Всі двигуни умовно можна розбити на дві категорії (по простому) з чугунними блоками і алюмінієвими.
    Для чугунних блоків піде масло любої марки не дивлячись на допуски... головне щоб не ПІДРОБКА, і щоб не міняти з мінералки на напівсинтетику чи синтетику. Ельф має ще вищі допуски ніж вимагає VW, але вони не написані на банці. Французькі двигуни делікатніші і вимагають кращого масла. Коли проектувались чугунні блоки такого поняття як синтетичні чи напівсинтетичні масла, ще не було і машини їздили на мінералці і їздили довго. Через те старі двигуни мають запас довговічності, і на кращому маслі мають їздити ще довше. Двигуни вбивають прокладки між сидінням і підроблені масла. Через те власникам чугунних блоків радив би більше звертати увагу щоб масла не були зроблені в СНГ бо тоді воно робитьтся на базовому маслі з рускої нафти де купа сірки (і взагалі ця нафта годиться тільки на мазут) з добавлянням всяких імпортних присадок . Але як база погана то скілько чого не добавляй кращим воно не буде. І Щоб не були підробкою. Як все це виявити рецепту не маю. А так любі масла підуть.
    Інакша справа з алюмінієвими блоками. Фактично це вже форсовані двигуни, де з малого обєму витягують купу конів. Через те нагрузки там зростають в рази і вимоги до масел набагато вищі. особливо треба вважати на якість масла в тих двигунах де стоять масляні форсунки.... забита форсунка - смерть двигуна, і тут уже грають роль заводські допуски різних категорій. От приблизно десь так
     
    • Подобається Подобається x 1
  19. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    то є недобре.
    Відразу не дасть нічого, потрібно буде кілька тис проїздитись. Я би міняв на мінералку (двигун з пробігом, зазори і зноси більші, а синтетика дає хоч і якісну але дуже тонку масляну плівку і має меншу в'язкість), але якщо стукає тільки на холодному то я би взагалі не парився, в інструкції написано, що це нормально.
     
  20. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    ну чого так категорично "заміна гідриків нічо недасть"
    зношені гідрики зустрічяютсья частіше ніж ви думаете, і заміна масла рідко є панацеєю, та і промивка гідриків не дає бажаних результатів.

    міняти гідрики зовсім нескладно, у більшості авто, на б3 пассаті це можна зробити і самому. головне - стравити масло з гідриків, у коллег був неприємний досвід з погнутим клапаном, при цьому двигун не заводили, а просто невдало прижали распредвал, та непровтикати мітки.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)