Старенька в тебе модель. Щоб ставити моно чи повний треба троха датчиків, контролер, переробляти впускний колектор, або підганяти інший.... Думаю на твою модель не варто. Заміна вприску може від 300 до 600 (а може і більше) зелених винести. Хіба би донор був під руками то можна б було попробувати.
В моєму випадку переробка звелася до заміни: карбюраторної голови на вприскову(з усіма датчиками, колекторами, форсунками, заслонками і т.д.)повна заміна електропроводки(з блоками управління вприском, запалюванням, запобіжників з реле, приборної панелі, кнопочками і перемикачами), також в нагрузку забрав систему вихлопа(з каталізатором та лямбдою), бензобак з трубопроводами та бензонасосами. Усе про-все обійшлося 2500 + купував деякі нові датчики та іншу мєлочь +1000 = 3500- переобладнання з карба на вприск. Доречі машинка лише на рік молодша за твою, і головне був повністю робочий донор щойно пригнаний з германії. Знято було все за 2дня а за наступні 2 поставлено. Різниця відчутна!