Заміна карбюратора на моноінжектор чи інжектор

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем DOS, 30 жов 2009.

  1. DOS

    DOS Початківець

    Авто:
    VW Golf II 1,6 1984
    Підскажіть може хто мав такий клопіт? Чи варто, на скільки геморно і скільки то виносить по грошах?
     
    Останнє редагування: 30 жов 2009
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Старенька в тебе модель. Щоб ставити моно чи повний треба троха датчиків, контролер, переробляти впускний колектор, або підганяти інший.... Думаю на твою модель не варто. Заміна вприску може від 300 до 600 (а може і більше) зелених винести. Хіба би донор був під руками то можна б було попробувати.
     
  3. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    тобі буде дешевше поставити новий двигун з повним інжектором, ніж переробляти свій!
     
  4. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    В моєму випадку переробка звелася до заміни: карбюраторної голови на вприскову(з усіма датчиками, колекторами, форсунками, заслонками і т.д.)повна заміна електропроводки(з блоками управління вприском, запалюванням, запобіжників з реле, приборної панелі, кнопочками і перемикачами), також в нагрузку забрав систему вихлопа(з каталізатором та лямбдою), бензобак з трубопроводами та бензонасосами. Усе про-все обійшлося 2500 + купував деякі нові датчики та іншу мєлочь +1000 = 3500- переобладнання з карба на вприск.
    Доречі машинка лише на рік молодша за твою, і головне був повністю робочий донор щойно пригнаний з германії. Знято було все за 2дня а за наступні 2 поставлено. Різниця відчутна!
     
  5. DOS

    DOS Початківець

    Авто:
    VW Golf II 1,6 1984
    Дякую всім за інформацію. Буду думати...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)