Шановні одноклубчани! Хочу вирізати свій каталізатор бо дуже сильно шумить, от тільки не знаю чим його замінити,чув про якісь пламєгасітєлі, якщо хтось із вас знає щось про це, то підкажіть будь-ласка. І де цей пламєгасітєль можна придбати. Дякую!
Якшо викинути каталізатор, то дуже скоро прогорять наступні по системі глушаки і буде гудіти. Тому тре врізати пламєгасітелі. Підходять переважно до авто з обємом до 2л, бачив універсальний на перфецького за 240грн
Біля штраймайданчика ДАІ на Кульпарківській. Можна зайти від готелю Гетьман на Артема (В.Великого), де поворот на Симоненка.
Теж цікавить дана тема. Недавно міняв гофру(прогоріла), то майстер казав що каталізатор трохи чорний(або можливо хотів ще трохи заробити), тому теж цікавить? Хто вже переробляв? Де? І скільки коштує? І які враження після викидання каталізатора?
Ну і де ті враження? Моя проблема- недавно заварював тріщину в місці зєднання штани-каталізатор, оскільки знімали каталізатор то майстер порадив забрати соти. Корпус каталізатора був розрізаний соти забрали і вварили трубу, корпус заварили. Мої враження- динаміка стала дещо кращою, але на 3-4 тис обертах появилося брянькання , при 5 тис зникає але появилоь ричання, я в печалі.: Вернувся до того сварщика, дир не знайшли, дзвенить корпус каталізатора, про пламегасітель відрадив, сказав принцип той самий( в корпусі стоїть труба з отворами звук буде ще гірший).Пів дня гуглю, начитався порад, що краще якийсь металічний універсалиний каталізатор поставити, другі тим вкраї незадоволені по причині звуку і радять напхати в корпус металічних мочалок для миття посуду але через 1-2 роки вони вигорають. Про пламегасітелі тоже думки розходяться і є імовірність прогоряння резонатора і глушника. Хто ще вирізав каталізатор опишіть на що міняли і враження.
в мене звичайно, каталізатора ніколи не було, але після заміни глушника на польський стало трохи засильно гудіти, як мало би... таке враження шо він зовсім пустий, можна якимось чином його вдосконалити наприклад щось краще від цього буде?
Вирізав недавно каталізатор, вставили замість нього резонатор. Робить трішки голосніше проте їхати стала краще!
Просто так викидати каталізатор на бачу сенсу. Каталізатор не шумить. шумить або сам глушник або дюрка в ньому. Каталізатори зроблені так що самоочищаються. Забити каталізатор можна поганою бензиною(особливо свинцевою...АИ-93) присадками в бензин, маслом (якщо двигун хаває багато масла). При нормальній бензині кат їздить довго. Він сам себе пропалює якщо дати копоті по трасі. Всі ті резонатори плямягасники і інші приспособи більше двох- трьох років не витримують, бо мають бути з спеціального жаростійкого матеріалу, а роблять їх максимум з нержавійки і то то рідкість а пхають звиклу бляху. Пригодність ката визначають заміряючи тиск до і після. На машинах де дві лямбди ..до і після...... контроллер визначає пригодність ката. Все решта майстри на око...і на всякий випадок кажуть вирізати.... а потім пропалюють його і на другу машину ставлять.
Все що в клушнику має бути - декілька перегородок. Ніяких тряпок мочалок і іншої хєрні. Мочалки в корпусі ката нічого спільного не мають з корпусом самого глушника. Польське є польське. Хочеш тиші - купляй оригінал
Щось я не зрозумів твого допису. Зазвичай під словом "глушитель" ми розуміємо всю систему вихлопу, яка складається і з каталізатора( приймає тепловий удар і доокисляє продукти згорання і потинає заломлювати прямолінійний потік газів) ,резонатор( там стоять перегородки і отвори для зниження звуку і ще більшого заломлення газів, і сам глушник ( для остаточного зниження звуку і температури газів. В оригіналі новий глушник крім перегородок має шар кварцової вати і ціна орогінального каталізатора космос. Про мочалки в корпусі каталізатора- ідея непогана, потік газів заломлюється, звук дещо гаситься маайже аналог керамічних сот, ціна копійки. Недолік через тонкий дріт ті мочалки скоро вигорять і в процесі прогорання будуть тарахкотіти.