Заміна каталізатору

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Qwerty, 25 вер 2009.

  1. Qwerty

    Qwerty Active Member

    Авто:
    vw vento 1.8mi ABS
    Шановні одноклубчани!
    Хочу вирізати свій каталізатор бо дуже сильно шумить, от тільки не знаю чим його замінити,чув про якісь пламєгасітєлі, якщо хтось із вас знає щось про це, то підкажіть будь-ласка. І де цей пламєгасітєль можна придбати. Дякую!
     
  2. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Якшо викинути каталізатор, то дуже скоро прогорять наступні по системі глушаки і буде гудіти. Тому тре врізати пламєгасітелі. Підходять переважно до авто з обємом до 2л, бачив універсальний на перфецького за 240грн
     
  3. Qwerty

    Qwerty Active Member

    Авто:
    vw vento 1.8mi ABS
    Ооо, супер! Дякую!
    а перфецького це де? :dntknw:
     
  4. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Біля штраймайданчика ДАІ на Кульпарківській. Можна зайти від готелю Гетьман на Артема (В.Великого), де поворот на Симоненка.
     
  5. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Теж цікавить дана тема. Недавно міняв гофру(прогоріла), то майстер казав що каталізатор трохи чорний(або можливо хотів ще трохи заробити), тому теж цікавить?
    Хто вже переробляв?
    Де? І скільки коштує?
    І які враження після викидання каталізатора?
     
  6. Qwerty

    Qwerty Active Member

    Авто:
    vw vento 1.8mi ABS
    Дякую,скоро поміняю і поділюсь з вами враженнями!
     
  7. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Ну і де ті враження?

    Моя проблема- недавно заварював тріщину в місці зєднання штани-каталізатор, оскільки знімали каталізатор то майстер порадив забрати соти. Корпус каталізатора був розрізаний соти забрали і вварили трубу, корпус заварили. Мої враження- динаміка стала дещо кращою, але на 3-4 тис обертах появилося брянькання :bad:, при 5 тис зникає але появилоь ричання, я в печалі.:diablo:

    Вернувся до того сварщика, дир не знайшли, дзвенить корпус каталізатора, про пламегасітель відрадив, сказав принцип той самий( в корпусі стоїть труба з отворами звук буде ще гірший).Пів дня гуглю, начитався порад, що краще якийсь металічний універсалиний каталізатор поставити, другі тим вкраї незадоволені по причині звуку і радять напхати в корпус металічних мочалок для миття посуду але через 1-2 роки вони вигорають. Про пламегасітелі тоже думки розходяться і є імовірність прогоряння резонатора і глушника.

    Хто ще вирізав каталізатор опишіть на що міняли і враження.
     
  8. Куліч

    Куліч Active Member

    Авто:
    Golf mk1 '78 JB
    в мене звичайно, каталізатора ніколи не було,
    але після заміни глушника на польський стало трохи засильно гудіти, як мало би...
    таке враження шо він зовсім пустий, можна якимось чином його вдосконалити
    наприклад
    щось краще від цього буде?
     
  9. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    Вирізав недавно каталізатор, вставили замість нього резонатор. Робить трішки голосніше проте їхати стала краще!
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Просто так викидати каталізатор на бачу сенсу. Каталізатор не шумить. шумить або сам глушник або дюрка в ньому. Каталізатори зроблені так що самоочищаються. Забити каталізатор можна поганою бензиною(особливо свинцевою...АИ-93) присадками в бензин, маслом (якщо двигун хаває багато масла). При нормальній бензині кат їздить довго. Він сам себе пропалює якщо дати копоті по трасі. Всі ті резонатори плямягасники і інші приспособи більше двох- трьох років не витримують, бо мають бути з спеціального жаростійкого матеріалу, а роблять їх максимум з нержавійки і то то рідкість а пхають звиклу бляху. Пригодність ката визначають заміряючи тиск до і після. На машинах де дві лямбди ..до і після...... контроллер визначає пригодність ката. Все решта майстри на око...і на всякий випадок кажуть вирізати.... а потім пропалюють його і на другу машину ставлять.
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Все що в клушнику має бути - декілька перегородок. Ніяких тряпок мочалок і іншої хєрні.
    Мочалки в корпусі ката нічого спільного не мають з корпусом самого глушника.
    Польське є польське. Хочеш тиші - купляй оригінал
     
  12. McAr

    McAr Місцевий

    Авто:
    Audi B4 2.6 Quattro
    Клубна карта:
    000406
    Щось я не зрозумів твого допису. Зазвичай під словом "глушитель" ми розуміємо всю систему вихлопу, яка складається і з каталізатора( приймає тепловий удар і доокисляє продукти згорання і потинає заломлювати прямолінійний потік газів) ,резонатор( там стоять перегородки і отвори для зниження звуку і ще більшого заломлення газів, і сам глушник ( для остаточного зниження звуку і температури газів.
    В оригіналі новий глушник крім перегородок має шар кварцової вати і ціна орогінального каталізатора космос.

    Про мочалки в корпусі каталізатора- ідея непогана, потік газів заломлюється, звук дещо гаситься маайже аналог керамічних сот, ціна копійки. Недолік через тонкий дріт ті мочалки скоро вигорять і в процесі прогорання будуть тарахкотіти.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)