Вирішив поміняти кнопку включення фар на Г2, 89р.в. Оскільки там стояла зразка до 90р.в., а в мене є кнопки і фішки після 90р.в., то поміняв фішку. Всі дроти зкрутив по кольорах, все гут, але залишилось на фішці 2 контакти NSL і 58е. Отже, фари горять, габарити теж, не має лише підсвітки приладів. Підкажіть куда під'єднати дроти NSL і 58е згідно цієї схеми. Бо я в е-схемах дупля не даю.
Ось таку фішку і кнопку я поставив. Від БЗР на неї йшло 8 дротів (до контактів 58R, 58L, 58, 30, 56, Х, 31, 58b. А до контактів NSL і 58е ніякі проводи від БЗР не йшли. Так ось, куди їх під'єднати, щоб з'явилась підсвітка кнопок і панелі приладів.
Треба схеми старого та нового зразків.Якщо ти виложиш тут(схема підсвітки повністю) то зможу підказати.
Та так і я бачу, що 58 і 58е треба з'єднати. Я розібрав кнопку нову і стару, і це зрозумів. А NSL куда ? Всі решта (крім 58е і NSL) скрутив по кольорах дротів, ну і звичайно по номерах контактів кнопки дивився.
Кнопки розбирати не треба було, всі з'єднання робляться зовнішні.NSL нікуда не під'єднується(по ідеї це противотумані фари).І обов'язково треба запобіжник 10А.
Кнопки розібрав і стару, і нову, для того, щоб порівняти їх контакти, і зрозумів, що 58 і 58е відповідають за інтенсивність освітлення панелі приладів. Тобто 58 і 58е з'єднуємо через 10А запобіжник, а NSL залишаєм. Андрій, дякую за допомогу ! Ще хотілося б почути чиїсь підтвердження ! Особливо Донецького А.
все вірно, просто в старій схемі був додатковий + а вже в новій з"єкономили)))) А запобіжника там не треба - на габарити він є в блоці запобіжників
Ну що ж, кнопка разом з фішкою успішно замінена, все працює, все чудово ! Дуже дякую Андрію, Дімі та Артему за консультацію !
памятаю я ту проблему , тобі повезло шо в тебе нічого не закоротило , бо я як пробував ставити виключатель нвий на старі виходли , то конктретно шось замкнуло , знайшов що і поміняв , але моя порада це знайти старий контакт і старий виключ
В мене вже все зроблено. Поміняно і штекер і кнопку. Все працює чудово. Ну я б в житті не додумався запхати кнопку нового зразка в старий штекер ! Та і зробити це НЕМОЖЛИВО ! Мені не повезло. Я думав головою, а чого не знав, то проконсультувався у тих, хто ЗНАЄ ! ! !