коротче справи такі , непонятно чого , хоча понятно скоріше всьо через старість , почали стукати компенсатори , ось мої питання на сьогоднішній день 1 які наслідки якщо на то забити , тобто що компенсатори можуть зробити 2 скільки коштує заміна( ціна на компенсатори не цікавить їх ціну бачив) 3 що взагалі роблять компенсатори 4 хто підпишеться їх поміняти і за скільки Гольф 2 1.3
Ну, якщо не пізно то можна їх відновити, тобто почистити, бо найчастіше стукають вони від того що стружка\пилюка попадає в поршень гідрика і він підклинює. Якщо щойно почали, то можливо вдасться відновити прочисткою. Якщо не міняти, то порозбиває коромисла, чи рокера(в залежності яка система) і тоді похєрить сідла клапанів і самі клапани вийдуть з ладу а тоді вже можна всю головку викидати.
Заміна масла може дійсно допомогти, в мене таке було як мінімум два рази. 1- коли спробував залити Venol, на ньому поїздив десь до трьох тисяч, гідрики цокотали, думав вже лізти в двигун, коли поміняв на Kastrol все змінилось; 2-й коли залив Shell, теж поїздив до трьох тисяч, було враження, що одночасно позаклинювали гідрики всі одночасно. Зараз перейшов на Liqui moly, покищо супер. Всі масла 5W40.
Не знаю за 15w40, але раніще я заливав 10w40 (за звичкою коли в мене був не турбований двигун і не гідрокомпенсаторний), десь дві заміни поїздив на турбованому на 10w40, але потім почитав що для турбованих двигунів виробник рекомендує повну синтетику,- 5w40! Накатую не більше ніж 10 тис км. Різницю відчув суттєво в трьох випадках: 1- зимою, легше зводиться; 2- літом в велику спеку менше димить на пеоегазовках; 3- коли доїзджаю до 8 тис. км. на напівсинтетиці було густіше масло, а на синтетиці по густині можливо чуть густіше від нового. І ще не менш важливо на стінках внутрішніх поверхонь двигуна на синтетиці нема ніяких наслоювань (зауважив, коли міняв не одноразово прокладки клапанної кришки).
Мінералка... вповні підходить якщо не підробка... Любе масло піде, якщо не підробка Мінералку тре скоріше міняти, синтетику пізніше. В даному випадку не має значення густина написана на каністрі а має значення якість масла що в каністрі
Нажаль якісного масла на нашому ринку таке враження менше 50% я вже навіть не знаю де шукати це нормальне мастило!!!