Заміна компенсаторів

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Васьок або ZiK, 22 тра 2017.

  1. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    коротче справи такі , непонятно чого , хоча понятно скоріше всьо через старість , почали стукати компенсатори , ось мої питання на сьогоднішній день
    1 які наслідки якщо на то забити , тобто що компенсатори можуть зробити
    2 скільки коштує заміна( ціна на компенсатори не цікавить їх ціну бачив)
    3 що взагалі роблять компенсатори
    4 хто підпишеться їх поміняти і за скільки
    Гольф 2 1.3
     
  2. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Ну, якщо не пізно то можна їх відновити, тобто почистити, бо найчастіше стукають вони від того що стружка\пилюка попадає в поршень гідрика і він підклинює. Якщо щойно почали, то можливо вдасться відновити прочисткою. Якщо не міняти, то порозбиває коромисла, чи рокера(в залежності яка система) і тоді похєрить сідла клапанів і самі клапани вийдуть з ладу а тоді вже можна всю головку викидати.
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Поміняй масло для початку
     
    • Подобається Подобається x 2
  4. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    Заміна масла може дійсно допомогти, в мене таке було як мінімум два рази. 1- коли спробував залити Venol, на ньому поїздив десь до трьох тисяч, гідрики цокотали, думав вже лізти в двигун, коли поміняв на Kastrol все змінилось; 2-й коли залив Shell, теж поїздив до трьох тисяч, було враження, що одночасно позаклинювали гідрики всі одночасно. Зараз перейшов на Liqui moly, покищо супер. Всі масла 5W40.
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    прікол полягає в тому шо в мене масто 15W40 таке порадили залити
     
  6. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    Не знаю за 15w40, але раніще я заливав 10w40 (за звичкою коли в мене був не турбований двигун і не гідрокомпенсаторний), десь дві заміни поїздив на турбованому на 10w40, але потім почитав що для турбованих двигунів виробник рекомендує повну синтетику,- 5w40! Накатую не більше ніж 10 тис км. Різницю відчув суттєво в трьох випадках: 1- зимою, легше зводиться; 2- літом в велику спеку менше димить на пеоегазовках; 3- коли доїзджаю до 8 тис. км. на напівсинтетиці було густіше масло, а на синтетиці по густині можливо чуть густіше від нового. І ще не менш важливо на стінках внутрішніх поверхонь двигуна на синтетиці нема ніяких наслоювань (зауважив, коли міняв не одноразово прокладки клапанної кришки).
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Мінералка... вповні підходить якщо не підробка... Любе масло піде, якщо не підробка Мінералку тре скоріше міняти, синтетику пізніше.
    В даному випадку не має значення густина написана на каністрі а має значення якість масла що в каністрі
     
  8. wvB2

    wvB2 Початківець

    Авто:
    vwB2 1985р 1,6TD SB
    Нажаль якісного масла на нашому ринку таке враження менше 50% я вже навіть не знаю де шукати це нормальне мастило!!!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)