В мене тріснула кришка термостату (патрубок що накриває власне сам термостат і виходить до радіатора) під номером 4 (ориг. номер 052 121 121 Е) Побігав по базарах, пообдзвонював магазини толкові, і на шротах - нема, навіть на екзісті не продають. Ставилася така деталь лише 1984-1985років на двигуни 1,3 НК тому мабуть і рідкісна. А от на кожному кроці є корпуса термостату для двигунів 1,3 МН і NZ. Питання - чи можна повністю поміняти корпуси термостатів, блоки двигунів вроді схожі? Правда на малюнках отвори до блоків двигуна в них різні (зверху новіші - внизу мій варіант) P.S. Ще по екзісті побачив, що такі ж корпуса термостатів стояли на 1,3 двигунах в GOLF I, навіть кришка термостата схожа і має номер 052 121 121 D Варто може шукати ще таку (хоча думаю на Golf I ще важче найти)?
Треба буде якось подивитися, поки що є надія залляти ту кришку епоксидною смолою а потім на герметик і так їздити, поки не найду оригінальної. Просто думав може хтось досвід має і знає конкретно які отвори в блоці НК і МН
Різниця в головці, в HK клапана без компенсаторів, а в MH відповідно з компенсаторами. В мене теж була така проблема саме з HK двигуном(2 варіант) то я ту пласмаску незнайшов, а замінив куском м"ясорубки (я нежартую) взяв ту частину яка використовується для начинки ковбас, трішки підточив по колу і спланував місце з"єднання з турмостатом. Три роки від"їздив ніяких підтікань небуло.
Хоч це звучить смішно але дійсно так і було. А на ковбасу я заробляв катаючись на справному автомобілі
Наразі свою проблему вирішив - знайшов в Дніпропетровську цілу цю саму кришку і купив. Правда раді інтересу заклеїв ше свою стару - сьогодні будем випробовувати чи витримує епоксидний клеї 100"С