заміна КПП або переобладнання на довші передачі

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем RomanoProddi, 20 вер 2009.

  1. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    вельмишановне панство, можливо вже ця тема тут і проскакувала (хоча я крім схожих не побачив нічого) тому прошу дати ссилочку, бо я щось не бачив такого як мені треба.

    суть ось в чому -
    в мене стоїть коробка CRU, і все ніби влаштовує. Але на 5 передачі їду 100 км/год при 3000 оборотів двигуна. на Синкрі в мене 120 км/код був при2500-2700 оборотах.
    все нормально працює, просто хочу запитати - що краще??
    1. Замінити коробку?? на яку???
    2. Проскакувала тут думка від Ореста поміняти шестерню 5-ї передачі?? це можливо?? і як??
    3. Їздити далі і не парити мозги???

    наперед вдячний
     
  2. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Їздити далі і не парити мозги.
    CRU:
    1 3.3
    2 1.944
    3 1.307
    4 0.971
    5 0.755
    ГП 4.235
    В Пасата всього дві КПП з такою короткою ГП, всі решта мають в районі 3,68-3,94.
    Можеш шукати довшу, якщо шось не влаштовує, я б не радив лізти в ту КПП і шось в ній міняти, бо потім викинеш її.
    Але як на мене, це досить цікава КПП і числа непогано підібрані, для норм ривка і прискорення. А 90-110 економ режим, норм.
    пи.си. на г2 ГТІ з 2у КПП при 100 на 5й теж в районі 3 тис, зате йдеш на обгін нормально, не переходячи на нижчу.
     
    • Подобається Подобається x 1
  3. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Markell дякую тобі. але справа в тому, що жре вона в тому "економічному режимі" 10 літрів!!!! і це по трасі!!!!! і по місту так само!!! і рве вона класно. з другої можна на асфальті малювати колесами ( я цього не роблю)
    ще питання - ніяк не можу вдуплити, що таке головна передача?? якщо не важко, поясніть.
     
  4. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    тільки що мав можливість перевірити ще раз ( тре було катнутти).
    при швидкості 110 км/год - 3000 об. на 5-ій передачі. покази компа - 9,8-10,2 літра.
    але ж раніше я літав!!! тепер мені, щоб їхати 140 км/год - то тре до 4000 об добирати, а це відповідно і масло буде жерти і бензу пити. халепа........

    я довго дивився на свою кпп з Сінкри і надивився, що можна зняти роздатку з виходом на праву полуось і поставити туда з якоїсь кпп (аби тільки підійшла) сам вихід на праву полуось. вибачте, що так пишу, бо не знаю як правильно називається.
     
  5. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    в мене було 3000 при 110-120 км/год на рідній AYR,при заміні на КПП від 1.8і - ніц не змінилось !
    пи.си. а не виникало відновити сінхру?тим більш на зиму?
     
  6. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    ось що я надивився.
    Ярославе, я б з радістю відновив би її. Але мені треба полуосі на зад + кардан + невідомо, що з цією коробкою. Бо при ввімкненому двигуні з наї роздавався дивний шурхіт і йош він якраз з роздатки, або з хвостовика, що йде на зад.


    [​IMG]
     
  7. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    добре. тоді чому власників Пассатів з 2,0 мотором хваляться, що по трасі 7-8 літрів, а по місту 10 максимум???? чи може вони на 5-ій передачі їздять 60 км/год????
     
  8. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    навіщо там щось знімати.в тебе ж повинна лишитись "коротка" права полуось?! а на роздатку поставити пропєллєр,буш мати ше +пісят конів:girl_angel:
     
  9. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    навіщо мені даремне "трущієшся" деталі?? і той шурхіт під капотом???
    Я думав можна щось змінити в CRU. в крайовому припадку я її просто продам. коротити просто так для "ікспєрімєнту" не буду.
    хай-но МАРКЕЛЬ появиться он-лайн. він то діло толково розпише.
     
  10. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    [​IMG]
    На малюнку коробка від 1,3 але для наглядності підійде: головна пара це - парашестерень яка передае зусилля на колеса(через диференціал), незалежно від ввімкненої передачі вона завжди в зачепленні(позиція 27 та дивись по стрілочці).
    Принцип роботи механічної кпп: первичний вал через щеплення з"єднаний з двигуном, на ньому стоять шестерні передач, які за допомогою вилочок з"єднуються з з відповідними парами на вторичному валі. Вторичний вал в свою чергу передає силу двигуна на колеса за допомогою головної пари.
     
    Останнє редагування: 21 вер 2009
    • Подобається Подобається x 1
  11. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    Проді. якщо у тебе коробка 020 то в принципі поміняти пяту передачу не проблема, навіть колоти коробку не треба, пята передача в цих коробках в окремій "камері", але тут уже на свій страх і ризик. я б міняв, якщо пяті передачі дійсно різні.
    якщо хочеш поміняти головну пару, то це гемор ще той, одна із шестерень пари є на валу "8" (малюнок Діми) і вона є одним цілим з валом, а просто поміняти шестерню "27" не вийде. за коробку 02А не сказу, не вскривав.
     
    • Подобається Подобається x 1
  12. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
  13. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    ІМХО - В мене така ж проблема була на ГАЗ 2410...
    Думав, думав і вирішив не міняти бо однаково видимого резалту не буде, а капіталовкладення - ШАЛЕНІ.
    Просто взяв коробку від 31029 і попробував в Таксопарку прокататись (була там на ремонті). Скажу чесно - ніякої різниці не відчув. Просто лишній раз дригав ричагом КПП. Плюс 10 км/год це не показник.
     
  14. vitOK

    vitOK Місцевий

    Авто:
    Audi a4 b6 18T quattro
    коли на далекі відстані їдеш це ой який показник
     
  15. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))

    Відчуваєш різницю - ГАЗ 2140 і VOLKSWAGEN PASSAT ??? хоч схожі букви (крім букви А) ти в цих назвах бачиш????????

    по темі - подивився сьогодні свою Сінкру. найшов напис 02А. думаю все ж таки роздатку викинути і вкинути це кпп.
    Маркель, ти як на те дивишся???
     
  16. Siko

    Siko Active Member

    Авто:
    1
    Малось на увазі принцип дії. Раз воно так з заводу то, я думаю, німаки то чимось обгрунтовували і міняти щось то й вийде "шило на мило"
    + чи багато з нас часто (хоча б раз на тиждень) їздять на далекі відстані? Думаю процентів 20, не більше.
     
  17. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    я їжджу на далекі відстані часто.

    роздуплився я, що таке головна передача, точніше згадав. дякую Дімі 1405 за підсказку.
    Я думаю, що передача з таким числом має позитивну дію на двигун. Оскільки зменшує на нього навантаження?? чи не так???

    але всерівно хочеться ганяти.........
     
  18. Kam@toZ

    Kam@toZ Місцевий

    Авто:
    VW Jetta 2 1.8 RF 2e2
    KHS DH 50 Fetish
    Клубна карта:
    000088
    сьогодні заміряв у себе коли набрав 100 на 4-пер.було 3000 об.,а на 5-пер. 2500,це для порівняння,якщо хочеться ганяти то треба щось робити.:gamer:
     
  19. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    RomanoProddi
    розберись, якого результату ти хочеш добитись, бо я сам не розумію.
    Хочеш ганяти? При цьому хочеш "довшу" КПП...не логічно. Так, ти будеш мати довші передачі, нижчі оберти двигуна при вищій швидкості, що негативно відіб*ється на динаміці авто. Для прикладу, будеш їхати по трасі на 5й, і переходити на 4ту або 3тю для обгону. Довга коробка і ганяти - несумісні як на мене речі, вона для економії більше, хоча це відносна економія.
    Якщо ти при далеких поїздках часто їдеш 140 і більше (постійно) - тоді з довшою коробкою (і відповідно ГП меншою 4; - 3,66 наприклад) ти будеш мати менше споживання бенз., але при розгоні до тої ж швидкості за рахунок більшої нагрузки - більше споживання. тому все залежить від стилю їзди.
    Коротше я б зробив так:
    1. залишив би стокову кпп, тому що так буде збережено правильне співвідношення потужності/розходу, закладене заводом.
    2. поставив би довшу коробку, якщо мені важлива економія і є часті дальнобої
    3. поставив би коротшу кпп, якщо в мене на першому місці динаміка автомобіля і багато їзди по місту.

    ідеальний як на мене варіант - коротка кпп, але 6ст)) але це дуууже дорого.

    пи.си. впринципі, всі 02а КПП взаємозамінні по кріпленнях, є різниця тільки в діаметрі валів, що усувається заміною щеплення, так що можеш експериментувати. Найдовші КПП на дизелях. На більш потужні бенз. двигуни (2Е, АБФ) ставлять більш короткі коробки, враховуючи наближеней до спорт. режим їх експлуатації.
    пи.пи.си. не думай, що при їзді на 2000 об розхід буде меншим, ніж при їзді на 3-3,5 тис. Звичайно, залежить від конкретного двигуна, але в бенз. двигунів пік крут. моменту точно вищий 3тис. А найефективніше співідношення розхід/потужність якраз близько піку крут. моменту. Для економії більш важливо вміти правильно тиснути педаль акселератора і відчувати роботу мотора, а от їзда на понижених обертах пришвидшує його смерть.
     
    Останнє редагування: 23 вер 2009
    • Подобається Подобається x 2
  20. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Тут як то кажучи палка в двох кінцях: З одної сторони велике передаточне відношення це дійсно легше двигуну, є динаміка при120-140км/год(зараз описую свій 1,3 та мою коробку)але оберти 4000-5000(від 4000 до 5000)це впринципі не дуже добре для двигуна. При малому передаточному відношенні машинка трішки тупіша(зато є можливість довше крутити на передачі), зробити гарний ривок на світлофорі не завжди виходить, щоб зробити обгон при 120-140 приходиться переключатися на нижчу передачу, щоб небуло втрати динаміки(в моєму випадку це просто не реально бо на 4 максимум 120 при 6000об/хв, я буду гальмувати двигуном), тай оберти при 120-140 3000-4000(а це всетаки єкономія пального!!!). Я навіть при покупці нової гуми купував нові диски 15" замість 13", звісно серйозних змін я не добився, але "+" ті самі 5-10км/год при тих самих обертах("-" сопротівлєніє бо ширша резина) можливо якихось 50-100грам на 1000 км і економлю:):):)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)