Заміна личинок замків на дверних ручках

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем Shaggy, 19 вер 2012.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Отже, якщо сідає АКБ, або знімаю його на зарядку, попасти в машину можу тільки через багажник.
    Замок на водійській дверці був зломаний ще в далекому 98му коли тільки після пригону машини на Україну хотіли вкрасти магнітолу.
    На правій дверці ручка була замінена на іншу зі шроту, після того як розбили дверку мені.

    Серцевину з пасажирської ручки я витягнув ключем. Хочу поставити її хочаб в пасажирську або в водійську. але незнаю як витягнути ні ту, ні іншу. В водійську ключ не лізе, а в пасажирській ключ взагалі не такий мав би бути.
    Може хтось знає як можна витягнути серцевини без ключа??? Намагався викручувати викруткою тощо, але не допомагає....
     
  2. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    щось похожа ситуація і в мене. в мене пасажирська сторона відкривається, але до машини маю два різні ключі, тобто один від запалювання другий від дверки..... хочу зробити щоб був один загальний ключ. пробивав в Франику, то вартість такого 300 грн.
     
  3. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Десь на форумі є тема де описано як самостійно за допомогою нескладних інструментів(натфіль, 1л пива) можна підігнати будь яку "личинку" (секретку) підключ (інший ключ).
    Нажаль незнаю конструкцію ручок пасата, та однозначно їх(зовнішні ручки) потрібно зняти з авто, в Г2 достатньо відкрутити "язичок" від секретки (ричажок який контактує з механізмом запирання замка) і можна просто (без ключа) виштовхнути "личинку" з ручки. Якщо в пасата так невийде то є одна хитрість: виштовхнути секретку недають "розтопирені" пластини (коли вставляємо ключ вони ховаються в личинку), а отже нам потрібно їх сховати в секретку тому беремо шило чи голку і з внутрішньої сторони ручки (там де стояв відкручений язичок) бачимо дві проточки (пази) в них позаходили ці пластини (вставивши ключ вони ховаються в личинку утворюючи цилінр) тому шилом примусово ховаємо їх з обох боків (проточок) в личинку і виштовхуємо її назовні. Без ключа пластини повипадають з секретки.
    Вибачаюсь за велику кількість слів личинка та секретка. Успіху!
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Хм. Ну так, там ті пластини якраз і не дають цього зробити. Але щось мені здається, що там ніяк не запхати ніякого шила щоб їх заховати.
    Подивлюся на вихідних, може дійсно можна, бо я щось не звернув уваги, але й не побачив варіантів як витягнути серцевину.
     
  5. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    технологічно, під час виготовлення. фрезі потрібно вийти. Саме тому і роблять ці проточки або наскрізними, або з виходом (входом) на задню сторону. Тим більше що під час взлому треба буде зламати (вирвати ручку) а отже відпаде необхідність в секретці бо буде вільний доступ до замка. Успіхів!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)