Заміна масла АКП + обслуговування муфти Haldex

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем stasandriy, 14 бер 2021.

  1. stasandriy

    stasandriy Початківець

    Авто:
    Passat B7 4Motion 2.0 TDI Highline 130KW DSG | 2014
    Пацієнт Passat 4Motion 2014 року, двигун CFGC 177 к.с. Остання заміна масла в АКП була на 177 тис.км., зараз пробіг 203.
    Планую одним махом замінити масло в коробці та обсужити муфту повного приводу. До кого порадите з таким звернутись? Чи вартує їхати до офіціалів в Алекс?
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    а хто казав міняти масло в АКПП....виробник говорить що масло не міняється а доливається якщо падає рівень
     
  3. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Ти вважаєш, що згідно фізики, хімії, математики, астрономії і фізкультури, масло в АКПП міняти не треба, а справді слухати маркетингових виробників, які говорять, що воно (масло) "пожиттєве" там? А як жиш прогорання масла і стружка, якщо жарити коробку?
    Ти ще скажи, що віриш в нові масла, які потрібно міняти кожних 15 тис.
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ні то мені з космосу сказали... ))) Якщо серйозно... то вірю ЕЛЬЗі... там сказано чітко - масло не міняється за весь термін експлуатації АКПП, а тільки доливається якщо падає рівень. Є і другий момент з досвіду...чомусь деякі АКПП після заміни масла здихають...деякі ні. Причому н залежить від коду .... тобто моделі. Колись один коробочник так пояснив.. По перше в АКПП не звичайне масло яке йде в механіку...так зване гіпоїдне( підвищеної вязкості) а масло типу АТФ - це скоріше не масло а гідравлічна рідина.... типу яка йде в домкрати. Звичайно це специфічна рідина, яка і шестерні змазує але в основному гідравлічним методом переключає шестерні.. Ти коли небуть бачив щоб в домкратах міняли рідину. І друге... як би в АКПП не було герметично і які б фільтри не стояли...все одно є дрібна пилюка і бруд осідає на стінках і всюди де можна і там сидить...коли повністю поміняти масло в АКПП то нове масло має миючі властивості, які в старому вже знижені...і то нове масло розїдає те що осіло на стінках АКПП і забиває все що може...а АКПП починає хреново переключатись ...а потім взагалі дає клина. В самих перших автоматах міняли разом з фільтрами що 60 тис...потім перестали. В АКПП в середньому повна заправка 8-9 літрів, а доливати рекомендують не більше 2.5- 3 л. Це звязано ще і з самою технологією заправки і заміни...Все треба робити при працюючому насосі в АКПП..тобто при заведеній машині. Бо в піддон АКПП влізає тільки 3 л масла а решта в "бубліку" і в інших частинах коробки... і якщо на незаведеній машині відкрити мірну пробку то всі 9 літрів підуть з коробки і потім при заправці назад насос починає працювати в суху і дуже тяжко закачує масло назад тим самим дістає сильну виробітку і пришвидшує кирдик коробці. А якщо насос працює то з АКПП не злиється більше як 3 л масла. Масло повністю міняється коли йде ремонт АКПП на вулиці..воно заливається при збірці
     
  5. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Та чоловіче, я вже багато років дивлюся ютуб. Наприклад таких, як Academeg та інших. Я заради свого розвитку передивився сотні випусків про АКПП типу ZT i DSG. Чувак на Рейдж Ровері на офроуді спалює його за один сезон, воно має властивість спаленого масла в АКПП. Як думаєш, пропалене масло доб*є коробку автомат чи ні? А стружку треба прибрати з магнітів піддону коробки чи ні. А в маслі буде стружка чи ні? Все міняється, я не вірю космосу, бабі гадалці біля мого під*їзду і деяким рекомендація автовиробників.
    Є така практика, що при заміні масла в АКПП (в доволі зношено-добитій), коробка вмирає, бо масло є чисте, вимиває усі шлаки і відклади і коробка вмирає. Але там пробіг коробки 400+ тис, ізнос вже глобальний, такі коробки пускають в "останню путь", тобто там не варто міняти масло, бо піде скоро під капіталку. Доїзджаєш допоки помре. А в свіжих коробках, в залежності від навантаження їзди я б міняв масло кожні 30 тис. Ага, а ті, що їздять на оффроуд, ті що дріфтують, ті що роблять бернаути, в них масло за сезон підпалюється, якщо не міняти, то АКПП приїде за рік і ресурс її буде 60-70 тис орієнтовно.
    Я дивився статистику по DSG i ZF.
    Тільки не кажи, що ютуб для лахів таких, як я і там все не правда ))))

    А навіщо в домкратах міняти масло? Вони працюють в таких режимах, як дріфт, драг, бернаут, оффроуд?! Там явно нема перегріву масла, надмірного тертя і швидкості тертя.
    Подивився один випуск блогера Academeg, він в АКПП на Рубіконі міняв масло у фільтруючій установці, де через машину проганялося дофіга масла, поверталося в установку фільтрувальну і по кругу далі в машину. Звісно ти не злиєш просто так масло з АКПП, але коли проженеш його по кругу разів 15, а потім влиєш нове, то буде повна чиста заміна масла. Вартість такого комсос, але і Мерс 222 чи Рейндж Ровер не дешевий.
     
    Останнє редагування: 17 бер 2021
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    А я невпаки не вірю Ютубу а вірю рекомендаціям автовиробників... За всяку хрень на ютубі ніхто не відповідає, чуваки просто заробляють на рекламі а виробник за свої рекомендації на папері відповідає і це як кажуть в одесі велика різниця. І я не говорю про якісь спеціальні режими роботи АКПп типу гонки чи оффроуди...я про побутову їзду кожен день. І говорю тільки про групу VAG. Про інші не знаю бо не читав тех документацію на них..Єдине з досвіду можу сказати що один раз приїхав знайомий на 123 мерсі з механікою. за весь час ні разу не міняв масло... Ремонтував йому двигун з витягуванням разом коробкою . На коробці не було пробок ні заливу ні зливу масла. Ради цікавості вскрили коробку.... а в середині червоне масло чистеньке як сльза. стінки шестерні все чистеньке як з заводу...акуратно то все закрили і все...Машині було 32 роки. і ще з досвіду...багато раз при демонтажі АКПП зливалось масло з радіатора і трубок ожолодження. пробував його відстояти щоб щось осіло...ніхрена там не осідало а по кольору було чуть темніше як нове...і це при пробігах під 300-400 тис. І АКПП ради цікавості пару раз вскривав... немає там характерного для МКПп бруду і стружок, все чистеньке і жирненьке. але все є індивідуальне... можливо є АКПП що треба міняти, але в більшості по VAG групі не треба міняти... Ну і DSG це не автомат - це роботизована механічна коробка, а в роботі масло міняється як на механіці
     
  7. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    в мене на А6 регламентна заміна що 60к. сам виробник про то написав у сервісній. шах і мат :)
     
  8. stasandriy

    stasandriy Початківець

    Авто:
    Passat B7 4Motion 2.0 TDI Highline 130KW DSG | 2014
    Ну в мене по книжці була заміна масла АКПП на 170 тис, перед тим на 120 якщо не помиляюсь. +-кожні 60-70 тис.

    А по Халдексу хтось підкаже? Там також можна нічого не міняти?) А якщо міняти то до кого радите звернутись?
     
  9. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Ти ще скажи, що віриш рекомендаціям автовиробників - НЕ ПРОГРІВАТИ двигуни. Міняти масло лонг лайф через 15 тис.
    В деяких авто відсутні вже покази температури двигуна на приборці, щоб Ти не знав чи прогрітий двигун чи ні, а їхав на холодне. Як думаєш, для чого? Все вірно, щоб резурс двигуна люди робили меншим. А як думаєш чого в Ауді і БМВ відсутній щуп масла? Це ж рекомендації виробника не лазити таким як я і ти перевіряти рівень масла.
    А Ютуб списати під "ноль" якось смішно, наче там лише дураки з дибілами висвітлюються.
    У фільтровочну установку для АКПП ти також не віриш? Як знайду ту серію, то кину тобі ссилку. Досить цікава серія.
    Яка різниця їзджу я в громадському режимі чи в критичному. Ну наприклад в мене якесь RS чи AMG чи M на АКПП ZF, ну валю я під відсічку, ну дріфтую, роблю бернаути. За сезон у 20000 км я спалю масло в коробці в хлам, буде як пити дати стружка на магнітах і в каналах, РЕКОМЕНДУЄШ не міняти повністю масло з фільтрацією? Скільки коробка вартує до AMG?
    Тому фізику масла, тертя, температурних режимів ніхто не відміняв, а рекомендації виробників це іноді маркетинговий прогрес.
    На очі бачив у Фольксвагенів стару книгу, де писали не лити жодних присадок в мотор, подивися на Фольци в книгу з 2019 років, там пише РЕКОМЕНДОВАНО лити VAG присадки. А шо курва ся змінило? Ти би лив присадку в мотор? Я нє.
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    І в мене А6 ще й квадро... по коду АКПП Ельза каже що масло не міняється ніколи.. я тільки не зрозумів шо за шах і що за мат
     
  11. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Вірю...але розумію для чого це і прогріваю. В німеччині законом заборонено прогрівати і виробник не може інакше написати. Це екологічна херня. причому бензинки можна не прогрівати..а дізеляку бажано. Є ще інший момент - поки двигун не прогрітий розхід палива підвищений. Якщо маєш масло лонг лайф з німців чи французів можеш спокійно міняти через 15к...якщо купив в Україні то спокійніше буде коли поміняєш через 8к.
    Щось ти все намішав на купу...)))) по черзі
    Не тільки на Ауді і БМВ немає щупів а на половині американців...там в піддоні є датчик рівня масла і як падає рівень загорається жовта масльонка, як масло пропало взагалі то загорається червона. Виробник вирішив не дублювати електроніку...чи добре це чи погано поки трудно сказати.
    Нащо ютуб списувати...там можна мультики подивитись))) Якщо серйозно то в інтернеті в цілому у відкритому доступі дуже мало корисної інформації. Все що є то любительські штучки або професійні рекламні. Ні на любительських ні на рекламних нічого не навчишся. можеш навчитись тут Volkswagen AG erWin Online... але то не задаром..Це підтвердження що корисна інформація не є у відкритому доступі
    Ніякого масла ти не спалиш за сезон навіть як будеш їхати поза відсічку...ти пльонтаєш механічну КП і автомат..Фрикціони ти можеш спалити, як застрянеш в болоті і будеш невміло вилізати звідти... І стружки там немає...їй немає звідки взятись..там немає зацепів шестерень так як на механіці. І масло охолоджується в водяному радіаторі... Якщо працює система охолодження двигуна то ніколи не перегрієш масло в АКПП, в якому б ти режимі не їздив. Там зроблено під дурака... щоб ти не робив і як би не їздив зламати не зможеш - електроніка не дасть. .. Хоча поламати якщо захотіти можна все...))))
    А змінилося те що тепер присадки інакші як були 30 років назад.. Тоді були чугунні блоки, тепер люміній. тоді двигуни були міліонники по ресурсу ..тепер не кожний і до півміліона дотягне.. Яб спочатку вивчив що то за присадка а тоді вже б думав
     
  12. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    тільки в мене з 2015го року, також кватро і на акпп. шах і мат - те, що в самій книжці сервісній вказана заміна кожних 60к (це про те, що ти кажеш, що нах міняти масло)
     
    • Подобається Подобається x 1
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Та хоч 20 року. після 2008-2010 років в плані силової установки і трансмісії сильно нічого не міняється...всі вкладуються в розробку електро а ДВЗ тільки трохи модернізують і чіпляють додаткові цяцьки по салону і кузову і качають з покупця гроші. І я не казав що нах міняти масло я казав що у більшості АКПП не міняється..Якщо в тебе написано що треба міняти то міняй...нах купляв машину де треба міняти)))..Тільки виясни що в тебе стоїть АКПП варіатор чи робот...бо і там і там нема третьої педалі, але це є різні речі. Автор посту написав що в нього АКПП а в профілі стоїть DSG. А DSG це робот = тобто механічна коробка з електроним управлінням зміни передач - і там масло міняється бо є шестерні які ідуть в зацеп. На АКПП і варіаторах класичних шестерень нема тому масло не міняється..то де матюковий шах))))
     
  14. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    на варіаторах обов"язкова заміна кожні 60тис. всіх без винятку і не залежно від виробника
     
  15. ігор79

    ігор79 Початківець

    Авто:
    Vento 1.8
    В Пассат б7,б8 ,в DSG заміна масла і фільтра кожні 60 т. км,в МКП не регламентується.АКПП на такі авто не встановлювалася.
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Де таке написано
     
  17. Kinder

    Kinder Аксакал

    Авто:
    VW B6 Passat 2.0 2006
    Клубна карта:
    21
    Ти протирічиш сам собі. Автовиробник говорить не прогрівати двигун внутрішнього згоряння, а Ти віриш і порушуєш рекомендації і прогріваєш. Бо розумієш фізику тертя. Але порушуєш рекомендації. Але кажеш, що віриш рекомендаціям. Протирічиш собі.
    Стосовно масла Лонг лайф і інших. Які би присадки не були, вони згорають при 2-3 тис. Якщо Ти жариш машину, як залатая маладьожжж, то масло згорає в моторі ще швидше.
    Ти ніколи не чув про згорене масло в АКПП? А про згорене масло в роздатці? А про заводську фільтруючу установку для повної заміни масла в АКПП?
    Та навіть холодогель потрібно час від часу міняти, тобіж проганяти через фільтруючу установку, бо він в герметичній системі стає брудним.
    Я визнаю щуп. Чому? Бо сам контролюю рівень масла, не в рамках "критично" чи "висохло наніц", а бачу де рівень і тримаю його перед позначкою "максисум". Звісно цивілізованим країнам пофік на це, прогрівати двигун чи ні, масло в рівень чи менше, ті машини відкалатають 200 тис і поїдуть до нас.
    Я давно вже не плутаю МКПП і АКПП. Навіщо тоді в піддонах АКПП магніти для стружки?!

    Не сміши мене стосовно Ютубу. В мене враження, що в Тебе повний скептицизм до цього джерела інформації. Там крім аматорів є професійні речі. Чи російська тюнінг компанія "Гоша турботех" є також аматорами і їх не варто слухати? То чоловіче, та люди виставляють ДАВНО вже професійні шедевреальні речі, а не літачки з газет.

    Не сміши мене. Ти вважаєш, що масло в коробці ніколи не перегрієш? А чого ж тоді коробки в Ніссан GTR після 2-3х заїздів на четверть милі треба охолоджувати? А чого БМВ мотори після жогова так критично перегріваються і так їх перегрітих багато залатою маладьожжю?
    Масло в АКПП палиться аж бігом в супер динамічних умовах, офроудах і дріфтах.
     
    Останнє редагування: 18 бер 2021
  18. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    Elsa - AUTOMATIC GEARBOX
     
  19. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    Глянув по DSG - те саме: олива + фільтр кожні 60тис

    upload_2021-3-19_13-28-15.png
     
  20. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Шо означає "жариш"? Спускаєш масло і їдеш на сухо? В моторі масло тре міняти як сказав @kym В кпп\акпп міняти як каже інструкція до твого авто. Проблема що більшість "маладьожі" навіть не бачило інструкції а щодо читання її до кінця то взагалі мова не йде, бо товстенька книжка... В деяких інструкціях сказано не міняти взагалі, хіба якщо рівень впаде нижче мінімуму, тобто текти буде.
    Не путайте святе з грішним, ані роздатка ані антифриз немає нічого саільного з маслом в кпп, то окремі системи з океремими темами в інструкції. Я ніколи не чув про згорене масло в СПРАВНІЙ акпп і ніде інетах не знайшов про це підтвердження.
    Читайте інструкцію! Рівень масла повинен бути між макс і мінімумом посередині - там де каже книжка! І навіть якщо тобі пофіг, що в цивіліщованих країнах пофіг.
    Ги, якшо "Гоша турботех" є авторитетом, краще продай машину, не мордуй її.
    Мабуть тому що всі машини для перегонів не мають нічого спільного з заводськими? І всі є тюнінговані і доведені до крайнощів (як отим Гошою) для того саме щоб проїхати ці 3 заїзди і вмерти, зато проїхати їх на максимумі.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)