Заміна механічного вприску (КЕ Jetronic / КЕ Motronic) на електронний

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем dalkroz, 8 кві 2012.

  1. dalkroz

    dalkroz Початківець

    Авто:
    Audi 100
    читаючи багато статтей в мережі я наткнувся от на що - один володар ауді з механічним вприском поставив собі систему вприску Январь... цікаво б було почути може хтось стикався чи бачив таке на власні очі? і хто що думає по цьому приводу? хотілося б почути думку Кума що до цього?
    http://audi100.ru/forum/viewtopic.php?t=17824
    тут інфо і фото звіт)
    далі шукаючи інформацію і хоч якісь відгуки про таку заміну для мого двигуна AAR я знайшов от що - фірма займається розробкою і продажем і встановленням обладнання системи електронного вприску - але тут проблемка - знаходиться вона в Москві
    http://www.liscar.ru/s_zamena.php
    зараз розглядаю варіанти покупки такої системи... хто що може порекомендувати? може в нас в Україні є подібні фірми?
    всім буду дуже вдячний за відгуки)
     
  2. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Російський комплект ставили десь пів-року тому, правда установка зайняла день (авто під апотом в плачевному стані було). Завелася з третього разу, а так проблем ніякх не має.... минулого тижня хлоп риїзджав на мийку інжектора, вже 30 000 км гахнув на ньому)))
    Доставка з Москви також безпроблемна))))
     
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Знайомий з проектом переходу на Январь з моменту його виникнення. Це що ти найшов це один з варіантів.... проект робився на базі ауді клубу в Москві... там саме основне прошивка на Январь під пять форсунок. Не робив цього бо великий бюджет переробки.В сумі більше 1000 вічнолзелених. В росії набагато тяжче з розборками і доступу до вживаних частин. За такі гроші у нас можна привезти з Польші цілий двигун з робочим вприском і дальше їздити. Більше того цей вприск можна так відрегулювати що він буде їздити без електроніки тільки на інжекторі (типу карбюратор). Єдиний недолік режим прогріву. На холодному двигуні треба чекати поки прогріється. І трохи тратися в динаміці, але зменшується розхід. Але потужності двигуна вистарчає для нормальної їзди. Реально не бачу сенсу переходу на Январь. Взагалі якщо б було 4 циліндра то можна було б перекинути вприск з нетурбованої А4 1.8. Або можна поставити вприск ДІГІФАНТ тільки треба підшукати прошивку на 5 циліндрів і самому зробити рампу...... взагалі тільки прийшло в голову ... можна поставити вприск від 6 циліндрового і на одну форсунку поствити імітатор форсунки - це явно краще Января і по грошах напевне дешевше
     
  4. dalkroz

    dalkroz Початківець

    Авто:
    Audi 100
    тут я теж так подумав що дешевше обійдеться двигун з польщі. тоді нема сенсу мучитись з геморойом Января... про январь я так написав заради прикладу переходу на електронніку
     
  5. dalkroz

    dalkroz Початківець

    Авто:
    Audi 100
    тобто цій установці можна вірити? до речі як з розходом палива і динамікою авто? бо багато слів гарних написано, реклама ведеться але чи то правда що пишуть?
    ...а зможеш і мені поставити цю систему? і де саме Ви знаходитесь? якщо система буде ефективна то я починаю збирати гроші і звертаюсь до тебе за допомогою в установці:drinks:
     
  6. Star

    Star Новачок

    Авто:
    BMW E83 WV Passat CC
    Я перепрошую, а крім вас ще хтось ще тут розуміється на системах вприску? Бо,то що ви написали - бред сивої кобили

    P.S. Без образ, але інжекторні системи -колишній мій робочий профіль))
     
  7. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S

    може обгрунтуєш своє дорікання ?

    виклади частину своїх знань а не пусті слова
     
  8. Rock

    Rock Active Member

    Авто:
    Audi 80 1.8S
    kym чи можна поставити двигун 1,8Т від ауді А4 на ауді 80 В2

    по великому значенню там прийдеться міняти все підкапотне разом з ккп і електрикою ?
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    1.8 не турбо 94-99 модельних років точно можна... там такі самі блоки, як в тебе навіть КПП не треба міняти. З турбо треба уточняти кріплення двигуна, систему охолодження і систему вихлопу. Турбовані більше гріються і діаметр випуску більший. Маєм досвід перекидки замість простого дізеля 1.6 --> турбований 1.9 ... то тільки трохи кріплення двигуна і вихлоп переробили а так все влізло як рідне.
    В принципі думаю що можна. VW свої авто проектує як конструктор... в той самий кузов пихає і 1.6 і 2.8 двигуни.... і майже всі деталі універсальні
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)