Після довгих пошуках інфи в інеті таки наважився розшити дверку і витягнути той замок. Розбирав приблизно 1 год. Замок в руках, вскритіє показало, що здох мікрік(зломана ножка) і про всяк випадок пропаяв контакти. При спробах відновити ножку нічого неполучилося, суперклей не витримував. Згадав, що десь зустрічав інфу, що можна приробити від компютерної мишки, благо така неробоча була. Мікріки трошки менші, на три виводи, зато з двома отворами. Трошки надфільком підпиляв отвори, знайшов два болтика М2 з гайками і закріпив в корпусі замка, все працює. Трошки фото того мікріка в замку, хотів приблизити, але розмило, зрештою і так все видно. Дешево і сердито.
Думаю довго не прослужать! УВАГА! Всім не бажаючим платити за новий замок, на радіоринку є мікрики спижжені з заводу (з пильниками і сеціально для дверей) ))) тоість встають як рідні, а мо такі і є, просто треба заплавити пластмассові штирки ))) Є вони в тьоті Ані, карочі збоку, не там де будки а там де барахло продають всяке, вкінці
Я брав по десятці, але то було зо два роки тому ) Доречі в мене тоді була октавія, а наскільки я знаю там така сама система як в гольфі ) Доречі тьотка казала, що то саме з закарпуття за шкоди
как выход из положения, это установить концевик от ранних моделей VW проверенные временем и годами эксплуатации... унификация VW Group, в данном случае играет злую шутку с владельцами автомобилей, замена всего замка из за копеечного микрика... у меня такая же беда приключилась с микриком на водительской двери на октавии ( а это потянуло за собой: не работает свет в салоне при открытии двери, нет зумера при включенных габаритах, не подкачивает при открытии двери топливный насос, не корректно работает сигнализация)...замена замка на круг под штуку гривен... установил универсальный концевик на дверь и всё работает... видео отчёт - http://www.octavia4.ru/koncevik-vklyucheniya-sveta-zamka-dveri-shkoda-oktaviya-tur-a4/