Вирішив я поміняти прокладку кришки ГБЦ,тому що через неї сильно сочиться масло(Від заміни до заміни приблизно 700 мл).Заодно будуть мінятись сальники клапанів,сальник розподільчого валу.Мене цікавить може вже хтось таке робив?Якої фірми і з якого матеріалу має бути прокладка?Які сальники?Який герметик купувати?
Шось мені підказує, шо ти хочеш міняти прокладку клапанної кришки, а не ГБЦ. Складного нічого немає, головне шоб сама клапанна кришка була рівна. Коли знімеш - постав її на рівну поверхню, і подивись, чи її не потягнуло в місцях, де шпильки закручуються. При необхідності акуратно підрихтуй через дерев*яний брусок. Потім обезжир поверхні і постав нову прокладку, гумову, без всяких герметиків, послідкуй шоб правильною стороною і в паз лягла добре. Прокладку звичайно ж ставити оригінал, в крайньому разі Elring, непоганий замінник. Для заміни сальників клапанів треба клапана розсухарювати, візьми собі спєц. девайс - розсухарювач, підійде від ваза 8-ки. І дивись шоб нічого не впало під клапан чи в колектор, бо тоді доведеться скидати ГБЦ. До речі, масло може і через зависокий тиск картерних газів з-під кришки гнати. Почисти вентиляцію картера, якщо тиск всеодно зависокий - тоді знач компрес. кільцям крантєц.
не знаю як на рахунок гумової!!! подивися яка в тебе стояла гумова чи коркова бо є різниця , гумова вроді краща але вона йде з металевими кільцями довкола дірок які заходять на шпитьки, а коркова без них, ото в тому і різниця, якшо в тебе на шпильках є ті метялеві втулки то гумова не сяде на місце, я вже на цьому попалився