Заміна радіатора пічки. Пассат Б3.

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем Shaggy, 6 чер 2009.

  1. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Давно збирався і ось нарешті виділив день на заміну цього чудо дівайса без якого в дощ чи холодну погоду ну нікуда. Отож...

    1. Все щє в зборі, перекур, роздуми і приступаєм. Можливо фотки трохи в дивному порядку будуть, бо я таки намагався спочатку дістати це все з "бороди", але зрозумів що нічого не вийде, тому весь процес трохи розкиданий. Отже, 10:30:
    [​IMG]

    2. Знімаєм задню попільничку і відкручуємо 2 шурупи:
    [​IMG]
    Знімаєм цю всю штуку потягнувши назад і вверх(ручнік затягнути)

    3. Знімаємо чохол і ручку ричага передач:
    [​IMG]

    4. відщолкуємо викруткою пластмасу над ними і знімаємо роз"єми для діагностики:
    [​IMG]

    5. Відкручуємо дві пластмасові гайки (головка на 10)
    [​IMG]

    6. відкручуємо шурупи, які тримають бороду з одної і симетрично з другої сторони:
    [​IMG]

    7. Знімаєм бороду потягнувши на себе і відщолкуєм роз"єм прикурювача:
    [​IMG]

    8. Знімаєм пласмасу з регуляторів пічки піддівши викрутою:
    [​IMG]

    9. Відкручуємо 5 шурупів як на малюнку:
    [​IMG]

    10. І відкручуємо 6й, який захований під лампочкою підсвітки попільнички:
    [​IMG]

    11. Витягуємо кнопки і відчіпляємо від них контакти:
    [​IMG]

    12. Витягуємо решітки воздуховодів підчепивши так само викруткою з двох боків кожен:
    [​IMG]

    13. Відкручуємо 2 шурупи з центральної решітки:
    [​IMG]

    14. Знімаємо сигнал с руля просто потягнувши його на себе і відчепляємо дроти сигналу:
    [​IMG]

    15. Відкручуємо на кермі гайку торцевим ключем на 24 і знімаємо кермо:
    [​IMG]

    16. відкручуємо два шурупи з нижньої пластмаси під кермом і знімаєм її:
    [​IMG]

    17. Відкручуємо два шурупи з пластмаси, яка закриває приборку і знімаємо її:
    [​IMG]
    [​IMG]

    18. Відкручуємо 2 шурупи які тримають приборку і знімаєм її і виймаємо з неї шлейф (шось фотка не вийшла, але показано приблизно стрілками де вони є):
    [​IMG]

    19. Знімаємо поличку з-під бардачка відкрутивши 3 шурупи зверху і один знизу:
    [​IMG]
    [​IMG]

    20. Знімаємо бардачок відкрутивши шуруп знизу і 3 шурупа безпосередньо з самого бардачка:
    [​IMG]
    [​IMG]

    21. Викручуємо шуруп з правої решітки воздуховодів:
    [​IMG]

    22. Відщолкуємо дві защолки і знімаємо всю заслонку правого воздуховода:
    [​IMG]

    23. Ось що вийде =) :
    [​IMG]

    24. Знімаємо заглушки справа на торпеді і відкручуємо болти під ними (ключ на 8):
    [​IMG]
    [​IMG]
    Те саме робимо і злівої сторони.
     
    • Подобається Подобається x 2
  2. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    25. Відкручуємо шуруп з лівого воздуховода:
    [​IMG]

    26. Витягуємо всі кнопки і знімаємо з них рох"єми:
    [​IMG]
    [​IMG]

    27. відкручуємо 3 шурупи з полички під рульом, перед тим знявши кришку, яка закриває блок реле і запобіжників:
    [​IMG]

    28. відкручуємо 2 болти які тримають торпеду з місця бороди (ключ на 8):
    [​IMG]

    29. відкручуємо 2 шурупи які тримають ричаги поворотніків і двірників, знімаємо зліва і справа роз"єми і знімаєм самі ричаги:
    [​IMG]

    30. Висверлюємо закльопку з підсилення торпеди для того щоб витягнути проводку:
    [​IMG]
    [​IMG]

    31. відкручуємо один шуруп з центрального воздуховода знизу і дві защолку посередині зліва і справа і знімаємо його (повністю не знімиться бо заважає сама торпеда, але коли знімати торпеду то він сам впаде вниз. Якщо його не відкрутити торпеду витягнути нереально буде, є можливість зламати воздуховоди скла) А також знімаємо воздуховоди які ідуть від центрального і до крайніх воздуховодів:
    [​IMG]

    32. Потягнувши торпеду трошки догориі на себе вона має без проблем знятися. Але треба бути уважним, бо її можна поламати рульовою колонкою(вона трохи заважає). Ось що вийде:
    [​IMG]

    33. Тепер необхідно відкрутити 2 гайки які кріплять її з-під капоту (там де виходять патрубки радіатора пічки збоку і друга десь на 20 см нижче, прикрита кришкою утеплення двигуна(ключ на 10)). А також зняти з-під капоту сітку яка прикриває вентилятор і звідти вирутити 2 болта, які тримають пічку в зоні вентилятора (ключ на 12).

    Також, мало не забув треба викрутити шуруп під педалями(позначено зеленим) і всі система пічки легко зніметься:
    [​IMG]
    [​IMG]

    Отож тепер робиться за 30 секунд заміна радіатора задля яког овсе це робилося :nyam2:
    Ітого на годиннику 12:10. За 1год 40хв все було знято. Можна звісно значно швидше, просто я робив все сам, помогли мені тіки зняти тропеду. В цей час були включені перекури і розмови.
    Установка зайняла значно більше часу, але через те що не зав як це все робити. Зараз би все зробив за годин 5 елементарно :pardon:

    Особливо бути обережним пораджу з ричагами поворотніків і двірників, тросами заслонок пічки! А так то це зовсім не страшний звір як його малюють, тільки то шо геморойно. А також хочу розвіяти надії на те що це вдасться зробити не знімаючи вю торпеду а тіки бороду і бардачок. Це нереально!!! )
    Успіхів! :D:D:D
     
    • Подобається Подобається x 4
  3. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    А що простішого методу не існує????????????? я щось не думаю, що німець придумав стільки гімору, щоб поміняти той радіатор..... в Москаля і жигуля попроще. панель коротити не треба . А то ж Фольксваген!!!!!-це ж не просто якась там машина.....
     
  4. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Нажаль не існує)))
    Теперь я поняв чому в німіців найкраща порнуха вважається, так з тим на***вся :D:D
     
  5. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Ні! При чому ні в Г2 ні в Г3 ні в Корадо ні в Б3 ніде...
     
  6. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    м-да.... тепер я знаю один дуже страшний прокльон в сторону власників Фольксваген. Недай Бог, щоб про нього взнали бабусі під під*їздом.
    А звучить так: "Щоб ти міняв радіатор пічки 3 рази на рік і всі 3 рази випадали зимою....!!!!!!!!!!!!":shout:
     
  7. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    в г2 панель при заміні пічки знімати нетреба. достатньо зняти тільки середню консоль.
     
  8. FasT

    FasT Місцевий

    Авто:
    був - VW Golf II 1.3i '90
    VW Scirocco mk2 1.6 EG '82
    Клубна карта:
    000038
    orra, серйозно??? А ти пробував? А можна звіт, а то аж цікаво?! ;-)
     
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    :nea: не вірю.
    Розкажи як.
     
  10. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    а що це в тебе справа від регулятора підсвітки приборів стоїть?
     
  11. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    коректор фар
     
  12. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Всьо вірно)))
     
  13. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Ну-ну.... про пассат свій я таке саме читав і з людьми гоорив ячкі це так і робили.... Але я прийшов до висновку що це буде значно довше ніж зняти торпеду, бо прийдеться ламати руки шоб залізти туда. + витягнути поміняти всі прокладочки воздуховодів, заслонок і принаймні витерти тосол який зібрався в тому блоці пічки, бо ним ше довго смердіти тоді буде.
     
  14. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    Я тою камасутрою тоже займався, всьо один в один тільки закльопки ніякі не висвердлював. і ше, коли витягнете радіатор пічки, то не перевертайте і не розглядайте його, ато можна облитись тосолом
     
  15. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    і я в теке не вірю. власноруч миняв радіатор пічки в корадо пасаті В3 і гольфі 2 і у всіх випадках незміг поминяти той радіатор щоб незнімати панель. Багато чув шо таке можна зробити але ніхто незміг показати чи навіть внятно пояснити.
     
  16. Rock-n-Roll

    Rock-n-Roll Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60 1990
    Підтримаю , в себе міняв пічку , так не хотів знімаит панель , але прийшлось , там патрубки так розміщенні , що поки не знімиш панель не доберешся до них(
     
  17. Alexandrut

    Alexandrut Active Member

    Авто:
    Volkswagen Passat B3,1993р.в.,ABS 1.8,комплектація CL
    Хлопці, а невже ніхто не міняв радіатор пічки на Passatах на яких стоять кондиціонери, які там відмінності? Там же два радіатори?! Тоді питання: вони розєднуються чи являються моноблоком і тільки канали різні?
     
  18. Bosh

    Bosh Місцевий

    Авто:
    VW B3 2.0 9A був
    VW B5 1.6 AHL був
    Клубна карта:
    000039
    В мене стояв один радіатор (VW Passat B3 1991р 2.0 16V 9A), напевне "моноблок". Міняли на сервісі, сам до того конструктора непхався!!! )))))))))))
     
  19. LEZHAN

    LEZHAN Початківець

    Авто:
    VW Passat B4
    Маю проблемку, може хтось підкаже:
    через щілини обдуву лобового скла впала в середину пластмаска довжиною 3-4 см товщиною близько 3мм, тепер важко переключаються режими обдуву (лобове скло, на водія, на ноги ...), трохи підклинює, а деколи і зовсім неможливо переключити. А буває коли включаю обдув на водія, то обдуває ноги.
    Може хтось знає що з цим робити, боюсь що необхідна вищеуказана процедура, як з заміною радіатора...
     
  20. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Непотрібна тобі така процедура. Просто напросто десь заслонки змістилися, або троси перекрутилися, та пластмаска заважає.
    В любому випадку тре знімати торпедо і гарно там все виставити і зібрати назад. От планую десь скоро і собі таке робити. Бо при переключенні на обдув скла дує тіуи на ноги, десь заслонка залипає.
    Доречі можливий варіант, що паралон на краю заслонок зношений і просто пропускає повітря, або та пласмаска його і продерла.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)