Планую поміняти ремінь ГРМ. Старий Continental хоч і має ще непоганий вигляд, але пробіг вже біля 50 т. км. отож суть запитань: 1. Чи є якісь підводні камені, про які не напишуть в мануалах і книжках? 2. чи обов"язково міняти натягуючий ролік? Якщо ні, то як визначити стан здоров"я існуючого? 3. Минулого разу з ременем міняли водяну помпу, зараз по ній ніби запитань немає. це був збіг, чи так рекомендовано? Щодо рекомендацій по вибору виробника ременя і роліка боюсь навіть слово мовити, щоб не почалася кривава перепалка.
Ремінь на твому двигуні міняється через 70тис, або через два роки. або скоріше коли при нажиманні на нього починає рипіти. Ролік міняється через 100-120 тис, або скоріше коли починає шуміти, помпу міняється коли потекла або шумить. Помпу роліки і ремені міняється на нових машинах розом тільки по причині що там щоб поміняти це все треба розібрати пів машини .... в тебе попростіше. Ремені рекомендуєм Дайко, або Гейтс. Continental є оригінал - ці добрі і є якісь інші чи то турецькі чи то китайські - ці до одного місця. Ще зараз є ремені Кольбеншміти - роблять в Познані і є теж непогані.
Юра, думаю варто вам від Дайко відмовитись. на днях пішов в мене спати ремінь (власне Дайко) - проїхав на ньому 39тис.км, - можу виложити фото, як там зуби повиривало.... мабуть їх почали підробляти...
це в тебе перший випадок..... варто би було проаналізувати чому..... може щось попало, може був дуже старий.... Візьми його в багажнік колись передаш подивимось.
Маю питання: чула, що ремінь грм треба міняти після 60 000 кеме. Чи це обов"язково? Чи може бути по-різному? У моїй сервісній книжці нема такого... Там написано, що після 120 тисяч треба перевірити, чи він добре натягнутий. Підкажіть, плз, бо ще одна поїздка і в мене буде 60 кіло, а не хотілось би зашкодити своєму хлопцеві.