Вмене в бачку рідина вже чорна треба міняти . На базарі кажуть лити AFT але я читав по форумам що її лити не можна. Підскажіть яку саме лити і скільки вона коштує. (B3 1.8 *1991р) Дякую.*
На Фольксвагени рідина ATF заливається ТІЛЬКИ у LT-ки всіх років випуску,на всі інші,включно і на твій Passat допускається тільки оригінальна рідина G 004 000(старий номер G 002 000).Є ще рідина FEBI 06161,але її можна використовувати як промивку,для нормальної експлуатації вона не годиться в силу її меншої в`язкості.
Скільки коштуе та оригінальна і де її можна купити . *В деяких форумах я читав що льють*FEBI М6162 (та писалось що якраз вона відрізняється вязкістю від*FEBI 06161)
Наскільки я знаю у Франківську є дилер Фольксвагена,у нього та рідина має бути,ціна її біля 100 гривень за 1л,а FEBI 06162 не для Фольксів,а для БМВ
В МЕНЕ ТАКА Ж МАШИНА. МІНЯВ ПЕРЕД ЗИМОЮ ПІСЛЯ ПОКУПКИ - ЧЕРВОНУ ЗАЛИВ, АЛЕ НЕ ЗНАЮ ЧИ ІЗ-ЗА ТОГО, АЛЕ ЗИМОЮ, ПОКИ НЕ ПРОГРІЄТЬСЯ - ГУДЕ, ОСОБЛИВО КОЛИ РУЛЬ ПОЧИНАЄШ КРУТИТИ. то це їз-за жидкості?? тре зелену??
Не просто зелену,а ту що рекомендує завод!Тоді в твоєму автомобілі цей важливий вузол буде працювати нормально.
Я так зрозумів що та рідина оригінальна і не має ні яких заміників.(стандарту чи мараркіровки за яки можна підібрати від інших вмробників)
Начит так: в твій гідропідсилювач має заливатися оригінальна рідина G 004 000 (старий G 002 000), вона зеленуватого кольору. 1 л оригіналу коштує близько 10 євро. В повідомленні № 7 тобі все правильно сказали. Все решту, що ти туди залиєш, може успішно працювати, а може і потекти. Тому вирішуй собі сам. А в принципі, якщо не тече рейка і не гудить ГУР, то не мішай машині працювати.
Трохи розясню, червона рідина то синтетика( аналог як в моторних маслах ) і заливається в нові авто після 2000р, зелена то мінералка і підходить до більшості авто до 2000року, її старе позначення G00200, нове 00400, але весь вибір закінчується на Фебі, біла пластмасова банка
при заміні рідини, особливо коли вона настільки чорна, що не видно якого вона кольору, важливо є добре промити систему. злити стару рідину до останньої краплі неможливо. і якщо залити нову, то вона буде знову майже чорна і буде мати в собі ті самі мікрочастинки що і встарій рідині, хоча в меншій кількості. тому рідину треба міняти з промивкою.промивати треба тою самою рідиною, яку маєте намір дальше заливати. корисним, також, буде кинути в бачок гідропідсилювача невеликий кусок магніту, який би вловлював металеву стружку, - тоді гідропідсилювач прослужить набагато довше.
почитай тут http://www.passat-b5.ru/phpBB2/kb.php?mode=article&k=3 а тут всі можливі варіанти рідин для твоєї машини http://partmaster.com.ua/?action=catalog_part&cat=vw&cod=G002000&price_type=retail
Скопіюю ту ссилку http://www.passat-b5.ru/phpBB2/kb.php?mode=article&k=3 Либо, полный аналог от Febi M6162 Для полной промывки системы потребуется от 1 до 2 -ух литров жидкости! Процесс промывки: 1. Поддомкратить перед машины (или подъемник). 2. Открутьть крышку с резервуара жидкости. 3. Снять резиновый шланг, слить жидкость. 4. Поворачивать (эмитировать поворот руля до упора в обе стороны) рукой колеса, пока не перестанет течь жидкость. 5. Систему лучше промыть жидкостью ГУР 2-3 раза. 6. Закрепить резиновый шланг на ГУР 7. Залить жидкость, повертеть колеса, жидкость будет уходить. 8. Когда перестанет уходить, долить до мин и завести двигатель 9. Будет шуметь ГУР (не пугаться) и в бочек пойдет воздух. 10. Для промывки повторить операцию 2-3 раза 11. Закрутить крышку резервуара - ехать. Пункты 4 и 7 делать на незаведенном двигателе! Трохи доповню, коли помпа підсилювача хапне повітря то їй скоро може прийти кінець, тому рекомендую крутити кермом на незаведеній машині, і краще зняти пас з насоса і прокрутити його вручну, поки не зявиться на виході рідина.
а хтось таке вже робив. бо в мене ГУР вже не працює майже рідина чорна як смола і коли її міняли не знає. хто б зміг під пиво))) допомогти потратити трохт часу промити систему і замінити пас яки іде на ГУР. пишіть час і місце в приват. наперед дякую. мені ще казали що промивати треба ВЄРЕТЬОНКОЮ то можна чи ні?