Заміна рульової та переборка ходової

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем XFox, 4 жов 2010.

  1. XFox

    XFox Місцевий

    Авто:
    Skoda Superb 1.9 2005 / NS Haritage x/ Magna XFox Edition
    Можете мене привітати, на вихідних була успішно замінена рульова та проведені деякі роботи по заміні деяких компонентів ходової.
    Цікавить - Руль після заміни крутиться з трошки більшим зусиллям, що б то могло бути?

    Ну і декотра інформація - як виявилося, втулки стабілізатора (нові) виявилися з більшою діркою в середині, відповідно стабілізатор по них йорзав занадто легко, вирішено залишити оригінал, виробник заміни - MOOG
    Хто буде купляти, майте на увазі.
    Випресовувати сайленти краще в лещатах, використовуючи оправки, запресовувати передній сайлент також лещатами і оправками плюс гала (хто скаже шо гальою не можна то думаю то не суттєво, при запресовці всьо зкапує), а задній запресовувати краше оправочкою і молотком.
    Як виявилося ричаги з права і зліва однакові, тоість посадочне гніздо заднього сайлента з одного боку догори, а з іншого донизу, такшо не лякайтеся то нормально...
    А, ше одне, купив тільки один пильник рульової рейки, думав шо другий добрий, при митті виявилося що дірявий, був встановлений від мазди 323 (був під рукою, встав краще ніж рідний).

    Пи.Си. Ше були замінені опори передньої балки, вибити їх не вдалося, пальником підпалили, і вийняли, а от нові... Оправка, стягуючий болт і помаленьку викруткою заправляння в посадочне місце... На першу опору пішла десь година, на другу хвилин 20
     
    Останнє редагування: 4 жов 2010

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)