Так треба розбирати впускний чи ні Я розповім як робити без зайвих розбирань впускного ітд. Дана тема допоможе багатьом власникам подібних двигунів, адже на деяких сервісах за заміну свічок на цих двигунах просять 300грн. Почнемо, фотки викладу в кінці допису по них все буде видно, що мінімально треба зняти, як стоїть ключ на свічці кожного циліндру, який набір інструментів потрібний саме для свічок, і як ним користуватись. Складання воротка, головка на 16 в неї хрестовина, потім довга трубка, при бажанні втикаємо ще меншу в кінці сам вороток. Скидаєм фішку першої форсунки і четвертої і трошки відводимо в сторону. Знімаємо файки за допомогою гачка (зробив сам) чіпляєм знизу і тягнемо вверх другою рукою допомагаєм вчіпившись пальцями за сам провід біля основи файки, на 2-й, 3-й цилідри треба плоску широку викрутку, піддіти знизу, потім файка має піти легко. Файки витягати з зацепів не потрібно, просто знайти місце щоб не мішала крутити воротком. Другий і третій циліндри файки протягуємо в прорізи колектора і так залишаємо, можна чимось зафіксувати. Коли файки зняті починаємо крути свічки, перший циліндр все просто, другий складніше, спочатку пропихаєм головку з хрестовиною і акуратно направляємо її на свічку щоб гарно сіла, коли головка всілась вставляємо трубку подовжувач і вороток, знаходимо таке положення щоб нічого не задівати і крутим, головне зірвати потім йде легко, коли свічка викручена, інструмент витягуємо в зворотньому процесі, спочатку подовжувач, потім пальцями саму головку з хресновиною вона має гарно пролізти в щілину колектора, між трубами, через цю саму щілину витягуємо пальцями відкручену свічку, аналогічна процедура для третього циліндру. Четвертий викручується просто. Ставимо нові свічки, перший четвертий просто. Другий третій складніше, спочатку попадаємо свічкою в отвір, все робимо пальцями, потім надіваємо головку з хрестовиною вставлеємо в неї подовжувач і вороток, закручуємо, коли свічка закрутиться інструметн можна витягнути цілий, якщо не йде, тягнемо по черзі. Ну ніби все, як зміг пояснив, на запитання звичайно відповім
Не ведіться на це)) Це треба родитися гінекологом шоб таке зробити))) Я псіханув і знімав впускний. Зайняло 45хв десь. Заодно купити прокладки нові і поміняти зі свічками))) Що поставив?? Денсо ІК20?
Нє, довго думав над цим і вирішив ngk, таке як було по оригіналу, трьохконтактні, це 1.6 катушок нема, от якби то був 1.8Т, кажуть що просто не відчуєш того пріколу від ірідіума чи платини. ПС в тебе двигун потужний, тому такий ефект дало..