Заміна задніх і передніх амортизаторів мк3

Тема у розділі 'Бібліотека', створена користувачем jaszczur, 25 чер 2008.

  1. jaszczur

    jaszczur Active Member

    Авто:
    mk3 tdi 1z DIESEL POWER ;)
    пани якщо йде у виміанке амортизаторів, зайрзийціє тут я коїв це в колег з нашого форуму, і при нагоді я зробив фото раду,а повнів в мк3 є ось так само як в мк2,прзуд (є різниця у верхній боротьбі амортизатора, до серпня 94 в мк3 було ось так само як в мк2,по серпні 94 мк3 вже мало інакше)
    В першу чергу ми демонтуємо задня полицю, а надалі ключем нр 10 ми відкручуємо 2 гайки, тримаючої пластмасовий видимий бочок на зйомці :
    [​IMG]
    Настепніє гумової сціагами ослоне з горней цзесці Амура, під ніа мами видимої накретке на ключ 17 ктора одкрецами, під ніа настепна накретка на ключ 17 ктора ровнієз одкрецами і гумова сціагами “подусзке”

    [​IMG]
    А зараз ми приступаємо до відкручення нижньої частки Амура 2 ключами нр 17
    [​IMG]
    Надалі ключем оцзковим ми витягаємо довгий болт, закріпний яму цього Амура

    [​IMG]
    Після угіеціу вахацза ми витягаємо задні амортизатор, по укручуванню його в лещата нижня часткою ключем нр 17 ми відкручуємо верхню опору пружини :

    [​IMG]
    Після відкручення цієї верхньої боротьби, ми стягуємо пружину разом з гумовим одбойнікієм а надалі ( по-різному залежно від виду Амура ) ми вибиваємо молотком нижню опору пружини яке ми перекладуємо на новий амортизатор.

    [​IMG]
    Після перекладу нижньої опори пружини на новий Амур, ми засновуємо пружину разом з гумовим одбойнікієм і ми засновуємо верхню опору пружини ( потрібно притискувати пружину, щоб докрутити гайку, закріпну цю опору )

    [​IMG]

    Після завертання цілості комплектний Амур ми ловимо собі у верхній частці а надалі по угіеціу вахацза ми вкладаємо та довгий закріпний болт Амур знизу. Ну і цілість ми скручуємо та і то все те вже решта відомо

    обмін переду, до цієї операції потрібна є гумка до пружин, до заду ми не маємо потребими відкручуємо болт на келиху - ми по облому імбуса 6 ми поїхали до вулканізатор і пневматичним пістолетом ми одкрутили в 10 секунд

    [​IMG]
    потім ми відкручуємо тримаючі болти Амур - потрібно собі зазначити положення блях Амура,


    щоб поберегти кут

    [​IMG]

    ми вивалюємо і розкручуємо Амур - не потрібно жодних гумок але для надійності можливо застосувати :smile:
    рівняння вигадливого спрінгув з ГТ і H&R

    [​IMG]
    рівняння аморкув орі і газове і скороченому стрибку -25mm:

    [​IMG]

    ми скручуємо все в оборотній черговості і і ми маємо - 55
    потрібно пам'ятати з перекладом пластинки - рукоятки на гальмівний
    вежик немає проблем з перекладом одбойув, обшивки Амура, русла, гум - потрібно лиш скласти так як було змонтоване
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)