пани якщо йде у виміанке амортизаторів, зайрзийціє тут я коїв це в колег з нашого форуму, і при нагоді я зробив фото раду,а повнів в мк3 є ось так само як в мк2,прзуд (є різниця у верхній боротьбі амортизатора, до серпня 94 в мк3 було ось так само як в мк2,по серпні 94 мк3 вже мало інакше) В першу чергу ми демонтуємо задня полицю, а надалі ключем нр 10 ми відкручуємо 2 гайки, тримаючої пластмасовий видимий бочок на зйомці : Настепніє гумової сціагами ослоне з горней цзесці Амура, під ніа мами видимої накретке на ключ 17 ктора одкрецами, під ніа настепна накретка на ключ 17 ктора ровнієз одкрецами і гумова сціагами “подусзке” А зараз ми приступаємо до відкручення нижньої частки Амура 2 ключами нр 17 Надалі ключем оцзковим ми витягаємо довгий болт, закріпний яму цього Амура Після угіеціу вахацза ми витягаємо задні амортизатор, по укручуванню його в лещата нижня часткою ключем нр 17 ми відкручуємо верхню опору пружини : Після відкручення цієї верхньої боротьби, ми стягуємо пружину разом з гумовим одбойнікієм а надалі ( по-різному залежно від виду Амура ) ми вибиваємо молотком нижню опору пружини яке ми перекладуємо на новий амортизатор. Після перекладу нижньої опори пружини на новий Амур, ми засновуємо пружину разом з гумовим одбойнікієм і ми засновуємо верхню опору пружини ( потрібно притискувати пружину, щоб докрутити гайку, закріпну цю опору ) Після завертання цілості комплектний Амур ми ловимо собі у верхній частці а надалі по угіеціу вахацза ми вкладаємо та довгий закріпний болт Амур знизу. Ну і цілість ми скручуємо та і то все те вже решта відомо обмін переду, до цієї операції потрібна є гумка до пружин, до заду ми не маємо потребими відкручуємо болт на келиху - ми по облому імбуса 6 ми поїхали до вулканізатор і пневматичним пістолетом ми одкрутили в 10 секунд потім ми відкручуємо тримаючі болти Амур - потрібно собі зазначити положення блях Амура, щоб поберегти кут ми вивалюємо і розкручуємо Амур - не потрібно жодних гумок але для надійності можливо застосувати :smile: рівняння вигадливого спрінгув з ГТ і H&R рівняння аморкув орі і газове і скороченому стрибку -25mm: ми скручуємо все в оборотній черговості і і ми маємо - 55 потрібно пам'ятати з перекладом пластинки - рукоятки на гальмівний вежик немає проблем з перекладом одбойув, обшивки Амура, русла, гум - потрібно лиш скласти так як було змонтоване