Заміна задніх тормозних дисків на В4

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем rusmaks, 9 сер 2009.

  1. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Маю таку проблему.....Тішуся Пассатом В4 вже майже 2 роки, але коли мені його пригнали задні дискові гальма були дуже ржаві з зовні(а в середині терли) хоча тормоза в машині були досить не погані(порівнюючи з Г2 "небо і земля"). Після заміни 1 рік тому задніх колодок (зовнішня права колодка стерлася під ноль, хоча всі інші були ще о-го-го) поставив TRW Lucas думав можливо притруться, але було видно що труть тільки невелику борозну. І от після поїздки на Волинь почув я знову, що прийшов "пісець" моїм заднім колодкам. Хоча вже десь 3 місяць я все роздумував про заміну дисків, бо вже чесно мене дістав вигляд тих ржавих дисків, і тут прийшла пора....
    Вчора загорілась лампочка на приборці, я під капот - долив майже 100 грам рідини.
    Сьогодні думаю подивлюсь що у мене там робиться!!!!
    Результат - знову стерлась внутрішня права колодка під "ноль" аж до металу(наїздив я на TRW Lucas майже 20 тисяч ), прийшов повний "пісець" манжетам на направляючих болтах і ще я зауважив, що зліва у мене стоїть супорт Грінлінг, а справа Лукас!!!!
    Якісь "кулібини" вже до мене щось міняли.
    Питання - можливо вже хтось міняв тормозні диски?
    Які краще? Ціна? і т.д.
    І що робити з різними супортами?
    Буду дуже вдячний за пораду!!!!!:drinks:
     
  2. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Супорта звичайно, краще коли однакові і з однаковим процентом зносу.

    А те, що колодки стираються. то через диски. Якщо ти кажеш шо диски вже були підуставші, то треба їх міняти одночасно з колодками.

    Гальмівну рідину ти доливаєш бо колодок нема, диск очевидно теж стертий, тому поршень сильно витиснутий і вся рідина заповнює систему по максимуму, того і в бачку рівень падає
     
  3. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    На рахунок супортів я зрозумів, що вони мають бути одинакові, мене цікавить чому там стояли різні(хтось колхозив)і що тепер робити? Шукати другу пару(чи Лукас, чи Грінлінг ), купляти нові? І як перевірити їх, який з них кращий(якщо залишати старі)? Я думаю, що Лукас кращий оскільки стирає праву колодку вже другий раз при мені.

    І ще питання?
    Як перевірити які диски стоять у мене . 256 мм -? чи інші?

    Диски я згідний міняти, бо я вже писав дістав вигляд "ржавчини".
     
  4. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Якщо диски були ржаві більше 6 місяців - суппорти однозначно позакисали, їх треба реставровувати або купувати нові. Щойно мені дзвонив Mixonoff, він зараз в Франківську, казав, що знайшов на базарі комплект нормальних суппортів від Б4 - подзвони йому зараз, може відразу купить.
     
  5. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Дякую за інформацію, але я думаю що зможу їх відновити. Все таки вони працювали, тобто зовні диск ржавий, а всередині він робочий. І я як не як, я проїздив на нових колодках 20 тисяч і проблем не було поки не стерлась одна.
    Мене цікавить наступне , чим відрізняється суппорт Лукас від Грінглі.

    І ще одне питання: передні диски від задніх відрізняються, якщо так, то чим?
    розміром? чи чимось іншим? Якщо ні, тоді можливо є сенс купити нові диски і поставити на перед, а передні на зад(я всерівно буду купувати нові).
     
  6. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Ого друже, бачу ти в цьому всьому слабо розбираєшся.
    По-перше, передні і задні гальмівні диски різні, тому поміняти їх місцями неможливо.
    Те саме з супортами - передні і задні різні.
    Про супорта.
    Якщо стирається внутрішня колодка а зовнішня не гальмує, то причина єдина - закисли направляючі пальці в скобах. І як наслідок поршень супорта на внутрішню колодку тисне і гальмує (від чого вона стирається), а через нерухомі направляючі пальці гальмівна сила не передається на зовнішню колодку, от вона і не гальмує.
    Вихід - або пробувати знайти нормальні супорта із скобами в зборі і поміняти. Або пробувати оживити направляючі в скобах. А для цього греба скобу гріти і їх звідти помалу витягувати, або сверлити дірку з зовнішньої сторони скоби і вибивати пробойником. А потім в дірці нарізати різьбу і закручувати болтик.
    Все можна зробити, просто треба бачити в якому воно стані. І я би все таки супорт поміняв, шоб були однакові. Має бути Лукас.
    Про диски.
    Те, що він з зовнішньої сторони ржавий, це ще не означає що його треба міняти. Як тільки колодки почнуть гальмувати рівномірно (зовнішня і внутрішня), він стане блискучий за пару днів.
    Шоб прийти до висновку, чи треба міняти диски, треба оцінити їхній стан, а саме товщину гальмівної площини (новий диск має 10 мм, допустимий знос до 8 мм), рівномірність зносу по сторонах (зовнішня і внутрішня) і чи рівні площини, де прилягають колодки. Цілком ймовірно що диски ще годяться.
    Бо при заміні дисків тобі прийдеться поміняти ще й підшипники.
    І зрозумій - причина ржавості дисків з зовнішньої сторони не в самому диску, а в направляючих пальцях в скобі супорта. Виймай направляючі, вичищай дірки під них, змазуй змазкою, міняй пильники направляючих (підходять від 08-09 ТАЗів по 2 грн./шт.) і якшо направляючі не болтаються в скобі як сірник в стакані, то диск за тиждень буде бліщичий.
    Що буде не зрозуміло, питай.
     
    Останнє редагування: 9 сер 2009
    • Подобається Подобається x 1
  7. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Дуже дякую за роз"яснення!!!
    Диски однозначно підлягають заміні, оскільки при замірі їх товщина була до 8мм(приблизно 6,5мм, 7мм).
    Направляючі не закислі(відкрутились досить легко), але пильникам на направляючих - хана, а от наскільки вони "болтаються" в скобі це я добре не зауважив бо поспішав.
    Я так зрозумів що, якщо "направляючі будудь болтатися як сірник в стакані", заміна скобам не минуча!!!
     
  8. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Ну скажімо це теж не критична товщина. 8 мм по німецькому мануалу, 7 ще цілком нормально (имхо). У всякому випадку заміну дисків варто робити лише після того, як повністю розберешся з супортами. Бо в даній ситуації нові диски знову ж таки будуть зношуватись нерівномірно.
    Направляючі не відкручуються а виймаються. Сподіваюсь ти не плутаєш їх з болтиками, які прикручують супорт до направляючих.
    Так от, для початку, відкручуєш два болтика і знімаєш супорт, скоба лишається на місці, виймаєш направляючі і намагаєшся вичистити самі направляючі і отвори під них у скобах. причому скоби можна або знімати, але їх не дуже просто відкрутити, або робити це на машині. Результатом має бути ідеально чиста направляюча і ідеально чистий отвір в скобі. Також направляючі мають плавно рухатись в своїх отворах, втоплюватись до самого кінця, не закусуватись і не болтатись сильно. Якщо все буде так, то змащуєш хоча б Литолом, а краще спец. змазкою для направляючих супортів, ставиш нові пильники і пробуєш. Все має налагодитись.
    з.і. а для того, шоб ми не спілкувались "пальцем в небо" варто було б щоб ти це все пофотав і виложив сюда (стан дисків, стан супортів, вигляд їх обох, стан направляючих). тоді зможемо розмовляти більш предметно.
     
  9. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Дякую. Дійсно я помилився з написом про те, що направляючі витягуються(а не викручуються). Сьогодні постараюсь все по фотографувати і увечері закину.
    Зранку сьогодні побачив що предній правий супорт весь в гальмівній рідині.........щось не везе мені... йду буду розбиратись.
     
  10. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    На передньому супорті міняється сальник (резинове колечко) і пильник. Ремкомплект коштує 50 грн. на 1 сторону.
     
  11. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Нажаль там проблема в іншому. Там просто повний "пісець". Я не можу ніяк зрозуміти - як я їздив? Майже 2 роки я не відчував ніяких проблем з гальмами, а тут повний ...............
    Короче, витік гальмівної рідини я найшов :[​IMG]
    але коли я заглянув під пильник , то був в шоці циліндри з обоз сторін "позакисали"
    [​IMG]
    [​IMG]

    Тепер я зрозумів, що всі ці 2 роки я їздив на задніх гальмах(які теж в повній "..опі"), і тепер сижу і думаю що робити.
    Задні диски(Brembo) і колодки(Ferodo), а також пильники направляючих я вже замовив будуть у пятницю, а що тепер робити з передніми супортами я навіть уявлення не маю.
     
  12. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Ще встиг сфоткати задній лівий диск(щей в придачу побачив що кусок скоби немає). З цієї сторони теж внутрішню колодку стерло під ноль, але цилінд чистий тільки мабудь потрібно його добре "розшевелити".

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  13. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    якщо всередині дзеркало нормальне - то поміняєш циліндри і резинки і катайся далі
     
  14. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Ти маєш на увазі передні супорта?
     
  15. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    я так дивлюсь і читаю, що в тебе повна жопа з усіма супортами. чи не так???.
    там повинен циліндрик, що на задньому супорті відкручуватись.
    в мене похожа халепа була з задніми. але не настільки. треба за пильниками слідкувати.
     
  16. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    ти на задніх супортах також пильника здирав щоб подивитись????

    але ж вони в тебе взагалі не тормозять, судячи по диску. і таке враження, що ці диски просто "спалили" - це коли на швидкості добре гальмувати, аж до смердоти
     
  17. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    На задніх дисках тормозили тільки внутрішні колодки(там дзеркало але є нерівності), я вже писав що проїздив на Лукасах 20 тисяч, і сьогодні дивився під пильник (зліва), то циліндр виглядає нормально, але вдавити (вкрутити) я не зміг.
     
  18. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    то що тоді?7 в тебе закипіли направляючі в супорті чи як??

    вкручується. Газовим ключом акуратно зажимаєш за кінець, що притискає колодки (не за сам циліндр де попало!!!!!!!!!!!!!!!!)
    або він також закипів і має дуже малий хід
     
  19. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Я навіть не здогадувався що така "...оппа", оскільки тормоза були просто "ідеальні", а зараз коли заглянув на пердні, то просто в ужасі і не знаю що з ними робити, і плюс до того ще як на зло сьогодні щей різьба спереду зірвалася(тепер потрібно шукати щей ступіцу).
     
  20. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    Ні, направляючі винялись досить легко(пильники звичайно в смітник).
    Циліндр я пробував крутити ключем "жабою", він прокручується але дуже туго і на таке враження що на місці.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)