Всім вітання! Хочу собі поставити клапан холостого ходу який стоїть на Гольфах 3 з 1995, Пассат Б3 і 4, в мене простий трос підсосу, не зручно коли стоїть кондиціонер, обороти падають при включанні, мушу витягувати підсос. Хочу знати плючи і мінуси цього клапану, де купити?, яка ціна?, тощо.
Це є класна штука. На турбодизелі стоїть підсос правильно! Вже в новіших турбодизелях підсосу не ставили а ставили невеличку установку яка автоматично дає підсос коли потрібно. В мене обємні фотографії закинути не можу. Вот силка. http://www.golf-club.org.ua/forum/viewtopic.php?f=41&t=55617
На Аукро я не знайшов, було тільки щось схоже дав запит написали такого навіть не чули. На шротах також немає, по інтернету є але разом з топливною або з цілим двигуном, в магазині відмовляють купляти кажуть часто виходить з ладу датчик температури і потрібно знати як його підклютити, що купити, принцип його роботи, майстра токлового.
управління ТНВД буває механічне і електронне. Все залежить від типу ТНВД. Якщо ТНВД має механічне регулювання то нагрузка від кондиціонера може поправлятись тільки механічно. Якщо упраління ТНВД електронне (як на двигуні 1Z) то нагрузка від кондиціонера компенсується програмно через бортовий компютер. Ніякий клапан ХХ не може компенсувати нагрузку від кондиціонера, бо він призначенний для стабілізації ХХ і все. На твому двигуні мав би бути вакуумно-елекртичний регулятор, який би збільшував підсос у випадку включення кондиціонера. Якщо кондиціонер поставили не на заводі, а десь на СТО то значить не поставили вакумного регулятора. Окремо його поставити досить трудно бо він звязаний з панеллю управління кондиціонера і ТНВД (там інакші кріплення, тримачі і інша трахомудія)
Все вірно, там все інше, тому і продають разом з топливною. Це механізм де потрібно знати як він працює. Я не думаю що він зв"язаний з електрикою кондиціонера, він зв"язаний з топливною і турбіною по патрубках, на власні очі бачив на гольфі без кондиціонера з 95 року там майже у всіх така система стояла на турбодизелях. В магазинах запитував кажуть краще неставити, датчик температури зламається (так часто буває) зранку незавидеш, і тоді думай чого вона незаводиться, а причин самі знаєте купа.
Я силку скинув як він виглядає, це не то, там чітко пише для бензинового, вверху є силка. P.S. Навіть в інструкціях по ремонту таких пристроїв небачив. На етку дивився на ТНВД згадується що є, але на малюнку і опису немає. В магазинах по номеру деталі якось купляють люди, потрібно точно знати як ця штука називається, і людину яка знає точно як вона працює щоб поставити, інакше немає сенсу щось робити.
Вась... Я думаю, що твій задум - майже анріал, постараюсь пояснити чому. Я глибоко не вникав в це питання, але поверхнево це виглядало б так: - В першу чергу Тобі треба було б замінити блок керування двигуном. - тому що він (ECU) керує клапаном приблизно таким як N18. - який в свою чергу керує клапаном ХХ, який знаходиться на ТНВД певного типу. І йго не реально доставити окремо. - І саме головне - клапан ХХ працює завдяки вакууму, як і клапан N18 (а його скважністю вже керує ЕКЮ) як було скзано вище.
В мене немає блоку керування двигуном, в мене простий турбодизель з АВН двигуном. Я такого робити не буду тому що 1. Це мало кому відомо. 2. Я незнаю лудину яка знає як воно працює. 3. Де взяти установку повністю всю в робочому стані. Тому це я бачу перетворюється в мрію, як для мрії занадто мізерно, правильно?