Перегорає запобіжник на галогенки-які під бампером, ставив більшої ємності , починає плавитись, шо за фігня?
Лампочки 2шт * 60 ВТ = 120 ВТ / 12В = 10А Відповідно і запобіжник треба поставити чуть більший, щоб він не перегрівався і не перегоряв.
все правильно, треба ставити з невеликим запасом. став тільки якісні забопіжники. наприклад оригінал(він дешевий)
А то шо загалом перегорає, а більшого номіналу плавиться нікого не дивує??? Походу там КЗ десь присутнє...
цілком згідний, запобіжник неможе простотак згоріти і плавитись, то тре дроти від релюхи шо до галогенок йдуть провірити на предмет протертої ізоляції..найліпше то зробити тестером в режимі продзвонки. Якщо замикає + на масу то тестер зразу покаже опір близький до нуля..
Перевір опір всього кола тестером. Один контакт на вихід реле, а інший на масу. Тоді вже можна буде судити що там робиться. Бо якщо він повільно плавиться то там нагрузка більша запланованого. А скільки у тебе ламп там є? і які? Може у тебе передні і задні галогенки обєднані? А може до того виходу ще щось підчеплено випадково?
а ще краже підключи в розрив тестер в режимі амперметра і побачиш реальну картину. хоча звичайні мультиметри тільки до 10А міряють. треба десь надибати такий накидний амперметр яким електрики і кондиціонерщики користуються. звичайним тестером можна спробувати міряти навантаження, викрутивши по черзі то ліву то праву лампочку
Що спробувати? закоротити "плюс" на "мінус"..?) Взагалі то тих дротів шо йдуть до галогенок нетак і багато, можна їх візуально перевірити..
Рекомендую з'їздити до електрика поки ще ремонт відносно дешевий.А то піля досліджень може виявитись що ремонт нерентабельний)))
Спробуй продзвонти свої дроти... Ти хоч знаєш де тикати тестер? що ще потрібно зробити перед тим як тикати тестером? які показники тестера повинні бути? Думаю, що потім тут будеш писати - "а у мене коротять дроти шо йдуть до протитуманок!"
Свої дроти давно продзвонені, ремонтом електрики в своєму авто займаюсь виключно сам і проблем покишо небуло..А куда тестер "тикати" я вкурсі ше зі школи(на даний час вже успішно "тикаю" тестером 5 років). В першому дописі я нічого нереального ненаписав, а дав нормальну пораду. ..от незнають люди і бакланять кого попало..
мені здається що в мене немає реле на галогенки, включені на пряму, а запобіжник на них знаходиться біля акумул.
Тоді розберися звідки до галогенок ідуть дроти. Де їхній запобіжник і де реле. Малоймовірно то що вони включені без реле, бо там іде досить великий струм і в тому випадку почав би плавитись вимикач. І глянь чи до того дроту нічого більше не підключено.
отут помиляєшся, все може бути. в мене наприклад дальнє, ближнє і птф ідуть напряму через перемикач(наз зєкономили інженери). мусів все переробляти через 3 реле
Якщо реле на фари немає то потрібно його поставити обов'язково, собі як взяв машину першим ділом так зробив, розвантажив підрульовий перемикач, фари краще світять.