Запобіжник

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем xlop, 4 жов 2012.

  1. xlop

    xlop Новачок

    Авто:
    Golf2 1986,1,6 disel
    Перегорає запобіжник на галогенки-які під бампером, ставив більшої ємності , починає плавитись, шо за фігня?
     
  2. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    А який у тебе стоїть запобіжник?
    Там мав би бути 15А.
     
  3. xlop

    xlop Новачок

    Авто:
    Golf2 1986,1,6 disel
    здається 10а
     
  4. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Лампочки 2шт * 60 ВТ = 120 ВТ / 12В = 10А
    Відповідно і запобіжник треба поставити чуть більший, щоб він не перегрівався і не перегоряв.
     
  5. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    все правильно, треба ставити з невеликим запасом. став тільки якісні забопіжники. наприклад оригінал(він дешевий)
     
  6. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    А то шо загалом перегорає, а більшого номіналу плавиться нікого не дивує???
    Походу там КЗ десь присутнє...
     
  7. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    цілком згідний, запобіжник неможе простотак згоріти і плавитись, то тре дроти від релюхи шо до галогенок йдуть провірити на предмет протертої ізоляції..найліпше то зробити тестером в режимі продзвонки. Якщо замикає + на масу то тестер зразу покаже опір близький до нуля..
     
  8. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    А ну спробуй у себе, гадаю, будеш дуже здивований ;)
     
  9. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    я перевіряв. запобіжник на 20 А навантажив 22 А, то він згоріів через 5хв. неякісний ж зп плавиться
     
  10. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Перевір опір всього кола тестером. Один контакт на вихід реле, а інший на масу.
    Тоді вже можна буде судити що там робиться.
    Бо якщо він повільно плавиться то там нагрузка більша запланованого.
    А скільки у тебе ламп там є? і які?
    Може у тебе передні і задні галогенки обєднані?
    А може до того виходу ще щось підчеплено випадково?
     
    Останнє редагування: 5 жов 2012
  11. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    а ще краже підключи в розрив тестер в режимі амперметра і побачиш реальну картину. хоча звичайні мультиметри тільки до 10А міряють. треба десь надибати такий накидний амперметр яким електрики і кондиціонерщики користуються. звичайним тестером можна спробувати міряти навантаження, викрутивши по черзі то ліву то праву лампочку
     
  12. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    Що спробувати? закоротити "плюс" на "мінус"..?)

    Взагалі то тих дротів шо йдуть до галогенок нетак і багато, можна їх візуально перевірити..
     
  13. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Рекомендую з'їздити до електрика поки ще ремонт відносно дешевий.А то піля досліджень може виявитись що ремонт нерентабельний)))
     
  14. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Спробуй продзвонти свої дроти... Ти хоч знаєш де тикати тестер? що ще потрібно зробити перед тим як тикати тестером? які показники тестера повинні бути?

    Думаю, що потім тут будеш писати - "а у мене коротять дроти шо йдуть до протитуманок!"
     
  15. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    Свої дроти давно продзвонені, ремонтом електрики в своєму авто займаюсь виключно сам і проблем покишо небуло..А куда тестер "тикати" я вкурсі ше зі школи(на даний час вже успішно "тикаю" тестером 5 років). В першому дописі я нічого нереального ненаписав, а дав нормальну пораду.

    ..от незнають люди і бакланять кого попало..
     
  16. xlop

    xlop Новачок

    Авто:
    Golf2 1986,1,6 disel
    мені здається що в мене немає реле на галогенки, включені на пряму, а запобіжник на них знаходиться біля акумул.
     
  17. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Тоді розберися звідки до галогенок ідуть дроти.
    Де їхній запобіжник і де реле.
    Малоймовірно то що вони включені без реле, бо там іде досить великий струм і в тому випадку почав би плавитись вимикач.
    І глянь чи до того дроту нічого більше не підключено.
     
  18. Rules

    Rules Аксакал

    Авто:
    Passat B4 2.0AGG
    Lanos 1.5
    Forester SH TURBO
    Клубна карта:
    000097
    отут помиляєшся, все може бути. в мене наприклад дальнє, ближнє і птф ідуть напряму через перемикач(наз зєкономили інженери). мусів все переробляти через 3 реле
     
  19. Pavlo_Lviv

    Pavlo_Lviv Active Member

    Авто:
    VW Golf II 1.8 RP 2E2 1989
    Клубна карта:
    000052
    Якщо реле на фари немає то потрібно його поставити обов'язково, собі як взяв машину першим ділом так зробив, розвантажив підрульовий перемикач, фари краще світять.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)