Засвічується лампочка тиску масла skoda octavia

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем McLaren, 23 бер 2014.

  1. McLaren

    McLaren Новачок

    Авто:
    skoda octavia
    skoda octavia 2001 р. бензин 1,8 .

    В мене виникла проблема. Коли проїжджаю приблизно 100 км і коли машина добре нагріється загоряється датчик тиску масла. Коли заглушу машину і почекаю хвилин 10 все нормально, кілометрів 20 ще можу їхати потім загоряється знову.

    Таке враження що мотор хоче охолонути. Рівень масла нормальний. Що це може бути.
     
  2. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    А охолоджуюча рідина? Може причина в системі охолодження.

    Отправлено с моего Desire HD через Tapatalk
     
  3. McLaren

    McLaren Новачок

    Авто:
    skoda octavia


    Тосол в нормі. Якщо подивитись на стрілку нагріття машини то тоже все добре. А може масло погане, авто нагрівається і масло стає дуже рідким ?
     
  4. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Так при нагріванні і має ставати рідким і навпаки при охолодженні, але то краще хай наші майстри і знавці розкажуть в деталях.

    Отправлено с моего Desire HD через Tapatalk
     
  5. McLaren

    McLaren Новачок

    Авто:
    skoda octavia

    я вот і думаю що при нагріванні масло стає рідким і втрачає свою вязкість і тому засвічується лампочка
     
  6. SUS2810

    SUS2810 Active Member

    Авто:
    VW GOLF III 1.4 AEX
    правильно, масляний насос не може накачати потрібний тиск ось вона і засвічуэться. в мене так було, заміна масла та фільтра все вирішила. тобі це і раджу для початку і зробити заміна масла та фільтра.
     
  7. McLaren

    McLaren Новачок

    Авто:
    skoda octavia

    а які ще можуть бути причини ?
     
  8. SUS2810

    SUS2810 Active Member

    Авто:
    VW GOLF III 1.4 AEX
    забруднення сіточки масло прийомніка, через це теж не може накачати тиск враховуючи розрідження масла, несправність самого маслонасоса, при нагріванні не може накачати і т.п.. ще пчини можуть бути більш серйозніші, але про них мені не відомо. ці причини мені майстер розказував коли мене ремонтував.
     
  9. SUS2810

    SUS2810 Active Member

    Авто:
    VW GOLF III 1.4 AEX
    можна ще на сам датчик чи проводку згрішити, що щось при нагріві виходить з ладу або коротить на масу.
     
  10. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    В першу чергу, міряй тиск вручну - манометром. Подальші дії залежать від тиску , який ти наміряєш.
    П.С Бажано менше їздити з такою проблемою.
     
  11. burzumlife

    burzumlife Новачок

    Авто:
    VW GOLF II 1,3 2G
    В мене схоже було на гольфі . Поміняв датчики не помогло. Виявилось зносився насос і втулки шатунів. при холоднішій погоді проїзджав 70-100 км , потім починала загорятись лампочка і дзижчати зумер через 20 км , літом на жарі спочатку 20 км проїздив а потім ставати через 20. Десь був вичитав коли загоряється лампочка ідзижчить зувмер тре скинути на нейтралку і прогазувати перестає , реально помагає , але зупинятись всеодно потрібно . щоб остигло.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)