На власному авто тикнув тестером на мінус АКБ і на масу на двигуні = 0.33в. Допуск 0.25в. Два дні з перекурами шукаю де бере лишніх 0.08в... хоча краще щоб був 0.... бо на насосі напруга падає майже на 2 в. Вже всі масові точки передивився....блін там дротів не початий край. Може хто має яку технологію щоб скоріше бо буду ще два дні шукати....)))))))))))
Напруга на бензонасосі на 2в впала....а значить тиск бензи меньший. І для компютера не добре....і головне що як не ліквідувати то скоро буде 0.5в а це вже буде вприск збивати.
Может вам пригодится! http://automn.ru/audi-100/audi-3228-10.m_id-298.m_id2-304.html Наверное 2 варианта, или насос дохнет или ком слабую напругу дает ( что маловероятно, но не исключено! Может КОМП регулирует напругу от оборотов ИМХО)
Шось або я не зрозумів або що. Але як на мене це лише вказує на поганий контакт між масою і мінусом, десь окислився контакт, що спричинює опір і що спричинює в свою чергу виникнення різниці потенціалів.
Поміняй косічку маси(ще ліпше щоб більшого січенія) і позачищай добре всі точки з"єднання по мотору і кузову під капотом(якщо це ауді А6, в 100 кузові, то таке в мене було)там їх 8.Після такої процедури 99,9% все стане ОК
Так і є... просто багато точок зєднань на масу .... вроді всі передивися перечистив, а результату нема. Тре напевно масові дроти поміняти...
если не секрет- а каким тестером измерял- если китайцем 838- то там и есть погрешность около 0.07 в- такие вещи надо измерять поверенным стрелочным.
Я теж поміряю, одразу ж як відкрию капот, а то туди вже місяці 3 не заглядав Ш спецом візьму обидва тестери ( стрілочний і цифровий) .
Ото ви фігньою маєтесь, якщо є різниця поненціалів між мінусом аккумулятора і массою то вказує на погане з"єднання. Вихід: 1.поміняти клеми на аккумуляторі 2.перечистити всі силові масси (аккумулятор-корпус, корпус-двигун) 3.поміняти силові косички (мідь втратила питому провідність, тупо згнила)