Зависока напруга на масі

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем kym, 15 січ 2011.

  1. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На власному авто тикнув тестером на мінус АКБ і на масу на двигуні = 0.33в. Допуск 0.25в. Два дні з перекурами шукаю де бере лишніх 0.08в... хоча краще щоб був 0.... бо на насосі напруга падає майже на 2 в. Вже всі масові точки передивився....блін там дротів не початий край. Може хто має яку технологію щоб скоріше бо буду ще два дні шукати....)))))))))))
     
  2. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    А в чем проблема, садится акум?:hi: 0.08 вроде не так много!
     
    Останнє редагування: 15 січ 2011
  3. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Напруга на бензонасосі на 2в впала....а значить тиск бензи меньший. І для компютера не добре....і головне що як не ліквідувати то скоро буде 0.5в а це вже буде вприск збивати.
     
  4. Gurkha

    Gurkha Місцевий

    Авто:
    Caddy British 1.9 TDI. 02. ALH 90hp
    Может вам пригодится! http://automn.ru/audi-100/audi-3228-10.m_id-298.m_id2-304.html
    Наверное 2 варианта, или насос дохнет или ком слабую напругу дает ( что маловероятно, но не исключено! Может КОМП регулирует напругу от оборотов ИМХО:scratch_one-s_head:)
    [​IMG]
     
    Останнє редагування: 16 січ 2011
  5. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Шось або я не зрозумів або що. Але як на мене це лише вказує на поганий контакт між масою і мінусом, десь окислився контакт, що спричинює опір і що спричинює в свою чергу виникнення різниці потенціалів.
     
    Останнє редагування: 16 січ 2011
    • Подобається Подобається x 1
  6. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Поміняй косічку маси(ще ліпше щоб більшого січенія) і позачищай добре всі точки з"єднання по мотору і кузову під капотом(якщо це ауді А6, в 100 кузові, то таке в мене було)там їх 8.Після такої процедури 99,9% все стане ОК
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так і є... просто багато точок зєднань на масу .... вроді всі передивися перечистив, а результату нема. Тре напевно масові дроти поміняти...
     
  8. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
    если не секрет- а каким тестером измерял- если китайцем 838- то там и есть погрешность около 0.07 в- такие вещи надо измерять поверенным стрелочным.
     
  9. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Цікава ситуйовина, кстаті, сьогодні собі на всякий випадок поміряв, 0,01В)))
     
  10. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Це якесь конкретне місце чи просто блок циліндрів, я і собі поміряю...
     
  11. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Я теж поміряю, одразу ж як відкрию капот, а то туди вже місяці 3 не заглядав ;) Ш спецом візьму обидва тестери ( стрілочний і цифровий) .
     
  12. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Ото ви фігньою маєтесь, якщо є різниця поненціалів між мінусом аккумулятора і массою то вказує на погане з"єднання.
    Вихід:
    1.поміняти клеми на аккумуляторі
    2.перечистити всі силові масси (аккумулятор-корпус, корпус-двигун)
    3.поміняти силові косички (мідь втратила питому провідність, тупо згнила)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)