збільшеня потужності автомобіля

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем teratino, 7 кві 2012.

  1. teratino

    teratino Початківець

    Авто:
    Jetta coupe
    якщо на двигун 1.8RP установити розпредвал від 2.0 2e чи дасть це якийсь ефект ? дякую за відповідь
     
  2. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    глянь в неті інфу про вали. якщо фази ширші, а висота підйому клатана більші значи буде якийсь ефект. якщо різниці нема тоді нема чого заморачуватися
     
  3. teratino

    teratino Початківець

    Авто:
    Jetta coupe
    Різниця є але я нерозумію що воно означає
     
  4. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    дай параметри валів
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Робота р/в полягає в тому щоб вчасно відкривати клапанами проходи для впуску повітря і випуску відпрацьованих газів... чим більше відкриваються клапана тим краще. Головне щоб фази спвіпадали.
     
  6. teratino

    teratino Початківець

    Авто:
    Jetta coupe
    я зрозумів там просто фази різні на мому і тому другому тільки тим вони відрізняються
     
  7. teratino

    teratino Початківець

    Авто:
    Jetta coupe
    а взагалі продають якісь спорт розпредвали до vw golf 2 1.8??
     
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не знаю я цього питання не вивчав... але сам факт більшого обєму двигуна свідчить що там є якась різниця
    На рахунок спорт валів попитай Михайла (Мікснов) він діставав собі спортивний я його бачив і там дійсно кулачки максимально збільшені
     
  9. teratino

    teratino Початківець

    Авто:
    Jetta coupe
    він є на форумі?
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В нього нік mixonoff він член клубу і форуму
     
  11. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    мотор РП не самий вдалий варіант для тюнінгу.
    це тому що в того мотора мала степінь стиску і одна форсунка вприск, тобто моно інж.
    Маю гольфа з таким мотором. можу сказати що простий двигун і особо нічого непомняєш зміною валу.
    хоч потужності:
    1. міняй поршні.
    2. став дігіфант
    буш мати 82квт двигун. в тебе 66 зараз
     
  12. teratino

    teratino Початківець

    Авто:
    Jetta coupe
    я буду карб ставити а з часом 2 і 16Vголову
     
  13. mixonoff

    mixonoff Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTI'82 KAMEI, Skoda Fabia ' 07 1.2
    Клубна карта:
    000422
    sport вали на цьому двигуні не будуть працювати, там фази широкі і потрібна більша степінь стиснення. У RP 9:1, а для злих валів (276* і далі для гідрокомпенсаторних ГБЦ) треба 11:1 степінь стиснення (садити блок,ГБЦ або поршні міняти), + потрібна доробка ГБЦ і збільшені клапани,регульована шестерня,жорсткіші пружини (бо мотор буде тянути тільки на високих оборотах), бюджет такої переробки - більше 700 баків, якщо не міняти клапана і поршні. Їздити повсякденно буде тяжко і незручно (відсутність стабільних холостих і тяга після 5000 оборотів).
    Для вуличного використання можна взяти вал TT 8V Hydraulic Lifter Camshaft (260) - Street, там не треба ніяких глобальних переробок, але може накине коней 5-7, а коштувати вал буде 150 доларів (в США).
    Моя рекомендація - купити готовий 16V (9A,KR,PL,ABF) за 600-1200 баксів, + коробку 250-300, + гальма - 200-300 у.о., а свій двигун продати. Це буде краща капіталовкладення ніж шмаркання з дохлим двигуном для здобуття пару коней з втратою еластичності.
     
    • Подобається Подобається x 1
  14. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    хто що скаже толкового по тюнінгу мотора 9a ? наразі є повний сток невідомо в якому стані.
    які там максимально допустимі оберти ? до яких оборотів відпрацьовують гідріки ?
    наскільки там добрий впуск ? 9A і ABF наскільки я знаю подібні мотори.. чому різниця біля 15 коней ?

    scirocco з повністю справним 9A в стандарті який час показує на 1/4 милі може хтось знає з досвіду ?


    машина немоя. але стоїть задача заставити її швидко їхати заміною деяких запчастин )))
     
  15. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    На 9А гідралічний інжектор на ABF електричний -Дігіфант. Є відзиви людини яка довго їздила на 9А а тепер має ABF. То по факту 9А шустріший незважаючи що по паспорту меньш потужний. І а цьому є резон гідравлічна система розподілу вприску є гнучкіша ніж електрична.... по простому відсутні паливні таблиці, які можуть бути недосконалі. в 9А тюнінг можна робити удосконалюючи таблицю кутів. Механічно там не дуже уже витягнеш. Двигун і так дуже добрий і розкручується по максимуму.
     
  16. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Не знайшов відповідної теми, тому запитаю тут, якщо двигун карб, так і записано в тех паспорті, а переробити на інжектор, то напевно потрібно вносити зміни в техпаспорт? Чи може Гаі на це уваги не звертають? Якщо таки потрібно міняти в техпаспорті, то скільки це коштує і чи потрібно взагалі реєструвати, номер двигуна хоть не написаний в паспорті, але мав би бути в базі МРЕО?
     
  17. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Нічого не потрібно. Номер двигуна в ТП не пишеться ... вприск можна міняти на який хочеш. Проблема може бути коли міняш бензин на дизель і навпаки. але і то зараз напевно це нікого не цікавить... подртки то знімаються з палива а не з обєму двигуна
     
  18. WANTED

    WANTED Місцевий

    Авто:
    VW Golf mk2 1.8 GU Pierburg 2E2 1991, Fire and Ice remake
    Зрозуміло. Я десь таке в неті був вичитав, що в Мрео в базу номер записують і воно потім при переписці авто випливає, якщо мотор міняли. З бенз на дизель знаю там якусь справку треба з якогось конструкторського бюро, коштує в районі 100 грн. Навіть на збільшення об"єму не звертають уваги??
     
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Номер двигуна (букви блоку) є в базі ДАЇ. В ТП не пишеться. В мене букви при переоформленні перевіряли.
    Але вприск нікого не хвилює
     
  20. dfs

    dfs Active Member

    Авто:
    vw/jetta2/RF
    певно номер двигуна перевіряють лише при постановзці(зніманні) на облік (на випадок якщо натраплять на двигун з авто в угоні) . При заміні двигунів в сертифікаті вказують, що потрібно переобладнати в авто для безпечної експлуатації. Якщо новий двигун буде значно потужніший за старий то прийдеться також міняти гальмівну систему. На основі цього сертифікату в МРЕО перевірять автомобіль і видадуть новий техпаспорт.
    Зараз ДАІ звертає увагу на ВСЕ, кожне порушення це можливість напхати кишені баблом!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)